Nu a mai venit de două zile acasă și îngrijorararea mea crește din ce în ce mai tare. Dacă stau bine și mă gândesc nici nu stiu unde lucrează, stiu că este angajat într-o firmă, dar ce post ocupă? Ce face acolo? E el mai solicitat decât mine care dețin o firmă? Simt o ușoară lovitură în abdomen și îl cuprind instinctiv cu mâinile. În aceste două zile nici nu am putut trece pe la firmă, dacă cumva se întorcea?
—Ah, Juliet, stai cuminte!tip. Si eu sunt ingrijorata!spun catre ea, chiar daca nu ma aude, ma simte.
Și o înteleg, sunt la fel de neliniștită ca ea.
M-am intins mai bine pe canapea, incercand sa suport durerea.
-Ti-e foame?intreb aducandu-mi aminte ca nu am mancat nimic azi. Cand sunt stresata nu pot manca.
Nu m-am certat niciodata cu Noah, dar prevad o cearta in viitorul apropiat.Sa lipseasca cu noptile nu se mai poate. Poate chiar asta e treaba, a fost totul prea roz între noi sau am trait eu cu impresia asta? Îmi alung gândurile negre și mă ridic usor de pe canapea, incaltandu-mi papuci roz.
-Juliet!tip uitandu-ma la abdomenul meu.
Pâna la momentul actual al sarcinii am vorbit cu ea, stiu că mă simte, i-am pus pâna și muzica mea preferată.
M-am dus direct la frigider scotand ce-mi iese in cale. Am scos un platou cu clatite umplute cu ciocolata, o sticla cu suc de mere si o caserola cu fructe confiate. Nu prea mai sunt multe în frigiderul ăsta, poate ar trebui să mă duc la cumpăraturi sau să trimit menajera.
N-am mai stat dupa frisca si sirop pentru clatite si le-am mancat asa. Recunosc,chiar imi era foame. Mi-am turnat un pahar de suc, dupa ce am terminat clatitele.Telefonul de langa usa de iesire din spate a inceput să sune. Durerea m-a lasat, se pare că micuței mele îi era foame. Ar ridicat receptorul si l-am pus la ureche.
-De ce nu ai ajuns la firma?aud vocea mamei pe cealalta parte. De două zile.
-Sunt prea stresată să mă pot concentra la ceva, Noah iar nu a dat acasă de două zile, spun nervoasă și iritată.
-Poftim?De ce?
-A primit un telefon si dus a fost.
-Calmeaza-te, sigur va veni acasa, Noah te iubește, incearca mama sa ma calmeze.
-Încep să mă îndoiesc de asta, nu e prima dată când nu vine, cine stie ce face și cand se întoarce, asta dacă o să.
-Nu te mai enerva, știi că nu e bine pentru tine și pentru copil.
-Numai pentru ea am sa încerc ma calmez.
Am inchis apelul atunci cand usa de la intrare s-a auzit. Am busit de perete usa bucatariei si am intrat in living.
-Unde crezi ca te duci?il iau la rost. Îmi ești dator cu multe explicații.
-Hannah?Credeam ca esti la firma, spune punandu-si geaca in cuier.
-Ti se pare ca sunt?tip nervoasa. Mi-am facut griji pentru tine idiotule! Și ce esti asa surprins? Iar ai planuri de plecare?
-Am avut treaba cu M..., cu firma, spune ezitand.
-Ce eziti atat?Ai ceva ascuns?scuit dur cuvintele.
Nu ma cert des dar si cand o fac ma asigur sa fie pe bune.
-Lucrez ca asistent manager la o firma!spune surprinzator de calm.
-Si nu te-ai gandit sa ma suni?Sunt insarcinata pentru numele lui Dumnezeu, oricand mi se poate face rau sau pot chiar lesina. Așa mult iți mai pasă de noi?
-Iubito,esti bine? zice apropiindu-se de mine, incercand sa ma ia in brate.
L-am impins si am plecat spre lift.N-am chef sa urca scarile deloc.Am apasat butonul etajului unu si mi-am lipit spatele de peretele rece al liftului.Nu suport sa ma cert, de asta o fac cand sunt nevoita.
Usile liftului s-au deschis si am plecat grabita catre camera.Am trantit usa si m-am asezat de pat,punandu-mi capul intre palme.Sunt atat de obosita psihic, dar trebuie sa merg pana la firma sa ma asigur ca totul este bine.
Mi-am masat tamplele, dupa care mi-am pus mana pe abdomen.
Ce ma fac eu, Juliet?ii vorbesc .
Știu că mă și aude intr-un fel sau altul.
Sunt foarte atasata de bebelusul meu chiar daca e inca nenascut. O iubesc mult pe Juliet, e intreaga mea lume. Abia aștept să o pot lua în brațe.
Am zambit, ducandu-ma pana la dresing. Mi-am ales o pereche de blugi negri asortati cu o camasa mai larga, mulanduse si iesindu-mi burta in evidenta. Mi-am luat o vesta, vremea de afara fiind una destul de rece.Nu degeaba e toamna. Mi-am prins intr-un coc, facandu-l cat mai perfect posibil. Trebuie sa am cat de cat un aspect formal,indiferent de problemele de acasa. Munca e munca si sunt foarte dedicata ei, niciodata nu se amesteca una cu alta, chiar dacă tata mi-a fost șef, iar acum subordonat, mai mult un ajutor, nu planuieste să mai stea mult.
M-am intors spre masuta de machiaj. Aveam ochii umflati de la seara pierduta. Mi-am aplicat fondul de ten si rimelul. Pana la urma e firma mea si ma pot imbraca cum vreau.
M-am asigurat ca tinuta arata perfect si am iesit din dresing. Noah nu era in camera. Imi da tot mai multe banuieli la felul cum se comporta. N-am sa ma descurajez, toata fericirea mea este Juliet.
Am pasit pe hol, ducandu-ma in directia scarilor.Cum ajuns la parter ,l-am vazut pe Noah uitandu-se la televizor. Nu avea nici macar o urma de regret ca din cauza lui ne-am certat, nu schita nimic, era cât se poate de calm. Mă enerveaza foarte tare atidutinea lui.
-Hannah, stai! spune cand imi observa prezența.
A venit spre mine, dar l-am respins din nou, plecand mai departe in drumul meu spre usa. Pe lângă explicații, imi datoreaza și niște scuze, nu o să-l iert așa ușor.
Am mers in spatele casei, in garajul unde tineam zece masini. Am o pasiune pentru unele tipuri masini. Am luat cheile unui Range Rover si m-am indreptat spre el. Am iesit cu masina din garaj si aglomeratia orasului mi-a aparut in fata. Mereu am urat aglomeratia din New York, desi ar fi trebuit sa ma acomodez.
In aproximativ 20 de minute am ajuns in fata firmei. Unul din gardienii firmei ce se ocupa cu securitatea a venit si mi-a deschis portiera masinii, intinzandu-mi o mana pentru a ma ajuta sa ies.
-Multumesc, Ben! ii zambesc.
-Placerea e de partea mea, imi deschide si usa de la intrare.
I-am zambit din nou si m-am indreptat spre biroul secretarei mele.
-Buna ziua, doamna! spune ridicandu-se de pe scaun.
-Ceva pentru saptamana asta? ma asez si iau primul dosar ce mi-a venit la mine.
-Aveti o sedinta pentru maine la ora 17 si inca una peste doua zile. În rest niște dosare de terminat și ceva mai multe întâlniri, dar ma pot ocupa eu sau mama dvs. in cazul în care nu sunteti, ma informeaza si dau multumita din cap.
—Desigur, știi că am încredere în tine, îi zâmbesc.Am iesit din biroul ei, ducandu-ma la lift. Am asteptat sa vina jos, dupa care am intrat, apasand butonul etajului doi.Cand usile s-au inchis, mi-am sprijinit spatele de peretele liftului.Am o senzatie puternica de ameteala. Cred că de la oboseală, mă voi odihni când voi ajunge acasă, asta dacă nu voi avea parte și de alte surprize.
M-am indreptat direct spre biroul meu, cand usile s-au deschis.
-Serena!strig dupa asistenta care se ocupa cu acest etaj. M-am asezat la birou cautand cu privirea un dosar.
Am una la aproximativ fiecare etaj, se ocupa cu aranjarea documentelor si ocazional cu adusul ceaiului sa a cafelei,cand cineva doreste. Cred ca sunt 5 pentru cele zece etaje.
Iar cea de la parter, Bonnie, e mana mea dreapta care vine in sedinte cu mine, notand ce este necesar in dosare. A fost și a tatei, e o angajată foarte bună si printre cele mai vechi.
-Da, doamna?spune intrand timid in biroul meu.
-Prima data vreau sa-mi aduci dosarul cu proiectul ce va incepe saptamana viitoare, dupa adu-mi un ceai.
Da din cap afirmativ si trece in spatele meu cautand prin dosare.
Saptamana viitoare voi incepe official primul meu proiect de cand firma imi apartine. Tata a propus sa construim o firma de imobiliare la periferia orasului. Mereu preferăm să aducem ceva nou intr-un loc în care nu mai este acel lucru și mereu ne merge foarte bine.
Tata are foarte multe afaceri, adica eu. Acum imi apartin mie. Are 25% din toate cofetariile din oras si altele pe care inca nu le stiu. Toate sunt trecute prin sutele de dosare care ponosesc in spatele meu.
-Poftiti doamna, spune inmanandu-mi dosarul din plastic.
Simt ca deja cedez. Am avut o zi prea stresanta.
Mi-am trecut cu privirea printre randuri si am semnat ce este necesar.In aprozimativ zece minute, Serena s-a intors cu ceiul meu.
-Multumesc, spun mirosindu-l.
Mirosul de menta si miere mi-a invadat narile. Preferatul meu.
Am sorbit din ceai, uitandu-ma si prin dosarele aflate pe masa.
O idee traznita mi-a venit in minte, pe care chiar am de gand sa il pun in aplicare.
Am luat telefonul, sunand la receptie.
-Da?raspunde.
-Pune-ma in legatura cu Drake, stie el cine sunt.
Intr-un minut deja era gata.
-Buna, Hannah, răspunde razand.
-Buna Drake,am nevoie de ajutor.
-Si eu ca de obicei, te ajut cu mare placere.
-Vreau sa afli la ce firma lucreaza Noah, spun oferindu-i si alte informatii necesare, deși nu prea știu multe, doar ce am observat prin treacăt.
-Iti dau mesaj cand aflu.
I-am multumit si am inchis apelul. M-am ridicat de la birou, pasind in hol.
Se pare ca lucrurile merg bine si in lipsa mea. Sunt mandra de angajatii mei.
Am coborat din nou cu liftul, intreptandu-ma spre Sasha,receptionista.
-Te rog să inchizi tu firma astăzi, am observat că au plecat și ai mei, îi spun dându-i și cheia de rezerva.
-Desigur.
Aveam aceeasi senzatie de ameteala. M-am sprijinit de perete, in cateva secunde corpul meu facand contact cu podeau. Copilul...Am mai posat un capitol ca sa aveti ce sa cititi pana la urmatorul next :)).Pana atunci ,sper mult sa va placa pana acum si va urez din nou sarbatori cat mai frumoase.
Astept parere!
Daa vreti,uitati-va pe profilul meu si gasiti link-ul de la grupul cartilor mele.N/A din prezent, din nou=)) ok, deci, 7,46?? Vă multumesc enorm de mult pentru tot, in special ca o cititi si ati citit-o și in lipsa mea. Momentan nu am pus toate diacriticile sau liniile de dialog, dar mai intai vreau să schimb ceva idei și după. Sper să le termin de corectat și poate vine si un capitol nou. Enjoy!🌟
CITEȘTI
Perfect pentru tine
Aktuelle LiteraturHannah este definirea perfectiunii,o femeie celebră in lumea afacerilor ce poate fermeca orice barbat doar printr-un simplu zambet. Totul in lumea ei e perfect si bine pus la punct,va avea o familie. Insa perfectiunea nu dureaza vesnic și viața ii e...