Capitolul 15

154 14 0
                                    

Ashley pov.
Ceva ma atrage la Jessy la stilul ei de a fi si cum se comporta. Azi de dimineata cand m-a imbratisam ma simteam cum as vrea sa stau la ea in brate o eternitate. Nu stiu dar parca nu imi vine sa cred ca o fata asa de plapanda sa poata canta asa ...... La toate repetitile m-a impresionat. E superba mai ales cand il enerveaza pe Jinxx...
Je:Deeeeeciii ce facem azi?
Jn:Azi o sa mergem la sala de spectacole ca sa terminam de aranjat si sa ducem cistumatiile si tot ce ne mai trebuie....
Je:Am inteles.....
Merg la mine in camera si chiar daca nu voi canta maine tot imi iau ceva ca sa ma schimb la concert. Imi iau niste blugi negri , o camasa albastra , geaca mea simpla de piele neagra si tenesi mei negri le iau si le pun intr-un ghiozdan. Ma duc la usa camerei Jessicai si bat la usa.
Je:Cine-i?
Eu:Ash.
Je:Intra!
Intru si o vad cu o camasa de blugi o pereche de blugi negri cu niste tenesi in picioare.
Eu:Ce faci?
Je:Imi caut lanticul....
Eu:Cum arata?
Je:Are inintiala numelui meu...
Eu:Vrei sa te ajut sa il cauti?
Je:Nu........ A l-am gasit.
Eu:Tu si Andy..... Voi pierdeti voi gasiti.....
Je:Hahaha.
Eu:Nu credeam ca tu ai si haine normale.
Je:Of.... Normal ca am si haine normale pentru ca oameni judeca dupa aparente nu dupa cum esti cu adevarat. Oameni sunt rai mai ales cei care nu te cunosc. E greu sa nu iei in seama toate insultele oamenilor. Mai bine sa arati nornal si sa fi tu insuti decat ca oameni sa te calce in picioare.
Eu:Ai dreptate. Sunt foarte rai oameni mai ales cei care nu inteleg prin a fi diferit e bine.
Je:Stiu..... La facultate eu sunt singyra care este emo , rockerita singura..... Nimeni nu intelege cat de frumos poate fi rock-ul daca il asculti si intelegi mesajele lui.
Eu:Cred ca nimeni de varsta ta nu mai are mentalitatea asta.....
Je:Persoanele , imprejurarile si intamparile m-au facut sa gandesc asa..... Fiind mereu pe drumuri cu tata am descoperit multe persoane , multe stiluri de a fiii. Si tot ce mi s-a intamplat in aproape 24 de ani de viata m-au facu sa cred ca lumea este rea doar ca nu inteleg si nu stiu ce e in inima fiecaruia. Doar cand auzeam ca o persoana se lua de mama incepeam sa plang. Nu intelegeau cat de greu e sa cresti fara mama. Dar cu tote acestea eu ma simt bine cu tata , matusa si trupa lui ma simt ca si cum mama ar trai cum ar fi langa mine dar nu e........*spune acestea in timp ce lacrimile ei se fac vizibile*
Eu:Nu plange. Ne ai si pe noi in familia ta si noi suntem si o sa fim familia ta. Nu ai de ce sa te simti rau.....*spun in timp ce ii sterg lacrimile*
Je:Nu voi nu sunteti familia mea.... Nu puteti fi.
Eu:Tu de acum in colo vei fi un de-a noastra. Aici v-a fi casa ta. Si vei face de acum in colo parte din familia noastra.
Je:Nu aici nu e casa mea. Casa mea e unde tata va fi. Nu fac parte din familia voastra doar imi fac treaba.
Eu:Nu mai fi incapatanat si asteaptate la imposibilul pentru tine. Eu unul in astea doua saptamani mam atasat de felul tau de a fi. Nu am vazut fete ca tine care isi iau totul ce trebuie de facut in serios.
Jn:Haideti odata!!!
Je:Hai sa mergem.
Eu:Ok.
Jessy isi ia ghiozdanul ei negru si husa cu chitara si coboram se pare ca noi eram cei asteptati. Urcam in masini si mergem la sala de spectacole unde aranjam tot ce mai trebuie aranjat si vad ca CC ii arat Jessicai niste miscari pe care le face in timp ce canta. Andy face vocalize pentru ca vrea sa isi cante melodua si Jessy acum isi acordeaza chitara. Isi face miscarile ei in timp ce canta si mai exerseaza la melodia Perfect Weopon. .... Ii iese perfect intonatia la melodia asta. Dupa ce terminam de aranjat mergem acasa unde ne asteapta multa odihna.

My Life With BVB....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum