XIX

203 18 7
                                    

Pregatirile pentru logodnă erau aproape gata.
Locul pentru petrecerea de după e deja rezervat , iar casă e decorată cu tot felul de flori.
După o discuție mai îndelungată cu mama , i-am promis mamei 2 lucruri:
1.Faptul ca nu o să mai beau pentru ca. Lucrul asta , din perspectiva ei , nu ajută în nici un fel.
2.Următorul lucru e faptul ca trebuie sa mă întorc la firmă.Crede ca întoarcerea mea poate face un bine firmei.
Sper să reușesc macar să îndeplinesc macar o promisiune , deși incă mă simt singură fară ele.
In fiecare seara mă întreb ce ar fi fost daca ele erai aici , aproape , mereu lângă mine.
Nu-mi vine sa cred ca au trecut aproape 3 luni de atunci.
Mă simt atat de incompletă , dar simt ca e o idee destul de buna sa ma întorc la firmă. Imi pot ocupa mintea cu altceva.
-Hanna , mă striga mamă care se agita de colo colo.
-Da , mamă ?răspund intrebator.
-Ajută-ne pe aici , spune și lasa câteva ghivece cu flori pe măsuța din fata mea.
M-am ridicat de pe canapea și am luat două ghivece de flori .Afară totul era aranjat , special pentru invitați , iar eu nu înțeleg rostul atâtor flori.
-Hanna , îl aud strigând pe Mitch.
-Stii cumva un loc și pentru astea?mă întorc pe călcâie și pornesc spre el.
-Acolo , arată spre un loc aproape gol.
Le-am așezat acolo , după care m-am așezat pe un scaun cu Mitch lângă mine.
În familie la noi , mai întâi e o mică petrecere acasă înainte de a merge la starea civilă , după e petrecerea la local.
-Cred ca nu ar trebui să stai în pijamale când aproape sosesc invitați ,râde Mitch de mine.
-Unde e soția ta?
-E la salon, iar Kyle e cu ea.
-Mai e , fac o pauză în vorbire și mă uit la ceasul telefonului , o ora?mă impacientez și mă ridic de pe scaun.
Mitch începe să rasă când mă vede alergând , iar eu zâmbesc.
Ce m-as da să fie mereu o atmosferă ca asta.
Nu m-as simți așa singură.
-Han , ce alergi așă? tipă mama din capătul scărilor.
-Sunt în pijamale mamă , mai e o oră și vin invitați.
A facut ochi mari si a început sa se agite mai mult decât o făcea.M-am dus în dormitorul meu , intrând direct in baie .Am lăsat pijamalele să cadă pe podea și apă caldă să vină .Imediat am intrat în cadă și corpul mi s-a relaxat sub apă caldă.
Mi-am frecat fiecare părticică a corpului .Mi-am înfășurat corpul intr-un prosop și am pășit pe podeau rece , mici fiori frecându-mi pe șira spinării.Am intrat în dresing , unde mi-am uscat părul .
Mi-am luat lenjeria neagră și am căutat după ceva haine elegante.
Mi-am ales o rochiță scurtă , cu aplicații metalice, perfectă pentru zi.După ce am asortat-o cu un colier și cu un plic negru , am trecut la păr.
L-am făcut bucle și l-am lăsat să cadă în valuri pe spatele meu gol.
Machiajul a fost unul simplu , doar rimel și puțin fard .
Mi-am încălțat o pereche de sandale negre și am coborât jos.
Toți invitați se invarteau prin casă , dar mi-am căutat cu privirea soră.
Mereu a fost atât de frumoasă.
Are o rochiță de un roz pal , foarte deschis cu un mic buchet în mână.
Părul îl are făcut în formă de trandafir , e o brunetă sexi.
-Hanna , arați superb , aud vocea lui Mitch din mulțime.
Voiam să mă întorc , dar am zarit-o pe Sasha în mulțime si mers direct să o îmbrățișez.
-Doamne Han , arați așa bine , spune cu un zâmbet pe față.
M-am uitat în scăunelul de bebeluși , unde dormea micuțul Edward. Am zâmbit larg și m-am aplecat spre el.
-Ce mare s-a făcut .
-Trei luni , spune soțul Sashei.

Simț un braț pe spate si mă întorc.
-Pe mine nu mă mai bagi în seamă?
-Nu te comporta ca un copil mic , Mitch , rad și îi dau un pumn jucăuș în umăr.
Imediat ce toată lumea a terminat cu cinstitul pentru logodnă lui Melody , ne-am urcat cu toți în mașini.
Eu cu mamă și Mitch cu soția lui și Kyle eram in Range Roverul meu ,iar restul cu mașinile lor .
Am urmat șirul de masini până am ajuns în fața stării civile.
Zâmbetul surorii mele îmi dădea o stare pozitivă.
Mă bucur mult pentru ea.
Sper să nu o dau în bară diseară.
-Sunt atât de bucuroasă pentru tine , Melody , o îmbrățișez înainte să întrăm înăuntru.
Se auzea doar vocea ofiterului de stare civilă .O să fie o familie așa fericită.
După ce slujba s-a terminat , am mai stat pentru ca fiecare sa-i spună "Casă de piatră!" surorii mele.
E o zi atât de fericită.
Am ajuns acasă pentru a ne schimba și aranja pentru diseară.
Nu mai e atât de mult.
Mi-am amintit și eu de logodna mea.
A fost o zi frumoasă , dar prefer să rămână în trecutul meu.
O amintire frumoasă pentru mine cândva.
Mi-am șters gândurile și am coborât din mașină.
-Hanna , o aud pe mama. Mulțumesc ca te-ai abținut când toți ceilalți au băut , zâmbește spre mine.
-Nu o să o dau în bară .
Sau așa sper.Pe mine când mă ia valul zici ca vin de la spitalul de nebuni.
Ne-am retras cu toți în camere.
Mi-am așezat cu grijă rochie de la mama pentru seara asta , pe pat și m-am dus să fac un dus.
Mi-am dat rochia jos , punand-o în coșul de rufe.
Săptămână asta trebuie să vină menajeră.
Nu a durat mai mult de 5 minute și deja mă aflăm în dresing.
Mi-am îmbrăcat rochia , accesorizand-o cu un alt colier și cu un ceas.
Machiajul l-am făcut unul de seara , puțin mai vizibil.
Ținută mea era gata , completand-o pantofi stileto.
Am coborât jos , iar de dată asta îi aștept eu pe ceilalți .
Oricum ora de plecare e aproape.
Mi-am luat telefonul din plic și am am navigat puțin de el.
Site-urile erau pline de știri , inclusiv pe mine.
Nu se mai sătura , sunt persoane mai importante ca mine în orașul asta.
Auzind pantofi pe scări , mi-am ridicat privirea din telefon și am zarit-o pe soră mea in rochia pe care si-o cumpărase.
Sunt atât de norocoasă ca o am pe ea ca soră , chiar dacă ne ciondăneam mereu când eram mai mici.
Am urcat in două mașini și am pornit spre localul stabilit.
Peste câteva luni va fi și nuntă.
Unii invitați deja erau aici.
Cum am ajuns , muzică a început să se audă puternic și lumea a început să danseze.
Am avut ceva tentați în a mă atinge de băutură , dar am reușit să stau departe ceva timp.
Până la un moment dat.
După primul pahar , au venit și următoarele.
-Hanna , spune Sasha impacientata.
-Da ,Sasha.
-Hai să te duc acasă până nu observa cineva ca ai băut prea mult .
-Am totul sub control.
Am început să dansez pe melodie până când a fost dată una lentă.
Multe idei mi-ai năzărit în minte și am zâmbit malefic având de gând să le pun în practică.
M-am strecurat pe lângă toți și am ajuns afară .
M-am dus în clubul alăturat .
Am dat să întru , dar m-am împiedicat de prag , dar corpul meu nu a făcut contact cu podeau , ci de cineva.

Îmi cer mii de scuze că nu am postat ,dar promit ca încerc să o fac mai des.
De ziua mea (4 mai) o să public o nouă poveste și va jur ca pe asta nu o să o las niciodată.
Și nici pe cealaltă.
Sper să va placă noul capitl!
Va anunț ca noul personaj , "salvarea Hannei" este aproape.
O să fie și un capitol din perspectivă lui.
Va aștept părerile!

Perfect pentru tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum