I dag skal vi spille koncert, yes mand!!!! Jeg så på Maggie som var igang med at danse "hvad fanden laver du?!" grinede jeg. "Duh jeg danser" sagde hun og dansede videre, jeg rystede på hovedet af hende. "Hey mennesker!" råbte Calum og kom ind, åhhh nej! "Ej gider du ikke lige at gå her var så hyggeligt!" sukkede jeg, han rullede med øjne og sat sig på sofaen."Så skal der festes!" sagde Michael der kom dansene, kæft han lignede et pindsvin der prøvede at hamre med en hammer på en fugl, imens den red på en hest. "Kæft i er dårlige til at danse" grinede Alice "HEY" sagde alle drengene i kor, jeg grinede. "Og så er det ingen gang løgn!" sagde Lucy, Ashton rystede på hovedet af os. "Vi er da totalt prof til at danse!" sagde Michael, "nej, nej det er i ikke" sagde jeg imens jeg rystede på hovedet. "Vi skal nok gør os klarer" sagde Ashton og gik ind på toilet "helde for værelset!" råbte Maggie og løb hen til værelset og låste døren. Michael bankede på døren "det var ikke fair!" råbte han med et grin. "Der er et wc mere" sagde jeg og rejste mig op og løb, Calum traklede mig så jeg faldt gulvet jeg gav ham et dræberblik. Jeg tog hans ene fod og trak i den derefter faldt han så lang han var. Det ville sige ikke så langt, ha ha den var sgu god! Jeg sprang op tog min taske på vejen og løb mod toilet jeg nået der hen før Calum, YES! Jeg skulle til at lukke døren da Calum skubbede døren, "hey jeg har vundet!" sagde jeg fornærmet. "Ikke før du har lukket og låst døren" sagde han flabet, "urghhh" sagde jeg og prøvede at lukke døren. Han skubbede døren helt op og gik ind "kom ud!" sagde jeg og skubbede til ham. "Næ!" sagde Calum og så på mig, jeg stirrede på ham "FINT" snerrede jeg og lukkede døren bag ham. Han så overraskede ud "hvad laver du?" sagde Calum forvirredet, "ja du gider ikke at gå og jeg skal havde noget andet tøj på. Men jeg ville ikke havde alle og en hver glor på mig" sagde jeg i en duh tone. Han smilede lumsk "men det må jeg?" grinede han "næ, men du går jo ikke" sagde jeg og rullede med øjne. Jeg så på ham uden at blinke "er det her blevet til en stirrekonkurrence?" sagde Calum "nix" sagde jeg. "Hvorfor blinker du så ikke?" sagde han, "fordi jeg VILLE vinde denne stirrekonkurrence!" sagde jeg. Han grinede og kom til at blinke "YES MAND!" sagde jeg, og dansede lidt. Jeg tog min bluse af, han gav mig en masse elevatorblikke "stop det" hvæsede jeg, han smilede bare flabet til mig. Jeg tog en hvid t-shirt og en sort læderjakke på, og tog nogen sorte slidte jeans på. Jeg så på mig selv i spejlet og begyndte at red mit hår og tog det hele om på den højre side. Jeg så på spejlet og så Calum var igang med at tage en hvid bluse på uden ærmer, jeg kan ikke huske hvad de hedder! Det er ikke en t-shirt fordi de dækker skulderne, men det gør den her ikke. Han havde nogen hullede jeans på, og en skovmandskjorte han havde bundt rundt om sine hofter. Jeg ville ikke lyve det er mega sejt! "Du er godt nok en idiot, men du har sgu en god stil" sagde jeg, han rystede på hovedet af mig. "Tak du ser nu hellere ikke værst ud" sagde Calum og gav mig et elevatorblik, "jeg takker" sagde jeg og åbnede døren og gik ud. Luke så mærkeligt på os "hvad fanden lave i derinde, sammen?" sagde han "skiftede tøj" sagde jeg og gik forbi ham og ind til mine piger. Luke, Michael og Alice var igang med at gør sig klare. Da de var de eneste der manglede "i ser godt ud tøser" sagde jeg, "i lige måde tøsen" sagde Lucy. "Jeg er færdig" sagde Alice "hvorfor blev pigerne først færdig? Plejer det ikke være drengene?" sagde Luke der kom ud. "Because we have so much swag" sagde Maggie og dansede en lille dans. "Kom så" sagde Ashton, og vi gik afsted.
Jeg var mega spændt, men på samme tid lidt nervøs. "Hello girls and maybe boys" sagde Ashton, pigerne skreg af hele deres hjerte. "Vi har fået et helt sejt band som opvarmningens band" råbte Michael og lavede et lille hop. "De kalder sig for 4ever summer!" sagde Luke, "og de hedder Caroline" sagde Calum og så ud på mig. Jeg rakte tunge til ham så barnlige jeg dog er! Han grinede lidt, "Maggie" sagde Michael "Alice" sagde Ashton "og fri mig vel, der er også en Lucy" grinede Luke. Vi løb ind på scene og sagde vi ses senere til drengene. "Mange tak drenge" sagde Lucy "er i klare til at feste!" råbte Maggie "JA" råbte de alle. "Kom så Alice" sagde jeg og så på hende "en to og en to tre fire!" sagde hun og begyndte at spille på sin trommer. Jeg begyndte at spille på min bas og Maggie begyndte også at spille på sin guitar.
YOU ARE READING
4ever Summer
FanfictionCaroline har et band sammen med hendes tre bedste venner. De er ikke kendte eller jo på youtube. De kalder sig selv for 4ever summer. De får chancen for at blive opvarmnings band for 5sos. Mange siger de minder om hinanden, gør de nu også det? *jeg...