-Sunt însarcinata, spune foarte încantata tinamdu-l pe Drake de mana.
M-am uitat spre Christian, zambind, după care m-am dus spre sora mea și am îmbratisat-o.
Al doilea copil e un lucru maret, are o familie asa fericita.În curand voi avea si eu, cel putin asa sper.
-Felicitari, surioara.
A sarit si mama ca arsa de pe canapea si a venit spre sora mea, dandu-ma la o parte.
-Felicitari, scumpa mea, voi anunta toate rudele si-
Ce încantata pare sa fie, mie de ce mi-a facut scandal de fiecare data?
-Vom face si o petrecere acum si una cand se naste si-
-Mama nu e nevoie, oricum eu, Izzie si Drake plecam în vacanta.
Cand îi vad entuziasmul mamei mă intristez.Pentru mine nu a fost niciodata asa fericita, imi dadeam seama de falsa sa fericite.
De când ii povestisem de Noah si superstitiile mele a inceput sa se comporte urat si dupa cand eram in trei luni aflasem ca sunt insarcinata si mi-a zis ca e un lucru rau pentru ca vor creste fara un tata.Eu nu am crezut-o desi il suspectam, ne cunosteam de atati ani totusi.
Si acum nu-l place nici pe Christian.
As vrea sa ma mut de aici după ce nasc sau mai creste copilul.
-Hanna?imi sopteste Christian.
M-am uitat spre el da simteam cateva lacrimi in ochi.M-am ridicat si am iesit pana afara.I-am simtit mana pe umarul meu si m-am intors spre el.
-Ce s-a intamplat, Hanna?De ce plangi?
-Pentru mine de ce nu se poate bucura cu adevarat?
-Normal ca se-
-Sa nu zici asta, o cunosc.Mereu a avut ceva de obiectat la mine.Singurul lucru care nu la obiectat a fost munca mea la firma.
-Han, de ce nu ii spui asta?
-Pentru ca nu pot.
M-a cuprins cu bratul si m-a lipit de pieptul lui.
-De ce nu intrati inapoi?
-Eu cred ca ar fi timpul sa plecam.
-Hanna, ma prinde de brat cand dau sa ma duc spre masina.
L-am privit urat, după care m-am intors spre mama cu zambetul meu fals.
-De ce ai plans cand-?
-Cand ce mama?Cand nu am motiv?Asa zici tu.Toata viata ne-am certat, mereu, dar mereu a trebuit sa comentezi tu la orice fac.Niciodata nu te-ai bucurat pentru mine cu adevarat.
-Hanna, normal ca m-am bucurat mereu pentru tine si acum o fac, vei avea din nou o familie.
-Nu spune "familie" pentru ca, sa recunoastem, nu o faci, m-am saturat sa ma cert mereu cu tine.Cu tata mereu a fost alta treaba.Christian, ar fi timpul să plecăm.
Mă intorc pe calcaie spre ușă, luandu-l pe Chris de mână.
Nu vreau să imi fac nervi si pe parcursul sarcinii acestea.
Mi-au ajuns dramele.
Mă gandesc foarte serios să ne mutăm dupa ce nasc, vreau un nou inceput.
-Hanna, ar trebui sa rămai pentru sora ta.E a fost langă tine.
-Stiu, dar-
-Nici un dar, ne intoarcem.
A coborat din masina si mi-a deschis portiera, ajutandu-mă să ies.
I-am aruncat o ultima privire in caz de se razgandeste inainte să intram.
A deschis usa si am intrat amandoi, fiind intampinati de sora mea.
-Hei, unde ai fost?Te-am cautat.
-Am vrut sa plec pentru ca m-am certat cu mama, zic sincer.
-Voi nu va puteti abtine niciodata?rade.
Ne-am asezat pe canapea, amandoi, iar micuta Izzie a venit la mine.
I-am zambit si am asezat-o langa noi.Ma simt putin inconfortabil.
-Mai vreti ceva?intreaba Melody.
-Mami, vreau suc.
-Du-te la tati in bucatarie, spune si dupa isi muta privirea spre noi.
-Stii, cred ca noi o sa plecat, spun si simt o usoara strangere de mana.
L-am ignorat si am continuat.
-Deci, inca o data felicitari.
-Nu numai mie, se apleaca si ma imbratiseaza.
Ne-am ridicat amandoi si din nou am parasit "petrecerea".
-Sa nu scoti niciun sunet, spun si intru in masina.
Pentru cateva secunde e confuza, dupa care ocoleste masina si intra in locul soferului.
Drumul pana acasa a decurs in liniste, o liniste ciudată.
-Stii ca maine trebuie sa mergem la ecografie.
-Normal ca stiu, se intoarce spre mine si imi ofera un sarut tandru pe buze, tinand o mana pe abdomen.
-Sper sa fie fetită, o sa o cheme Juliet, ma asez pe canapea.
-Sau o sa fie baiat si o sa il cheme Mike, ranzeste.
-Fată.
-Baiat.
-Fată.
-Baiat.
-Bine, fie ca tine, sunt obosita.
-Obosita zici?
Am dat din cap in semn afirmativ si ma luat in brate in stil mireasa, urcand scarile cu mine.Am avut e tentativa de ras dar m-am abtinut.Dupa ce am intrat in dormitorul nostru ma asezat pe pat.
Ma ridic spre el si ii fur un sarut, dupa carem-am dus spre baie.Am dat jos hainele de pe mine, am potrivit apa si mi-am lasat corpul cuprins de apa calda.
Trebuie sa bag cumva in discutie subiectul "mutat".Oricum sigur va fi de acord sa ne mutam.
Voi opta pentru Los Angeles sau California, unde deja am o casa pe care mi-a dat-o tatal meu.Nu l-am mai vazut de luni bune.
Mi-am infasurat prosopul in jurul corpului si am pasit in camera. In micul drum spee dresing am tras cu ochiul spre el. Statea in pat si ma astepta.
Mi-am luat lenjeria si mi-am imbracat pijamaua scurta.
Am pasit usor spre par si m-am asezat langa el, pumandu-mi capul pe pieptul lui.
-Christian?
-Mhm, zice pe jumatate adormit.
-După ce nasc vreau sa ne mutam.
Deschide larg ochii si se uita spre mine.
-De ce?intreaba surprins.
-Pentru ca vreau un nou inceput.
-Si cu munca ta de o viata ce facu?O lasi aici?
-Ma voi ocupa de acasa de ea, plus ca nu ne vom muta foarte departe ci intr-ul alt oras in care suntem complet noi.
-Si eu cu munca ce fac?
-De ce nu facem alta acolo?Bani oricum vom avea pentru ca eu pe a mea o voi gestiona de acasa si sedintele le voi face la web.
-O afacere de la 0?E greu, dar daca tu chiar iti doresti sa plecam, ne vom muta.
-Perfect, in California unde avem deja casa, n-am fost niciodata acolo.
-Culca-te, va trece mai repede timpul si vom afla ce e micul de aici, gesticuleaza spre burta mea.
Am zambit si mi-am inchis ochii.Abia astept sa aflu.Va cer miliarde si mii de scuze ca nu am postat.Am avut n ocazii da chiar nu am avut inspiratie si chestia noua cu liceul mi-a pus stresul la incercare.So, sper sa va placa!
CITEȘTI
Perfect pentru tine
General FictionHannah este definirea perfectiunii,o femeie celebră in lumea afacerilor ce poate fermeca orice barbat doar printr-un simplu zambet. Totul in lumea ei e perfect si bine pus la punct,va avea o familie. Insa perfectiunea nu dureaza vesnic și viața ii e...