Capitolul 5

203 17 1
                                    

P.S poza de la capitolul 4 este casa BVB dar ea este tota alba. Si poza de la capitolul asta este camera mea.
Jessi pov.
E:{.....} Si cam asta am avut de zis.
A:Ba...nu. imi vine sa cred Jessi tu esti!De cand nu te-am vazut!*si ma ia in brate* Nu imi vine sa cred tu esti! Mi-a fost dor de tine!
E:Si mie!*raspunzand la imbratisare* Dar mai usor ca lesin!
A:Scuze!
E:Nu este nimic piticule!
A:Nu mai sunt pitic! Am 1,93 m. nu sunt pitic! Tu esti pitica!
E:Sunt destul de inalta pentru o fata. Am 1,85 m. ....
Jn:*rade rade
A&E:Ce ai de razi?
Jn:Voi doi zici ca sunteti la gradinita!
A:Jessi inca mai ai bratara?
E:Da! Se pare ca tu nu o mai ai!
A:Ba da dar nu o port asa des deoarece vreau sa tina cat mai mult sa imi aduca aminte de tine mereu!
E:Ce inteligent esti nu am ce zice!* ironica*
A:Ce mult te-ai schimbat!
E:Da?
A:Da! Esti mai inalta si .... si nu mai porti ochelari si acum ai piersing in buza si in spranceana si .......
E:Si tu te-ai schimbat . Acum esti brunet cu suvie si esti mai inalt..... A da deci daca ma mai descreerezi cu sunatul iti stric telefonul! Mai sunat o data cand era sa imi faca piersingul sub buza si din cauza ta l-a facut in buza.... Tu sti cat am tipat?
A:Cam da ca nu am inchis dupa ce ai raspuns si am auzit cand ai tipat! Si imi pare rau!
Jn:Hai ca eu va las ca ma duc sa fac mancare!
E&A:Ok!
A:Si ce mai zici?
E:Ca mai descreerat cu sunatul tau toata saptamana! Am dormit cate 5 ore pe noapte si a trebuit sa merg si la facultate!
A:Asta e! Tatal tau ce face?
E:E in turneu in Asia.
A:Si Row?
E:Da.
A:Mi-a fost foarte dor de tine!*inca o imbratisare* Imi pare rau pentru ca te-am deranjat atata si pentru tot! Nu puteam sa imi stapanesc dorul si gandul ca tu ti-ai facut alti prieteni si ca ai uitat de mine!
E:Nu o sa uit niciodata de tine Dennis!
A:Nu imi mai zice asa!
E:De ce?
A:Fiindca e pictisitor numele asta! Unde e chitara ta?
E:Acolo!*si arat cu degetul spre coltul opus al camerei*
A:Aaaaaa....*se duce si scoate chitara din husa.* E la fel ca acum 6 ani....
E:Da...
A:*se uita pe spatele chitarei si vede semnatura de pe ea Andy&Jessy BFF si ii da o lacrima* Inca imi aduc aminte de acele vremuri cand eram de nedespartiti. Imediat dupa ce mam mutat aici am intrat in depresie... Nu mai puteam sa mananc si atunci am inceput sa fumez. Atunci mi-a pierdut si vocea. Tote astea pentruca nu ti-am zis ca plec si ca nu te-am imbratisat pentru ultima data....*multe lacrimi...*
E:Si eu atuncia am intrat in depresie nu mai mancam eram si mai retrasa decat eram si plangeam tot timpul  mam apucasem  si eu de fumat dar mam lasat repede... Doar Lil m-a ajutat sa ies din depresie...
A:Si pe mine Jinxx.
E:Am observat ceva persoanele care par ca ar vrea sa te manance sunt cele mai de incredere persoane.... Cum ar fi Kerry si Jinxx.
Jn:Ce tot vorbit despre mine?*intrand
pe usa*
A:Aaammm nimic.....
Jn:Sunteti amundoi niste ciudati!!
A&E:Stim nu e prima data cand ni se spune asta!

My Life With BVB....Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum