Jessi pov.
Mergem si mergem si mergem pana ajungem in fata unei sali de spectacole. Coboram toti din masina si il vedem pe Jake cu inca o fata cred ca e iubita/sotia lui caee se indreapta spre mine....
??:Buna tu trebuie sa fi BlackJess nu?
E:Buna. Da eu sunt dar poti sa imi spui Jessy / Jessica / Mary/ Jess....
??:Eu sunt Ella iubita lui Jake. Ma bucur sa te cunosc....
E:Si eu!!
Imi iau chitara si intru in acea sala care era destul de mare. Imi place Ella ca persoana se vede ca e o persoana buna si intelegatoare... Intru in culise si vad cum baieti se cearta. Eeee nu e prima data. Se ciarta pe un elastec de par....
E:Gata baieti ca am elastece de par pentru toti....
Imi scot dintr-un buzunar al husei pentru chitara 6 elastece. Fiecare cate unu..... Eu unu negru , Andy unu negru , stai defat sunt toate negre. Apoi baieti (Jinxx si Ash) se duc sa ne ia la fiecare de mancare si Andy se duce sa isi ia tigari si C.C a fugit sa isi cumpere niste tenesi ca cizmele s-au dezlipit cand a dat sa sara de pe podea direct pe scena... Si din 7 am ramas doar 3 yey. Ella si Jake stau singuri in vestiar si eu stau pe marginea scenei si imi acordez chitara ca cineva mi-a dezacordat-o (Jake). Dupa ce termim de acordat chitara o bag in amplificator si incep sa cant linia melodica de chitara la melodia baietilor In The End.... Si cant si cant si dupa ce ma opresc aud cum mai multe persoane ma aplauda... Ma intorc si ii vad pe toti cum se uita mirati la mine si inca mai aplauda.....
E:De ce sunteti asa surprinsi?
Jn:Canti extraordinar!!!
E:Nu mai vorbiti ca ma faceti sa rosesc!!
C.c:Dar canti extraordinar!! Linia asta au cantato deodata Jinxx .
El(Ella):Tu chiar ai talent!!
E:Hai gata cu laudele si treceti si pregatiti-va trebuie sa repetam!
Toti:OooooK....
Mergem cu toti in culise si il vad pe Andy cum sta si se uita in gol.
E:Ce ai Andy?
An:Juliet nu vrea sa ne intalnim azi. De la un timp nu prea vrea sa ma mai vada....
E:Poate are migrene si nu are chef de nimic!
An:Poate. Dar totusi o iubesc si vreau sa fie langa mine mereu!!
E:Nu stiu ce sa zic.....
An:Tu nu mai ai iubit?
E:Nu. El a vrut sa ma schimbe sa fiu o fata normala....
An:Ce porc!
E:Stiu. Daia mam despartit de el.....
An:Cred ca astazu nu o sa particip la repetiti. Nu am chef sa cant azi!
Jn:Ok frate , dar ne trebuie un vocalist cu care sa repetam noi. Jessy?
E:Ok. Aveti noroc ca va stiu toate melodiile voastre!
Si dupa ce mancam incep repetitiile . Incep sa repetam Goodbye Agony , Rebel Love , In The End, Heart Of Fire , si cam tote melodiile pana ajungem la cea mai grea melodie a lor Knives And Peans..... Eu incep sa cant melodia si cant dupa primul tipat al melodiei constatant ce ceilalti s-au oprit.
E:De ce v-ati oprit?
As:Tu canti uimitor!
C.c:Excelent!
An:Foarte tare! Mi s-a facut pielea de gaina.....
Jn:Ai talent nu gluma!
Ja:Ai voce perfecta pentru rock!
El:Ai cantat perfect melodia! Cat si la intonatie cat si la versuri!
E:Gata gata cu atmiratiile! Ca ma faceti sa risesc dea binelea!
Jn:Am terminat noi de cantat mai este melodia lui Andy .... Ce zici Andy o canti astazi?
An:Da dar o cant cu Jess! Ca pe vremuri!
E:Ca pe vremuri!
Si incepem el la voce si eu la chitara si dupa ce terminam suntem aplaudati de toti din sala....
Jn:E prima data and Andy canta melodia asta!
E:De ce?
An:Nu mam simtit asa de bine sa cant singur fara tine doar cu voce si cu chitara.....
El:Voi sunteti impreuna?
E:Nu suntem buni prieteni!
Jake pov.
Stau in primul rand langa Ella si sunt foarte uimit cum Andy a vrut sa isi cante melodia...
El:Cred ca astia doi vor fi impreuna!
E:Asta cred si eu! A venit de o zi si deja a stat cu ea o gramada!
El:O sa aive amundoi o relatie frumoasa!
Je(Jessy): Ce tot susotiti pe acolo?
E&El:Nimic....
Je:Ok...
Jn:Haideti acasa!
Si ne-am strans lucrurile si am plecat acasa. Unde sigur o sa avem o sedinta de formatie....