Jessy pov.
As:(.... ) Jessy eu mam atasat de tine si sunt sigura si de restul baietilor ca si ei s-au atasat de tine mai ales Andy.
Eu:Si eu mam atasat de voi dar am venit doar sa imi fac treaba. Intelegi? Acum drumul nostru se desparte....
As:Nu este asa!! Baieti au hotarat sa ramai in trupa. Deci vi acasa!!!
Eu:Nu eu vreau la una din casele mele sa stau singura.
As:Dar Jessy acum casa noastra e si a ta...
Eu:Nu.
As:Daca nu vrei sa ma asculti sunt nevoit sa fac asta....*imi ia chitara si o pune pe umar imi ia geamantanul pe aceasi mana in care este si chitara apoi isi pune ochelari si ma ia si ma pune cu burta pe umaru lui efectiz ma cara ca un sac de cartofi. .. Si iese din gara.
Eu:Da-ma jos! Sunt grea!
As:Nici daca ma bati! Si nu esti grea...
Eu:Si zicea tata ca sunt cea mai incapatanata fiinta dupa pamant dar tu mai intrecut.
As:Eeee.....
Eu:Iti nai spun odata: DA-MA JOS!!
As:Si mie ce imi iese?
Eu:O sa ajungi intreg acasa.
As:Macar ajungi si tu acasa.
Eu:De ce nu ma lasi sa plec?
As:1 Andy ar fi distrus. 2 Baieti au decis sa ramai in trupa si 3 Meriti sa fii in trupa noastra. Uite te dau jos dar nu fugi.
Eu:Ba esti nebun ? Cum sa fug daca geamantanul si chitara sunt la tine?
As:Ok.
Ma da jos si ma ia de mana asa de strans incat sunt sigura ca daca ar tine un elefant asa nu ar scapa. Mergem asa pana in fata usi casei baietilor. Intram si apoi tranteste usa incuind-o.
Jn:Ce dracu ai Ash?
As:Pe ma-ta! Suntem plecati de la ora 04:00 si voi in cur va doare ca mai era putin si Jessy pleca acasa in NY! Doar pe mine ma intreseaza ca Jessy mai era putin si pleca?
Jn:Dar credeam ca dormiti amundoi.
As:Frate e 08:00. Nici macar nu ma-ti sunat!
Jn:De unde sa stim ca voi erati plecati.....
As:Tu sti cat am incercat sa o fac pe Jessy sa nu plece? Mai era putin si plangeam.
Jn:Dar tu de ce nu ne-ai sunat?
As:De ce nu vam sunat? Ei bine daca va sunam sa veniti sigur era cel mai bun moment ca Jessy sa plece.
Eu:Gata!! Nu trebuie sa va certati pentru a cui este vina. Da? Eu daca stiam ca asta o sa se intample plecam acasa direct de la concert.... Nu inteleg de ce Ash a venit dupa mine.....
As:Pai...... Daca am hotarat sa devi un nou membru al trupei?
Jn:Da cred ca e si vina mea.... Trebuia sa iti spun aseara nu sa astept pana azi.. Jessy , ma bucur sa te anunt ca de azi in colo vei face parte din trupa BLACKVEILBRIDES.
Eu:Da sti cred ca evitam tot conflictul daca imi ziceai aseara.
Jn:Si maine tu si Ash veti merge la tine la apartament ca sa iti iei toate lucrurile.
Eu:Maine?
Jn:Da...
Eu:Ok....
C.c:Parca ai zis ca dupa concert ne zici cand e ziua ta de nastere....
Eu:Maine?
C.c:Da??
Eu:Mda... Stiu ca stiati.... Deci.....
Jn:De unde?
Eu:Andy mi-a zis...
Jn:Andy ce ai de zis?
An:Nu ma bag man.. ..
Si Andy o ia la fuga prin casa si Jinxx dupa el. Eu ma pun pe canapea si ma uit in gol. Ash se pune langa mine si se uita ciudat la mine.
As:De ce esti suparata Jessy?
Eu:Nu sunt dar sa vezi maine cand o sa ajungem in NY o sa ma terorizeze Eva cu intrebarile....
Ash:Cine este Eva?
Eu:Ea este o buna prietena . Eu in spun Eva asa mai pe scurt dar pe ea o cheama Eveline.
Andy:E mai buna prietena decat mine?
Eu:Nu. Stai linistit.
C.C:Cati ani are?
Eu:Cam 25.... Face 26 pe 25 Decembrie.
C.C:A adus-o Mos Craciun......*rade
Eu:Cad ma enerveaza ii spun Craciunita si apoi ma bate.
Ash:Misto daca ii zici lui Andy tot numele te baga direct in coma.
Eu:Mie nu imi face asta. Andrew Dennis Biersack!
Andy:Da?
Eu:Ce faci?
Andy:Mananc...
Eu:Ce?
Andy:Ciocolata....
Eu:Sa nu te atingi de ciocolata mea!!
Andy:Ups.....
Eu:Andy sa iti iei adio de la viata.
Ma ridic dupa canapea si ma duc la el.....
Ashley pov.
Jessy il alearga le Andy prin tota casa. Ce copii. Ma ridic dupa canapea si ma duc la mine in camera. Ma schimb cu un tricou negru niste pantaloni negri si imi iau niste tenesi tot negri . Imi iau geaca de piele si cobor jos unde il vad pe Andy care sta cat mai departe de Jessy.
Jessy:Unde te duci?
Eu:Pana in oras. De ce ma intrebi?
Jessy:Vreau si eu sa vin.
Eu:De ce?
Jessy:Sa vad daca chitara este gata...
Eu:Ok.
Jessy:Dar asteapta-ma sa ma schimb.
Eu:Bine.
Se duce repede si in mai putin de 10 min. Era jos. Era imbracata cu niste blugi nergri o bluza alba si geaca de imitatie de piele maro. Avea parul desfacut si drept.
Eu:Gata?
Jessy:Da.
Am mers si ne-am urcat in masina mea rosie eu la volan si Jessy in dreapta.