XVI

216 22 2
                                    

Am terminat de vopsit camera în alb.
Am vărsat atât de multe lacrimi când am acoperit desenele.
Le făcusem special pentru ele.
Voiam să le invat să picteze.
M-am intors spre colțul unde stăteau acoperite pătuțurile.
Nu pot să scot tot ce e aici , așa pur si simplu.
Am ieșit din camera.Statul aici îmi face mult rău si îmi provoacă durere.
-Hannah?țipa Melody dupa mine.
Nu i-am răspuns si am coborât după ea , la parter.
-De ce Dumnezeu miroase a vopsea?se întreabă si meditează un răspuns.
După câteva secunde se întoarce rapid spre mine.
-Ce ai facut?
-Nimic , spun rapid și plec sus pentru a incuia camera.
M-am asigurat ca ferestrele sunt deschise si ca luasem cheia corecta.Am prea multe care sa știu care-i care.
Lacrimile încă îmi erau prezente pe obraz.Nu o sa pot trece niciodată peste.
Un singur lucru mă poate ajuta.
Dar nu pot bea ziua , o să mă prindă soră mea și îi va spune mamei .Chiar nu am chef de alte certuri.
-Haide jos, aud vocea surorii mele dincolo de ușă.
Am pus cheile la loc și îmi iau telefonul după mine.
-Ce vrei?îmi dau ochii peste cap.
-Iar ai plâns?
-Ce ai vrea sa fac ?Lasa-ma , spun dând să plec.
-Rămâi aici, o să vină mama.
Mi-am dat iar ochii peste cap și m-am  trântit pe canapea, luând pătură ce se afla pe ea în brațe.
Nici bine nu dorm noaptea.Aproape mereu le visez.
Uneori visez și un băiat , dar asta nu are noimă.Cufundată în lacrimi, am reușit să adorm.

*

-Hanna!
Două brațe mă cuprind începând să ma scuture ușor. Mi-am deschis ochi, vrând sa stiu cine mă trezit.
-Mamă?întreb somnoroasă.
-Iar ai plâns in somn?
Se uita îngrijorată la mine.Mi-am dus mâna la față și am observat ca este uda.Intr-adevar plansesem in somn.Mi se întâmplă foarte des în ultima perioadă.
-Trebuie să discutăm ceva important.
-Iar ai venit cu certurile?
-Hanna, firma e în scădere și deja mulți clienți s-au retras din parteneriat.
-Tu cu tată pentru ce sunteți acolo?
-Trebuie să recunosc, ai mai mult succes decât noi.Vreau să vii înapoi, macar ocazional , sa te refaci ușor, ușor.
-Ei bine, răspunsul este nu.
Mă ridic de pe canapea și mă duc în camera mea pentru a evita certurile.
De fapt , am rămas în capătul scărilor să ascult conversația dintre ele.
-Tu să ai grijă de ea , vezi și tu ca e cam instabilă.
Instabilă?Nu poți numi o persoană , care e mama și si-a pierdut copii, instabilă.
-Mamă , o iubesc pe Hanna dar nu-mi pot dedica tot timpul ei.
-Ești sora ei mai mare , trebuie să o ajuți să treacă peste, trebuie să o readucem la firmă.
În momentul asta urăsc ca familia mea e așa de perfecționista.Să o ia mai ușor
-În curând o să aibă loc logodna mea , mamă .
-Poftim?Și tu îmi spui acum?
Ce frumos e ca și soră mea si-a gasit pe cineva.O să aibă o familie.
-Toate pregătirile sunt făcute , tot ce a mai rămas e sa îmk cumpăr o ținută și să va spun voua .
Aș fi rea dacă mă bag în discuția lor?Mă bucur mult pentru Melody , dar mama e chiar imposibilă.O face pe irascibila ca nu ia spus.De parcă nu se poate pregăti in câteva zile.
-Felicitări, Melody !spun cand decid să mă bag și eu.
-Ce?Tu ai auzit totul?întreabă surprinsa.
-Da, mă duc să o îmbrățișez , dandu-i și o privire urâtă mamei.Când e?
-Săptămâna viitoare , răspunde cu zâmbetul pe buze .
I-am zâmbit și am plecat din nou spre scări , de data asta ducandu-ma în cameră mea.
-Hanna , o aud pe mâna înainte să urc prima treaptă
-Ce e?
-E logodnă surorii tale, macar poți să ieși 5 minute din casă și să îți cumperi o ținută?
-Cumpr online , i-o trântesc și urc rapid pe scări.
În cele câteva clipe ale mele în care sunt liniștită , mi-am luat laptop-ul și am acesta magazinul meu preferat.
Mi-am cumpărat o rochie roșie , lungă și mulata , cu spatele gol și un decolteu în V.După ce am mai navigat puțin , am găsit pantofi perfecți:roșii cu tocul cui.Comandă mea avea să ajungă peste două zile.
L-am închis, punandu-mi înapoi pe masă.Mi-am luat telefonul și am deschis folderul cu poze.
Am șters toate pozele cu el , nu suport sa-l văd nicăieri.
Am vărsat și careva lacrimi , găsind și pozele de la logodna mea.
A fost o zi frumoasă și așteptăm cu nerăbdare nunta.
După ceva timp am aflat ca sunt însărcinată.Am izbucnit în plâns, de ce am pierdut totul?Multă lume îmi e alături , dar mă simt cea mai singură persoană.
M-am trântit cu capul între perne .
-Hanna , ai grija , eu mă duc până la Derek .
Am dat din cap fără să mă uit la ea și am așteptat să aud ușă de la parter cum se închide.
Imediat după , m-am ridicat din pat și m-am dus la parter cu direcția spre bucătărie.
Am luat un pahar și sticlă de tequila din frigider.
Am turnat în pahar și mi-am șters obraji uzi.Am băut încrezătoare paharul , după care au mai urmat încă câteva.
În momentul de față , am terminat două sticle.Creierul meu deja a început să o ia razna.
Am rânjit 'malefic' când o idee mi-a venit.Am alergat până în cameră mea și am lăut rochia pe care am purtat-o la logodnă.
Una mov , scurtă cu bretele.
M-am dus în curtea din sfate și am sfasiat-o în mii de bucăți și după i-am dat foc.
Am apelat-o pe Sasha , îmi e dor de ea.
-Ce faci?o întreb chicotind.
-Hanna, iar ești beata?
-În față mea arde rochia de la logodnă , raspunc cu un râs isteric.
-Hanna , stinge focu și dute la tine în cameră , îmi ordona prin telefon.
-Nu!fac o voce de copil mic.
-Ori stingi focul ori vin la tine , spune autoritate.
Am stins focul și am intrat înapoi în casă.
-Acum ce-mi dai?continui să chicotesc.
-Ce ?Oh , mai bine o sun pe soră ta.
Ochi mi se măresc când audo cuvântul 'soră'.
-Nu, spun rapid și închid apelul.
Am aruncat telefonul undeva pe canapea și am dat drumul la televizor.Am început la primul film care mi-a apărut in față.
Rădeam la absolut toate scenele , fie ele triște sau comice.
Ușă de la intrare să deschis , intand Melody cu un bărbat înalt , bine făcut .
-Ce faci , frumuselule?mă ridic în picioare și mă duc lângă el.
-Oh Doamne , Hanna, iar ai băut.Derek, îmi pare rău dar în ultima perioadă e grea pentru ea.
-Nu sunt nevoie de scuze , e ok.Știu ce să întâmplat și o înțeleg Căuta o cale să uite .
Imediat ce îi aud vorbele îi dau dreptate.
-Hanna, întind mâna .
-Derek , zâmbește și ne așezăm cu toți pe canapea.
-Hanna , dute în cameră .O să vina si mama si tata.
I-am făcut copilărește cu mâna lui Derek și am fugit sus.
O să fie iar scandal dacă mă vede așa , dar puțin îmi pasa.

Îmi cer din nou scuze ca postez rar , dar clasă a 8-a mănâncă 90% din timp.
Sper să va placă capitolul.
Va aștept părerile și cine vrea poate intră în grupul cărții.
Ah , aș vrea să mai postez o carte dar chiar nu știu care să o postez pentru ca am peste 15 idei în ciornă și aproximativ toate au câteva capitole scrise.
Totuși aș vrea să postez ceva diferit .De exemplu , am o carte despre o adolescență din India care intră la universitate în NY și pe parcursul povestii devine o față americană.
Dar eh, nu ar citi nimeni.
Ok, nu mă mai întinnd.Bye

Perfect pentru tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum