O stare de greata m-a facut să-mi deschid ochii brusc si să mă ridic rapid din pat.
In doua secunde eram deja in baie , deasupra toaletei.
Mă doare capul ingrozitor si , de obicei , cand beau nu imi e atat de rău.
Am simtit o mână pe spatele meu si am tresarit usor.
-Sunt eu, spune si ma cuprinde usor.
M-am asezat cu spatele de perete , încercând sa ma linistesc.
-Vrei să te duc la un doctor?
-Nu,multumesc că ai ramas , zambesc usor spre el.
-Dar poate ai ceva , zice cu un glas îngrijorat.
-O să merg eu mai tarziu, spun si mă ridic de pe jos.Haide jos,imi e foamne acum.
Am coborat jos, unde mai aveam putin si mă impiedicam de o cutie.
-Ce sunt toate astea?intreb cu speranta ca cineva sa-mi raspunda.
Pe uşă apare Melody si logidnicul ei,fiecare cu cate o cutie in mână.
-Cred că trebuie să plec .
Am zambit inainte ca el sa iasă pe uşa.
-Ne mutăm impreuna.
-Si eu de ce aflu asta acum?imi rotesc ochii peste cap .
-Păi , incepe sora mea dar o intrerup.
-La naiba,felicitari surioara!
Merg sprea ea si o iau strans in brate.Chiar sunt fericită pentru ea .
-Multumesc ,zambeste si dupa işi continuă treaba .
Mi-am continuat drumul până la bucătărie.
Intrebare e ce o să mananc .
Mi-am luat cateva felii de pizza si multe fructe.
Mi-am facut o salata de fructe,după care am pus frişca peste ele.
De ce mananc atat de mult?
Inainte sa fiu insarcinata imi pasa foarte mult de silueta, dar dupa tot ce s-a intamplat nu mai am timp si pentru asta.
Dupa ce mi-am terminat masa copioasa ,m-am indreptat usor spre dormitor.
Inca nu imi vine sa cred ca au trecut cinci luni de atunci.
Acum o luna l-am cunoscut pe Christian in curcumstante ciudate.
Mi-am alungat toate gandurile si am intrat in dresing.
Mi-am ales o fusta mulata,neagra si un o camasa din material fin.
Am intrat in baie si am facut un dus rapid si mi-am imbracat in hainele pe care mi le alesesem.
Azi nu am să ma machiez , chiar nu am chef de nimic.
Mi-am luat in mana poseta si m-am îndreptat spre parter.Am luat cheile masinii, gasite pe masuta din living.
Nu prea am chef de firmă acum, plus că sunt extrem de obosită pentru a-mi bate capul si cu problemele de acolo.
Mă gandesc să trec pe la Sasha , nu am mai văzut-o de multă vreme.
Am bagat cheile in contact si am pornut spre Sasha.
In cateva minute era deja in fața casei ei.
-Sasha, spun cand uşa se deschide.
-Hei ,Han, spune incantata.
Am intrat in living , asezandu-ma pe canapea.
Mereu mi-a placut modul Sashei de a aranja lucrurile.
-Unde e micuțul?
-E la mama iar Drake e plecat si el.
-Deci putem discuta orice acum.
-Tu nu trebuie să te duci la firma?
Mi-am adus aminte de discutia de azi dimineata purtata cu Christian.
Poate chiar trebuie să merg la un doctor.
-Vii cu mine la doctor?intreb din senin.
-Pentru?intreaba cu putina ingrijorare.
-Pai in ultima vreme mi-a fost cam rau si Christian a zis să merg la doctor.
-Christian?Acelasi Christian pe care l-ai cunoscut acum o luna?
-Da ,Sasha, zambesc,el.A continuat sa vina la mine si eu incercam sa-l evit putin dar am zis de ce nu intr-o zi si da.
-Chiar te place,zambeste si Sasha.
-Nu.
-Cum nu?Daca nu te-ar fi placut nu s-ar fi tinut după tine o luna si incă o face.
-Sasha,incă nu stim nimic unul despre celalalt.I-am cumoscut familia,dar nu stiu,spun uitandu-mă in gol.
-Nu i-ai zis absolut nimic din trecutul tau?
-Nu si stiu ca apar peste tot,dar mi-a spus ca prefera adevarul de la mine decat minciunile de la stiri.
-Hanna,spune-mi sincer, cum te simti?
-Sasha,chiar nu ştiu.Iți dai seama ca nu am cum să le uit,vreau sa fiu bine dar mereu apare ceva care să-mi aduca aminte de el.Au fost dar cateva zile,dar suficiente cat să mă faca să nu le pot uita.
-Doamne, Hanna, spune si vine si mă imbratiseaza.Acum gata, nu vreau să te vad asa , hai să facem ceva.
-Hai la medic , zambesc şi imi sterg lacrimile.
-Haide,dar asteaptă.
A luat-o la fuga pe scari si peste zece minute deja era gata.
-Dupa mergem la shopping.
Am aprobat din cap si am mers la masina mea.O sa-i spun să ramână la mine.
Am ajuns la un cabinet particular si nu am stat foarte mult să-mi fac analizele.
Acum sunt in asteptare pentru primirea rezultatelor.
Simt un nod in gat si un gol in stomac.
De ce am emotii?
-Han,nu ai nimic , stai linistita , imi spune de parca mi-ar fi citit gandurile.
Am asteptat o ora, norocul meu e ca Sasha stie sa ma linisteasca in orice situatie.
Nici nu imi vine sa cred ca suntem prietene incă de la gradinita.
-Hanna Blake,spune asistenta .
M-am uitat la Sasha si ea m-a impins că sa intru in cabinet.Ne-am asezat pe scaunele din fata biroului.
-Totul este normal.Vreau sa vă felicit.
-Pentru ce?
-Pentru sarcină.Sunteti insarcinată.
Cand am reusit să procesez ce tocmai am auzit am rămas socata.Insarcinată?Eu?Nu se poate asa ceva.
-Multumim,o aud pe Sasha si ma ridica de pe scaun facandu-mă sa ies din cabinet.
M-am asezat pe scaunul din fata cabinetului,uitandu-ma la un punct fix.
-E gresit.Asta nu e adevarat.
-Han...
-Nu,poate au gresit.
-Atunci hainde la ginecolog.
Mi-a luat cheile din mana,facandi-ma sa merg dupa ea.Dupa cateva minute in care nu am spus nimic ,Sasha m-a dus la fosta mea ginecoloagă.
-Bună ziua,salut desi inca sunt in sic.
-Hanna, spune zambind,nu credeam ca o sa te mai văd pe aici.
-Nici noi,vorbeste Sasha in locul meu.Dar da,vă da-ti seama.
M-am asezat pe scaun,reamintindu-mi faptul că aici am aflat ca am gemeni.
Am tresarit cand gelul rece a facut contact cu pielea mea, eu fiind cuprinsă de ganduri .
Mă abtin atat de mult sa nu plang.
Cum pot fi insarcinata?
Intrebare prosteasca,imi amintesc bine ce s-a intamplat in noaptea când logidnei lui Melody.
Cum as putea sa-i spun asta lui Christian?Teoretic nu avem nici o legatura.
Daca nu e pregatit pentru o asemenea veste?
Nici eu nu sunt pregatită.
Dar o sa-mi iubesc copilul, o să fac tot posibilul să duc asta la capat desi a aparit din senin.
-Hanna,strigă mai tare.Esti insarcinată in prima lună.Felicitări!zambeste larg .Vreau sa vă multumesc mult pentru 3k si pentru toate voturile.
Mereu mă gandesc si zambesc la gandul ca cineva imi citeste cartea.
Sunteti minunati jur
Multumesc mult!
Cred ca pâna la examen nu am sa mai postez,sau poate un capitol o sa mai vina.
Daca aveti vreo nelamurire cu privire la actiubea cartii mă puteti intreba.
Vă astept parerile!
CITEȘTI
Perfect pentru tine
General FictionHannah este definirea perfectiunii,o femeie celebră in lumea afacerilor ce poate fermeca orice barbat doar printr-un simplu zambet. Totul in lumea ei e perfect si bine pus la punct,va avea o familie. Insa perfectiunea nu dureaza vesnic și viața ii e...