Capitolul 4

216 21 0
                                    

Jessi pov.
Intru in casa (vila) care era foarta frumoasa pentru niste rockeri..... Si cand intru pe usa si dau cap in cap cu unu dintre ei cred ca Ash.....
E:Uita-te pe unde mergi!
As:Lume noua !!
Jn:Gata cu cearta mai intai trebuie sa ne cunoastem...... El este Ash (cap de pamatuf) el Jake el e C.C si...... Unde e Andy?
C:S-a dus sa faca un dus..... Habar-n-am de ce....
Jn:Aaaa pana iese el din dus. Jessi hai sa iti arat camera ta.....
Imi place casa lor e draguta nici nu zici ca aici stau niste rockeri. Si Jinxx chiar e de treaba.....
Jn:Uite aici e camera ta. Prima e a lu Andy si a treia e a mea.... Pe partea cealalta prima e a lu C.C , a doua e a lu Jake si a treia e a lu Ash...
E:Cap de pamatuf.....
Jn:Nu ii mai zice asa a fost din greseala ei sunt mai ametiti cand vine cineva la noi.....
E:Bine..... Nu ii mai zic asa!
Intram in camera si vad ca totul are nuante de gri , alb , negru si albastru inchis. De data asta camera asta e de o persoana si vad ca are balcon. Super!! Am unde sa stau si sa desenez....
Jn:Iti place?
E:Da! Chiar e frumoasa!
Jn:Eu am aranjat-o! Mai bine zis am aranjat tota casa.....
E:Te pricepi nu gluma..... Camera asta imi aduce aminte de copilarie.....*spun asezandu-ma pe pat si Jinxx facand la fel
Jn:Imi poti spune despre copilaria ta?
E:Vrei sa stii despre copilaria mea?
Jn:Da.....
E:Eu decand m-am nascut am stat cu tata si cu trupa lui deoarece la o saptamana dupa ce m-am nascut mama mea a murit si tata m-a luat in casa Slayer. Unde am stat mult si bine aici in California. Eram raza bucuriei a casei toti se comportau cu mine ca cu o mica printesa. Cel mai mult statea cu mine era Kerry sau Lil el se juca cu mine el m-a invatat sa desenez sa cant sa scriu si tot el m-a invatat sa cant si la pian si mai tarziu la chitara. Mergeam cu ei in turnee la concerte , dar a trebuit sa ma mut la matusa mea in Wishinton pentru a face liceul dar nu dupa mult timp s-au mutat si ei in Wishinton unde in casa aia faceam si mai multe nazdraveni cum ar fi saream de pe balconul camerei mele care arata fix la fel ca asta , ma urcam in copaci ,eu si Lil fugeam de acasa si ne duceam peste tot prin oras.... Si in liceu l-am cunoscut pe Andy. Odata am fost la un concert de-al tatalui meu si cu permisul de acces in culise am fost la ei unde se pregateau si tipau unu la altul si in ziua aceea n-au pus pe noi doi sa cantam eu la bass si Andy cu vocea.... Si dupa ce am cantat am fost aplaudati si in multime se tot auzea "Ce bine canta cei doi impreuna!!" cand am coborat tata ne-a dat doua bratari pentru a ne felicita adica cea de la mana mea care si Andy a avut la fel..... Dupa ce am facut 17 ani mi-am facut tatuajul unde a venit si Andy cu mine..... Si la 19 mi-am facut piersing in buza pe partea dreapta si in spranceana stanga.
Jn:De ce ii zici Lil lui Kerry?
E:Eu ii zic Lil deoarece ii placea liliachiul si el imi zice Lila deoarece si mie imi placea liliachiul....
A:Ash a venit Jinxx?
Jn:Ba sunt in camera de langa tine! Ba prostule!
A:Aaaaaa a venit BlackJess?
Jn:Da!....Andy a vorbit despre tine tota saptamana....*in soapta
A:Si pot sa vin sa facem cunostinta?
Jn:Mai si intrebi?
A:Atunci vin. Pe unde pe balcon sa pe hol sa vin in camera ei?
Jn:Daca vi pe balcon te arunc de pe balcon! Ai facut fata sa astepte sa vii!
E:Nu este nimic!*ras ras
A:*cioc-cioc*
Jn:Ma intra odata!
A:A bine!* a intrat si direct si-a tintit ochi pe mine
Jn:El e Andy il sti doar ca te-a sunat tota saptamana! Veniti cu toti in camera de langa a lui Andy!!
A:*holbat la mine
As&Ja&Cc: Gata!
Jn:Poti sa te prezinti acum!
E:Buna eu sunt Jessica Mary Philip , am 23 de ani , acum locuiesc in NewYork. Eu sunt BlackJess cea care deschide concerte si se pare ca o sa il deschod si pe al vostru.....

My Life With BVB....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum