Al, Magi, Lu og Caro

625 21 7
                                    


"Caroline, Lucy og Maggie i er så barnlige" fnyste Alice. "Næææææææææææææææ" sagde jeg barnligt og lagede armene om kors hun fik hele pakken baby. Vi flækkede alle af grin, ej jeg må hellere fortælle lidt om mig selv og mine venner. Lad os starte med lad mig se Maggie hun er rød håret det er så farvede hun elsker at farve sit hår det har været blået, grønt, pinkt, rødt, lilla og så rødt igen. Hendes narturlige hår farve er brun, hun er den mest skørestes af os og vi er allesammen bindegale men ingen kan vinde over Maggie. Så har vi Lucy hun har langt lyst hår og har en læbe picien hun er nok drenges favorit. Så har vi Alice den mest ansvarlige af os alle der skal nu heller ikke meget til. Hun har brunt hår og har det atid sat i en hestehale og hun er helt vild på trommer. Så har hun tit badaner på. Ja sidst men ikke mindst så har vi MIG! Jeg har sort hår undtagen en stribe den er farvede en slags kamel farve. Jeg er den mest drengede af alle dem her er og den mest hårdeste og folk siger jeg ret så mystisk hvad ved jeg? Og hvis i ikke har regnede det ud i nu så er jeg Caroline. "Kom nu piger vi kommer for sent" sagde Lucy "jeg må give Lucy ret" sagde Maggie eller vi kalder hende faktisk Magi he he. Alice kalder vi for Al og jeg bliver kaldt for Caro og Lucy bliver kaldt for Lu. "Okay lad os komme afsted" sagde jeg og de andre nikkede sig enig. Vi løb ned til Al's bil og skyndte os at sætte os ind i den nu var det ellers bare afsted. Vi ventede og ventede i det her skide vente værelse! "Jeg går på toillet" sagde jeg og gik min vej efter wc'et. Nå men i undre jer nok over hvor vi er lad os starte fra starten af. Mig og de andre piger har lavet et band der hedder 4ever summer, vi er ikke berømte jo på youtube men ellers ikke. Vi skal være opvarmningens band for 5sos de skal på tour. Erko skal vi også på tour jeg må indrømme vi aner ikke hvordan de her drenge ser ud. Men jeg glæder mig helt vildt tænk må..... mine dejlige tanker blev afbrudt af jeg gik ind i en og var ved at falde så jeg hev fat i personen. Dsv for mig faldt personen bare med, skønt mærk lige ironien! Jeg åbnede øjne og så en dreng han havde sort hår og han så forbandet irriterende ud. Ej okay men få ham dog væk fra mig mennesker og lad hver med at læse mine tanker og bare stå der! Okay jeg aner ikke hvem jeg snakker til, ha ha ha. "Er du sød at flytte dig" Snerrede jeg, det var mega svært at få luft, så er det også svært at være venlige. Han så på mig og rejste sig op og derefter hev han mig op. "Hey jeg bad ikke om hjælp!" Sagde jeg irretede "hvordan er du kommet her ind?" Sagde han koldt. "Altså jeg kørte her til med mine venner derefter måtte jeg tjekkes af 5 VAGTER! Og derefter måtte jeg komme ind, så sige mig hvordan er du kommet ind?" Sagde jeg. Han ingrorg totalt mit spørgsmål og hev mig afsted "hey giv dog slip, jeg kender mine rettigheder" sagde jeg og slog på hans hånd. "Er du fan? For ikke for noget du har en mærkelig måde at vise det på" sagde han og så på mig. "Det eneste jeg er fan af lige nu, er at slå dig ned med en stegepande!" Knurrede jeg. "Ha ha" sagde han og rullede med øjne "hjælp en vanvittig mand prøver at bortfører mig! Og ikke nok med det så er han også skide irretede" råbte jeg. "Jeg bortfører dig ikke!" Sagde han irretede "gør du ikke? Er du nu helt sikker på det? For ikke for noget, men du hiver mig afsted og ville ikke give slip på mig. Så du bortfører mig i min verdenen" sagde jeg og prøvede at komme væk. Jeg sparkede løs og blev skubbede ind af døren. "Jeg kan gå selv" vrissede jeg og så surt på ham og så så rundt i rummet vi var inde i. Her var tre drenge "jeg går nu tak for hjæpen med at væltede mig ned og så sleppe mig helt her hen. Imens jeg prøver at komme fri fordi jeg ikke ville havde sådan en spade som dig skal rører mig" sagde jeg og prøvede at komme væk. "Næææææ nej fortæl hvordan du er kommet ind!" Råbte han. Kæft han er langsom! Jeg har ligesom fortalt det en gang før! "Det har jeg fortalt eller kan du ikke huske det fordi du har hukommelse som en guldfisk" hvæsede jeg og lagede armene over kors. "Hører din lille..." begyndt han men blev afbrudt af en med brunt hår lidt krøller og havde badaner på. "Slap helt af Calum hun er tydeligvis ikke fan. Så lad hende gå" sagde han, nå så idioten hedder Calum! "Aldrig Ashton hun spiller!" Sagde denne Calum. En dreng som var blå håret brudt ind "tror du selv på det der Calum?" Sagde han. "Det eneste jeg er fan af er lige nu, at slå ham med en stegepande og så komme på det fuckningen wc! Som jeg var på vej til indtil en kæmpe nar væltede mig!" Råbte jeg. Jeg var så tæt på døren så tæt på friheden og ikke mindste på et toilet! Da hele min drøm gik itu af idioten som hans forældre kalder Calum! Han tog fat i mit håndled, oh my god må jeg ikke nok bide hans hånd af!? "Du bliver lige her!" Sagde Calum "rend mig i røven" vrissede jeg og trak min hånd til mig. "Amen altså Calum vi kan ikke holde hende indspredt her!" Sagde en dreng med lyst hår, krystal blå øjne og en læbe picien, wow en drenge vesion af Lucy! Er det overhovedet muligt? Åbenbart, vildt nok. "Hvorfor ikke? Hun er sjov at irretede" sagde Calum og så drillene på mig. "Ha ha ha, hvor er du dog bare....... IDIOTISK!" Sagde jeg og lagede tryk på idiotisk. Han rullede med øjne og jeg gjorde det samme. "Her du må godt gå jeg undskylder for Calums vejene. Mit navn er Ashton" sagde ham med det brune hår og badaner, hey vent nu lige lidt! Han minder virkerlige om Alice, Hvor vildt nu har vi en drenge version af Alice. Kan det blive mere vildt?! "Tak og ses og det gør ikke noget" sagde jeg og da jeg gik forbi Calum rakte jeg tunge. Han smilede og gjorde det samme, jeg må nok hellere skynde mig hen til pigerne inden jeg går ind i flere idioter! Men først må jeg finde et toillet!

4ever SummerWhere stories live. Discover now