Capitolul 19

151 14 0
                                    

Jessy pov.
Dupa cred ca 16 ore....
Bate cineva la usa....
Eu:Mda?
Ash:Hai trezestete! Trebuie sa te pregatesti! La multi ani!
Eu:Ok. Acum. Mersi!!
Sar din pat si pun melodia Monster si incep sa imi caut de imbrac . Imi aleg o pereche de blugi albastri un maieu cu AC/DC si o camasa rosie pe deasupra maieului pentru a imi acoperi tatuajele. Intru in baie imi fac un dus rapid si ma imbrac cu hainele mentionate. Ma incalt cu bocanci mei negri si imi iau geca de piele. Imi iau ghiozdanul in care imi pun caietele de desen si cobor jos unde Ash statea pe canapea. Ma duc la bucatarie sau mai bine zis incerc Ash ma pride de incheietura maini si ma trage afara din casa. Incuie usa si urcam in masina lui rosie....
Dupa 4 ore....
OMG ninge!Yay!
Ash:Ce cacat!
Eu:Ce ai patit?
Ash:Ninge!
Eu:E misto ca ninge!
Ash:Unde stai?
Eu:Chiar in blocul asta.
Ash opreste brusc masina. Si coboram din masina. Ash trece pe sub un copac iar acesta se scutura si toata zabada cade pe el.
Eu:Cat noroc sa ai?
Ash:Deloc!
Ne continuam drumul spre casa mea doar a mea .... Ajungem descui usa si intram.
Ashley pov.
Intram in apartamentul ei si raman masca.... Deja ador apartamentul asta e asa frumos si debia am vazut holul. Jessy isi arunca ghiozdanul si mi-a spus sa o astept aici pentru ca se duce sa imi aduca ceva cu ce sa ma schimb pentru ca eram fleasca din cauza zapezi. Imi dau geaca si tricoul jos ramanand doar cu pantaloni si bocanci negri. Jessy vine si imi intinde un tricou alb si niste pantaloni e trening negri cu tur.
Eu:De unde...
Jessy:Le-am cumparat din greseala. Erau la raionul de haine pentru fete.
Imi arata camera unde ma pot schimba si vad ca acolo e chiar baia aceasta era de culoare alb si cyan imi schimb pantaloni si ies din baie si vad ca la usa de la vaie ma astepta Jessy.
Jessy:sunt bune?
Eu:Perfecte chiar!
Jessy:Acum hai sa iti prezint apartamentul. Aia e baiea dupa cred ca ti-ai dat seama. Asta e holul e evident. Asta e bucataria imi arata camera de dupa prima usa de la intrare. Era mare mobila era alb cu negru pereti albi gresia rosie si pe tavan erau mici trandafiri rosi pictati. Apoi iesim si imi arata camera de dupa a doua usa aceasta fiind sufrageria. Era si ea filoarte mare cabapeaua insotita de doua fotoli erau rosii pereti violeti pe perete era suspendata o plasma mare langa plasma era o biblioteca in fata canapelei era o masa de cafea din sticla geamul era chiar foarte mare acslesta ocupand aproape tot peretele cu niste draperi lila la fel ca si covorul si parchetul era alb. Intram in dormitorul ei era exceptional in mijlocul camerei un pat de doua persoane negru cu cearceafuri rosi cu modele negre. Dressing-ul si masuta de machiaje si cele doua noptiere aflate de o parte si de alta a patului erau tot negre pereti erau rosi geamul era normal ca marime si avea draperi albe la fel ca si covorul care era foarte pufos parchetul tot alb. Langa pat era un tamburel mov unde se aflau dou pernute decorative. Iar pe peretele gol era un leagan suspendat de tavan iar pe pereti erau multe poze cu ea si Andy. Iar ultima camera am ramas masca era o camera pentru instrumente pereti negri un geam maricel iar la geam un pat inconjurat de rafturi care tinau loc de biblioteca in camera se afla un birou pe are era un calculator si un pian portabil si foarte multe caiete , un dressing si mai mare decat cel din camera ei care erau albe. Pe dressing observ o vioara alba imaculata si dupa dulap vad un violancel negru. Camera asta era ca un atelier de arta erau desene pe pereti , era un manechin pe care se afla o rochie albastra erau multe caiete de muzica. Asta e paradisul....
Jessy:Cam asta este casa mea...
Eu:E foarte frumoasa.
Se pune pe scaunul de la birou si incepe sa caute printre caiete. La un moment dat isi da geaca si camasa jos si ramane in maieu . Spatele ei este plin de tatuaje dar cateva le-am observat mai clar: chitara de pe gat , un cap de lup pe umar si o pereche de aripi care erau formate din una de inger si una de demon. E asa de frumoasa pe zi ce trece ma indragostesc de ea mai mult. Da mam indragostit de ea de aceea nu am putut sa o las sa plece....

My Life With BVB....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum