Andy pov.
Am stat cam 2 ore la casa Slayer. Inainte sa plecam Stefan i-a dat Jessicai o pana de chitara mov cu pete de "sange" pe ea , Kerry i-a dat un set de cercei pentru buza si mi-a dat si mie dar mai diferit. Jessy si-a amintit ca are o chitara aici si s-a dus si-a luat-o era frumoasa era neagra cu alb si pe margini era dâre de "sange". Gary , Tom si Paul i-au dat cate un pistol "fals" . Jessy i-a imbratisat pe toti si am plecat. Acum suntem in drum spre casa in masina mea neagra in care Jessy conduce.... Am ajuns acasa ne schimbam . Eu ma imbrac cu un tricou negru si niste pantaloni negri cobor in sufragere si o vad pe Jessy schimbata cu un tricou alb si niste pantaloni rosii mancand cartofi prajiti.....
E:Vreau si eu!!* voce de copil de 4-5 ani*
Je:Sunt in bucatarie.
Jessy pov.
Am chef sa ma plimb dar mi-e sila.... Deci planul din seara asta : stat de geaba.... Imi termin portia de cartofi si ma duc la mine in camera sa imi iau chitara. Si cand cobor il vad pe Andy uitandu-se la un film.
E:Ce film este?
An:Aaaaa IronMan...
E:Oooo frumos...
Mam pus pe canapea lasand chitara intr-o parte mai retrasa a camerei si incep sa ma uit la film. Ma uit ce ma uit si ma ia somnul................................................................... .. . . . .
Dupa 2-3 ore....
Jinxx pov.
Insfarsit am ajuns acasa...... Doooamne de mai merg cu astia la cumparaturi..... Ce imaturi! Au facut mai rau cum au facut Jessy si Andy seara trecuta. Intram pe usa si ii vedem pe amundoi dormind. Jessy fiind in bratele lui Andy.... Si televizorul este aprins. Ce copii nu puteau sa se duca in camera lor sa doarma?
As:Ce draguti sunt!!
Ja:Zici ca sunt niste bebelusi!
E:Ce copii!
Andy se trezeste....
An:De ce dracului nu taceti din gura? Jessy doarme!
E:Usor ca o trezesti tu!!
As:Da cum va luat somnu asa nebunilor?
An:Ne-am uitat la film si pe ea a luat-o somnul. Si la un momendat a inceput sa tremure si am luat-o in brate si am adormit si eu.....
C.c:Oooo frumos.....
An:Ce prosti!
Je:De ce dracu vorbiti asa tare? Si de ce stau pe abdomenul lui Andy?
An:Nu ei chiar nu pot vorbi mai incet. Si ti-a fost frig si te-am luat eu in brate...
Je:Da nu puteai sa iei o patura?
An:Nu.....
Je:Cat este ceasu?
E:1:30 a.m....
Je:Cine dracu mai doarme de la ora asta incolo?
E&Ja&C.C&As:Noi....
Je:Atunci duceti-va la culcare.... Eu nu mai dorm.
An:Nici eu..
Ce ciudati.... Eeee mie mi-e somn nu are rost sa ma mai obosesc... Ma duc la mine in camera si ma culc....
Jessy pov.
Am urcat la mine in camera si m-am trantit in pat. Deschid telefonul si vad ca am 13 mesaje.... De la Eva acestea fiind: Ce faci? ; Cand vii inapoi in NY? ; Vezi ca Mike ma tot intreaba cine este iubtul tau. ; Tu ai iubit? ; De ce nu imiraspunzi la mesaje? ; Esti suparata pe mine?..... Si lista continua , dar ma hotarasc sa nu raspund. Stau asa cu ochi in telefon pana aud o bataie la usa.
Eu:Cine mai esti?
An:Sunt eu.....
Eu:Ce vrei?
An:Sa stau cu tine....
Eu:De ce?
An:Pai nu imi este somn si nu am ce face.
Eu:Bine intra.
Si intra pe usa imbracat cu o pereche de pijamale cu Batman si cu papuci cu iepurasi....
Eu:Cati ani ai? 5?
An:Nu am 25....
Eu:Daca zici tu..... De ce m-ai luat in brate??
An:Pentru ca tremurai...
Eu:Sigur?
An:Da.
Eu:Sa sti tu ai iubita si nu pe mine.
An:Stiu dar ce insinuezi?
Eu:Ca faci prea pe dragastodul cu mine...
An:Pentru ca mi-a fost dor de tine!!
Eu:Si mie. Dar nu vreau sa o fac pe iubita ta sa sufere.
An:Nici nu cred ca mai suntem impreuna.
Eu:De ce?
An:Pai..... Nu imi mai raspunde la apeluri , nu vrea sa ne mai vedem...
Eu:Du-te la ea si vezi ce are!!!
An:Bine zici!!
Eu:Acum daca nu te superi eu vreau sa dorm....
An:Ok somn usor!
Andy a plecat din camera mea lasandu-ma singura....... Putand sa dorm.....