XXVI

159 16 5
                                    

Am coborat incet si cu atentie scarile pana jos.
Mi-e frică că nu am sa pot duce sarcina la capat.La ce neatenta sunt oricand as putea cadea.
-Sasha as prefera sa fim singuri, spune cand eu ajung langa el pe canapea.
M-am uitat spre ea in speranta sa nu plece,dar a incuviintat din cap si s-a dus in bucatarie.
Mi-am indreptat din nou privirea spre el,incercand sa-i citesc pe chip.O fi o urma de furie?
-Ce faci aici?
-Stii,aseara am fost la firma,spune evitandu-mi intrebarea.
-Nu eram acolo.
-Stiu,am vazut-o pe mama ta.
Ma privea foarte serios.Prea serios.
-Hanna,pronunta apasat.Erai acasa,Sasha nu ar sta singura aici.
-Dar nu-
-Du-te si imbracă-te ,te duc eu la firmă.
Nu am mai zis nimic,iar prima data m-am dus in bucatarie dupa Sasha.
-S-a prins.
-Han,eu zic sa-i zici.Merita si el sa stie.
-Nu pot acum,mi-e prea frică,spun gandindu-ma la multiple reactii daca i-as spune ca vom avea un copil.Te duce el acasa,adaug si mă indrept spre dormitor.
Scap de pijamale si intru in baie pentru a-mi face un dus rapid.
Mă gandesc cum voi ascunde eu sarcina dupa trei luni.
Va trebui să-i spun intr-un final.
Mi-am masat fiecare particica a corpului,dupa care mi-am infaşurat corpul intr-un prosop.
Am intrat in dresing si m-am imbracat intr-o rochie neagra,mulată si m-am incaltat cu o pereche de tocuri.
Parul mi l-am prins intr-un coc ,iar machiaj nu mi-am aplicat deloc.
Cred ca azi folosesc liftul,pe scari mi-e frica sa nu cad.
Am trecut pe langa camera fetitelor,care a cam fost uitata.
Mi-am pus o mana pe abdomen si am zambit.
Acum e a ei.Intr-o zi o sa-i pictez camera.
Am intrat in lift si am alasat butonul ce duce la parter.A durat cateva secunde sa ajung jos.M-am indreptat spre canapea,iar Christian cum m-a vazut a venit spre mine si mi-a aplicat un sarut pe obraz.
-Esti superbă ca intotdeauna,zambesti si isi arata dandura perfecta.
Desi nu ne cunoastem de mult timp,cand zambeste mă inebuneste.
-Sunt si eu pe aici,o aud pe Sasha din spate.
-Christian,mai intai o ducem pe ea.
A incuviintat din cap,dupa l-am urmat pana la masina.Prima data mi-a deschis mie portiera din fata,exact langa sofer,dupa Sashei pe locul din spate.
A acolit masina pana a ajuns in locul soferului.Tot drumul pana la Sasha a fost linistit,prea linistit.
-Hanna,de ce mă minti?spune imediat ce porneste din nou masina.
-Cu ce am mintit?
-Erai acasă aseara,de ce m-ai evitat?
Ce pot sa zic,sunt insarcinata cu tine.
-Nu te evitam,doar că ...,fac o pauza si mă gandesc repede la ceva.Nu eram tocmai bine.
Acum o sa puna mai multe intrebari,bravo Hanna.
-S-a intamplat ceva?
-Nu,raspund si dau sa ies pentru ca ajunsesem in fata firmei.
M-a apucat de mana si m-a intors cu fata spre el.Ne uitam unul in ochii celuilalt.Se apropie usor de mine si isi lipeste buzele de ale mele.
Usor devenea un sarut pasional,asta daca nu il intrerupeam eu.
-Chiar trebuie sa mă duc inauntru,spun inocenta.
A oftat si a dat din cap.
-Vin sa te iau.
Il aud spunand inainte sa ies din masina.I-am facut cu mana si m-am indreptat spre firma.
-Bună ziua, doamna.
-Bună,salut si eu si mă indrept spre lift.
Am apasat pe butonul etajului doi .Din cauza lui Christian nici nu am mancat dimineata si mai sunt si gravida,trebuie sa hranesc doua persoane.
Am pasit spre birou,in urma mea auzindu-se tocurile puternice.
Am intrat in birou,gasind-o pe asistenta mea aranjand dosarele.
-Adu-mi , te rog , o cafea , ii zic si ma asez pe scaun.
-Imediat , dar uitati dosarele pentru saptamana asta , imi pune doua mormane de dosare in fata.
Mi-am dat  ochii peste cap si i-am zambit.Inainte sa incep, mi-am asteptat cafeaua.
-E mama pe aici?o intreb cand intra inauntru.
-Nu a venit inca, raspunde si imi pune cafeaua pe birou si paraseste incaperea.
Am sorbit o gura din cafea si am luat primul dosar ce mi-a venit la mana.
Am verificat caietul in care imi trec sedintele.Am una chiar azi peste doua ore.
Si trebuie sa termin si dosarele.O sa cedez .
M-am apucat sa citesc printre randuri si sa semnez unde trebuie.Deja simt cum ma ia durerea de cap, dar nici nu pot sa renunt la firma.Sunt in luna a doua, aproape , mai e drum lung pana la final.
Si asa au trecut doua ore si sedinta s-a apropiat.
Din ce am inteles a venit un client tocmai din Europa si a venit la noi fiindca a auzit ca firma e una prestigioasa.
Am lasat restul dosarelor si m-am indreptat spre sala de sedinte.
Nu sunt tocmai in apele mele,ma doare capul dupa doua ore si simt cum ametesc.
Sper sa-mi treaca , la sedinta trebuie sa stiu ce sa spun.Ar fi trebuit sa mananc pana acum,dar inca cateva ore nu ma vor afecta,sper.
Am intrat increzatoare in sala,ducandu-ma spre scaunul din capatul mesei.
-Contractul il voi semna doar cu unul dintre voi.
-Stim,zic toti in cor.
-Prezentati-mi ofertele voastre.
Fiecare a inceput sa vorbeasca despre proiectul sau,inamandu-mi si dosarul pentru al citi.
Sunt doar 4,nu o sa-mi ia mult.
Am luat primul dosar la mana si am inceput sa-l citesc printre randuri.Dintr-o data,privirea mi s-a incetosat si o ameteala puternica a pus stapanire pe mine.Am incercat sa citesc mai departe,dar nu reuseam sa descifrez nimic.
-Imi pare rau,sedinta nu poate continua.
-Va simtiti bine?intreaba unul dintre ei.
-Chemati-o pe asistenta mea , va rog .
Unul dintre ei a parasit incaperea si s-a intors impreuna cu asistenta care mi-a adus si un pahar cu apa.L-am baut si am mai stat putin sa ma linistesc.
-Vă vom suna pentru a restabili sedinta.
Incuviintez din cap si murmur un "buna ziua".
-Vă simtiti mai bine?
-Pentru numele lui Dumnezeu sunt gravidă, normal ca nu .
-Ce?
Am stat cateva secunde sa procesez ce tocmai am spus.
-Sa nu spui nimanui,prefate ca nici nu m-ai auzit.
-Am inteles,doamna.
După ce m-am linistit ,am revenit in biroul meu .Mi-am luat telefonul si am apasat pe numele lui Christian.
-Hanna?
-Vin-o , te rog , după mine.
-S-a intamplat ceva?intreaba ingrijorat.
-Doar vin-o , spun si inchid apelul.
Mi-am luat micuta geanta si m-am indreptat spre lift.Am asteptat sa vină, dupa care am apasat butonul pentru parter.
Cand să ies in fata firmei , am auzit vocea mamei din spatele meu.
-Unde pleci?
-Mi-e rau , lasa-ma.
Nu am mai stat să aud ce zice si am iesit.L-am observat pe Christian cum parca masina.
M-am indreptat spre el si am intrat in masina.
-Ce s-a intamplat?
-Mi s-a facut rau pentru că nu am mancat.
-Atunci mergem să mancăm.
Nu am mai zis nimic pentru ca si asa nu am chef de nimic.Bine,de Chris normal ca am chef.Astept sa vad unde mă duce.
-După vrei să te duc acasa?
-Da.
Am coborat din masina si am intrat in restaurant.E un loc destul de frumos.
Ne-am asezat la o masă si ne-am uitat pe meniu.
-Ai decis ce vrei sa comanzi?
-O salata greceasca si peste in sos marinat si o apa.
A facut semn chelnerului si a venit să ne ia comanda.A comandat acelasi lucru ca si mine.
-Multumesc ca ai venit dupa mine.
-Oricând.
I-am zambit si am asteptat sa vină mancarea.

A parcat masina in fata casei si a coborat, venind să-mi deschida portiera.Am coborat si eu,mergand spre casa cu el in spatele meu.
-Asteapta aici,spun si mă indrept rapid spre dormitorul meu.
Am scapat de pantofii astia insuportabili,nu cred ca-mi mai iau tocuri .Am scapat si de rochie si m-am imbracat in pijamale,dupa care am coborat jos.
M-am asezat pe canapea si mă uitam spre el.
-Multumesc pentru azi.
S-a aplecat si mi-a plasat un sarut pe frunte,iar eu l-am tras spre mine.
I-am zis sa ramană si a rămas.

Ok, vreau sa vă cer scuze că nu am mai postat de muuult timp desi e vacanta.Puteti sa aruncati in mine cu orice  vreti:)))
Si va multumesc enorm pentru fiecare vot,comentariu sipentru ca am ajuns la un numar mare de citiri.
Poate pentru unii e putin,dar pentru mine e prima carte care ajunge la numarul asta intr-un timp asa scurt.
Imi cer scuze pentru eventualele greseli.
Va astept cu drag parerile!

Perfect pentru tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum