I.

765 39 2
                                    

—Semnați aici, doamnă!spune arătându-mi locul unde să semnez.
Cu zâmbetul pe buze am apucat pixul si am semnat stâgaci foai ce-mi mă va introduce complet în lumea afacerilor.
—Felicitari, scumpo!mă felicită tata mândru, imbrățișându-mă.
—E numai meritul tau, tata!continui să zâmbesc, apoi pupându-i obrazul.
Și chiar așa e. După ce am terminat facultatea și mama a început lucreze mai puțin am devenit eu mâna dreaptă a tatei și convins de capacitatea mea s-a decis să mi-o înmâneze mie. Firma este destul de mare și recunoscută in toată America aproape și are sute de proiecte și plănuim deja să extindem, dorim proiecte și cu străini.Tata e in afaceri de foarte multi ani, mama a fost mana lui dreaptă până ramas însărcinata cu mine. Au muncit enorm să urce firma in topuri, pentru mine ei sunt un model demn de urmat.
-Hai acasă tată, sunt frântă!
Am umblat toată ziua să trecem firma pe numele meu.Am fost crescută inca de mica să fac lucrurile perfect, nici un subiect nescăpându-le părintilor mei.Sunt foarte mândră de ei, așa cum sunt și ei de mine.
L-am luat la braț pe tatal meu si am plecat spre lift.Firma asta e uriașă.
Am apasat butonul pentru a ne duce la parter si am asteptat ca acesta sa se opreasca.
-Sunt mandra de tine!spune tata cu o atitudine mândră
-Te iubesc, tată!
Ușile liftului s-au deschis si am pașit in holul receptiei,tocurile mele auzindu-se puternic in urma.
-Felicitari, doamna Blake!spune receptionista.
I-am zambit inainte sa părăsesc firma,urmata de tatal meu.
Șoferul ne-a deschis portiera mașinii, urmând ca el să urce și să ne duca acasa pe fiecare. Avem o stare financiara foarte bună dar niciodata nu ne-am laudat cu asta, alt lucru care îl apreciez la parintii mei. Pe lângă toate lucrurile minunate, m-au învățat să fiu și modestă, banii îi poți pierde într-o secundă, însă altele nu.
Cand am ajuns in fata casei mele, i-am facut cu mana tatei si am parasit masina.
-Salut-o pe mama!spun inainte să ies.
Nu am mai stat sa astept un raspuns, plecand spre ușa casei.
Atât casa mea, cat si cea a parintilor mei e foarte mare.Are doua etaje, la fiecare dintre ele fiind câte 5 camere.La parter este doar bucataria si living-ul.
Mi-am cotroboit geanta pana ce am gasit cheile.Am deschis usa, aruncandu-mi geanta pe masa din fata canapelei albe din piele și trântindu-mă direct pe ea.
-Noah!tip dupa logodnicul meu dar fara raspuns.Sunt asa franta!oftez exasperant.
-Ti-am zis sa nu mai porti tocuri cat timp esti insarcinata!apare Noah de nicaieri.
Un lucru pe care nu l-am precizat este faptul ca sunt insarcinata in patru luni.
-Dar nu ma puteam prezenta in ultimul hal in fata unor oameni oficiali!incerc eu sa ma apar.
-Faptul ca ai purta pantofi fara toc e ultimul hal?mi-o trantește intorcand situatia în favoarea lui.
Ador comportamentul grijuliu a lui Noah.De când a aflat ca sunt insarcinata nu mă mai lasă să fac aproape nimic.A fost asa de incantat in ziua aia și eu alături de el, bineînteles.
Am strâmbat din nas cand Noah a venit lângă mine, miroase a parfum de femeie.Si cu siguranta nu e al meu. Mă încrunt și mă întorc spre el.
—Noah?intreb uitandu-ma direct in ochii lui.
Mereu i-am iubit nuanta de verde a ochilor. Își intoarce întrebator privirea spre mine.
—De ce miroși a parfum de femeie?
—Vrei să auzi ceva amuzant? Am vrut sa-ti iau un cadou si ei bine, l-am testat pe mine din greselă, spune incepand sa rada.
Am ras scurt dupa care i-am furat un mic sarut pe buze. M-am ridicat de pe canapea, ducandu-ma in dormitorul nostru.
Nu inainte să intru in camera amenajata pentru Juliet, viitoarea noastră fiica.Pereții camerei sunt pictați de mine in diverse desene.
De când eram mică am fost dusa la pictura, pentru parintii mei e ceva creativ si educativ.
Patuțul din lemn este decorat cu multe decoratiuni, inclusiv jucarii din plus.În coltul din stanga al camerei stătea asezat dulapul plin cu haine. Am luat o rochita asezata pe canapeau de aici si am strans-o la piept. Astept atât de mult momentul in care imi voi strange copilul in brate. Va fi cel mai frumos moment din viata mea și nu mi-as fi putut dori si un alt tata, Noah o sa fie perfect.
Înainte să ies am zambit multumita de munca mea.
Nu am luat liftul pana la etajul doi, cand voi fi in 9 luni va trebui totusi să o fac.Am iesit din camera pasind prin hol până in capatul acestuia.
Camera mea si a lui Noah era una foarte mare, cat pentru doi evident.Erau doua design-uri iar intre cele doua usi era patul, in parti stand noptierele pline de poze cu noi. Aveam si baia, la peretele din dreapta. In peretele din fata patului statea asezata o plasma si alte tablouri cu poze, de la logodna si din vacante.
M-am dus spre dresign pentru a-mi alege hainele. Am ales o pereche de pantaloni negri si un tricou larg care sa-mi acopere burta deja evidenta. M-am intors cu spatele la haine, spre oglinda mare din perete.Mi-am cuprins abdomenul cu ambele maini zambind larg. Micuta mea creste pe zi ce trece si sunt mai mult decat fericita ca peste 5 luni ea va veni pe lume. Cat va creste Juliet suficient de mult incat sa mănânce mâncare, mama mea va reveni la firma, ajutându-mă atat cu copilul cât și cu treburile firmei. Va avea o bona, dar nu voi putea sa o las foarte mult timp singura, nici nu aș rezista. N-aș putea nici eu sa lucrez stiind ca e cu bona si nu cu mine.
Mi-am ales hainele si le-am asezat pe pat. Mi-am desprins elasticul din par, cocul mare fiind acum valuri de unduleuri blonde si am intrat in baie.
Am umblut cada, facand foarte multa spuma. Am sa stau aici destul timp, sunt destul de stresata si incordata si am nevoie de relaxare. Am lasat hainele sa-mi cada pe podea si am intrat sub marea de spuma, apa rasfatandu-mi fiecare particica din corp.
Pot spune ca viata mea e chiar perfecta. Eu si Noah suntem impreuna din ultimul an de liceu, asta insemnand șapte ani.Iar de doi ani suntem logoditi, imediat dupa ce voi naste vom face si nunta. Sunt foarte fericita ca si parintii mei ma sprijina si au fost foarte fericiti cand le-am dat de veste ca vor fi bunici. Isi doresc asta foarte mult. Intotdeauna si-au dorit ca eu sa fiu fericita.
Niciodata nu m-am certat eu cu Noah sau parintii mei, mereu fiind copilul model.Am fost cea mai buna eleva din liceul meu, dupa intrand la o prestigioasa facultate in domeniul afacerilor.
Viata mea e total implinita.
—Hannah?bate Noah la usa baii de doua ori.
—Ce este?intreb.
—Vino jos intr-o ora, plecam undeva surpriza.
Intotdeauna mi-au placut surprizele lui. De fiecare data reuseste sa ma surprinda. Mi-as spalat rapid parul dupa care mi l-am prins intr-un coc. Mi-am insfasurat corpul intr-un prosop si am intrat in camera. M-am dus din nou la dresing sa aleg ceva mai stilat. Mi-am luat o rochita cu o palma deasupra genunchilor, neagra si cu spatele gol.Mi-am imbracat lenjeria si rochia,urmand sa-mi aranjez parul. L-am desfacut, incercand sa-l usuc mai repede. L-am intins, facandu-mi o coroninta impletita.A urmat machiajul, unul simplu.Mi-am aplicat fondul de ten, tusul si mai apoi rimelul.Mi-am incaltat balerini -pentru ca sigur nu m-ar lasa pe tocuri- negri si m-am privit in oglinda. Pot spune ca arat perfect. Rochia se muleaza perfect pe corp,scotand in evidenta burta mea de graviduta in 4 luni.Nu in cele din urma mi-am ales si accesoriile, lantisorul din aur de la Noah, fiind o jumatate de inima si un ceas .
Toate se potriveau intre ele.
Am coborat scarile pana la parter, asezandu-ma pe canapea.
In cateva minute, Noah statea imbracat intr-un costum simplu, negru si o camasa albastră deschis pe dedesupt. I-am zambit si m-am ridicat, ducandu-ma langa el.
-Arati superb, iubito! Ca intotdeauna!spune incantat.
-La fel!spun luandu-l de brat.
Ne-am dus pana la masina, acesta deschizandu-mi portiera. Dupa ce m-am asezat pe locul din dreapta, l-am vazut ocolind pana la locul din partea volanului.
-Pune-ti asta!zice si îmi întinde o esărfă neagră.
-De ce?oftez, facand o față de cățeluș.
-Pentru ca e o surpriza, spune facandu-mi el un nod la spate. Dacă vezi drum e posibil să iti dai seama!
Am simtit cum masina a pornit si asteptam cu nerabdare locul surpriza.
Masina se oprize, simtind bratele lui Noah ajutandu-ma sa ies din masina. Ma ghidat tot drumul pana cand esarfa mi-a fost data jos. In fata mea a aparut un loc absolut superb. Eram intr-un foisor. Totul era frumos decorat. Luminitele faceau locul si mai frumos.Pe jos era asezata o patura cu un cos in care presupun ca este mancare si in fata un panou special pentru a viziona filme la videoproiector.
-E minunat!
-Totul pentru sotia mea.
Mă sarută cast pe buze, dupa care ne așezăm pe patura, Noah incepand sa scoata tot din cos. Mi-a intins o farfurie pe care mi-am pus carne de pui si salata, avand si el o portie.
-Eu am dreptul sa manânc mai mult, protestez incepand sa manânc minunatul pui.
-Ba nu!protesteaza si Noah scotand o sticla de Tequila.
-Tu incerci sa-mi faci in ciuda ca nu pot bea alcool?
-Cam asa ceva, zambește strengăreste.
Din totdeauna a gatit genial. Orce mancare intra in mainile lui Noah iese divina.
-Ce urmeaza acum? intreb dupa ce-mi termin portia de mancare.
-Un film.
A inceput sa stranga tot de pe patura, punandu-le in cos. M-am apropiat de el,punandu-mi capul pe umarului lui. A dat drumul filmului dupa care si-a petrecut mana pe umarul meu.
-Te iubesc, esti minunat! încep să vobesc, după intorcandu-mi privirea de la film la el.
-Si eu iubito!
A sărit la buzele mele, începând sa le devoreze.A adancit sarutul, muscandu-mi buza pentru a putea patrunde.Asta ma facut sa scot un mic geamat. Limba lui a inceput sa exploreze toate coltisorile, apoi sa luat cu a mea la un duel al dominatiei.Era o atmosfera perfecta pana cand telefonului lui a inceput sa sune. Sa desprins din sarut si se ridica, dupa care raspunde apelului.De ce se indeparteaza? Ne vom casatori in curand si el imi ascunde lucruri,iar lucrul asta imi displace. Nu e prima data cand imi ascunde cu cine si ce vorbeste. Nu sunt genul de femeie posesiva, dar din cand in cand vreau sa ma asigur ca nu calca stramb, totusi urmeaza o nunta si un copil.
A venit inapoi asezandu-se jos.
-Vesti proaste, trebuie sa plec!Iti voi chema un taxi.
Si a plecat, dar unde?Urasc cand face asta.

Deabia m-am abtinut sa nu o postez mai inainte de ajunul Craciunului.Capitolul asta e unul monoton si nu sunt foarte multumita de el.
Voi pune next cand termin cap 11 de scris .
Sper mult sa va placa si va astept parerile !
Sarbatori fericite!

N/A din prezent=)) Văzând ca tot e citită și numărul chiar creste, m-am decis să revin asupra ei cu mici modificări. Enjoy!🌟

Perfect pentru tineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum