I dag skal vi hjem, jeg er ved at pakke mine ting sammen. Tidligt i morges havde mig og Calum en diskussion, så selvom vi har kysset lidt. Så har det ikke ændret noget, helt fint med mig! På en måde er jeg glad for den her tour er slut men også mega trist! Jeg sukkede lydløst og tog mig til mig venstre håndled som var nået ømt. Maggie er også igang med at pakke de andre er færdige, jeg fugtede mine læber som var tørre. Jeg tog tasken om på den ene skulder, Maggie så på mig og nikkede. Vi gik ud til de andre Willy og Jordan er her, "det her været hyggeligt at abjerde sammen med jer piger" sagde Willy og gav os hver hånden. "En fornøjelse selv Willy" sagde vi alle i kor, "drenge i har været vildt sjove at abjerde med" sagde Jordan og gav dem hånden og et mandekram. De mumlede tak og i lige måde, "nå men så må i hellere sige farvel" sagde Willy. Lucy startede ved Ashton "det var hyggeligt at møde dig" sagde hun og smilede stort til ham. Han smilede tilbage "i lige måde" grinede han og de krammede, den næste var Luke. Lucy gav ham et hurtigt kys og sagde han skulle huske at ringe. "Hvordan skulle jeg glemme det?" Spurgte Luke og smilede blidt til hende. Michael krammede hende hårdt og Calum fik også en krammer. Alice gav Ashton et kys, Luke et håndtryk, blev trukket i et kram af Michael og gav Calum næven. Maggie krammede Ashton og Luke, da hun nået til Michael slog hun ham fjollet på skulderen og gav ham et kram. Og Calum ligeså fik et kram. Så er det mig! "Dejligt at møde dig Ash lad venligst være med at knuse Alice hjerte" sagde jeg. "I lige måde og det kunne jeg aldrig drømme om" sagde han og krammede mig. "Pas nu på Lucy makker, dejligt at møde dig" sagde jeg og mig og Luke gav hinanden hånden og et kram. "Michael blive ved med at være din skører personlighed det minder mig om Maggie" sagde jeg og vi lavede vores håndtegn. Mig, Maggie og Michael har lavet et håndtegn! "Det lover jeg" grinede han, så nu er det Calum. Jeg tog tøvede fat i hans hånd "jeg elsker at hade dig Hood" sagde jeg og smilede. Han grinede "og jeg elsker at hade dig mest Black" sagde Calum. "Farvel og tak" sagde drengene i kor "farvel og selv tak" sagde mig og pigerne i munden på hinanden.
Det regnede her i vores hjemby, gaden var tom for mennesker ikke et øje. "Det her år har gået stærkt" sagde Lucy "ja det har været noget af en oplevelse" sagde Maggie. "Jeps en af de bedste" sagde Alice, de så på mig og jeg smilede. "Men den bedste var nu da jeg mødte jer piger" sagde jeg, "enige" sagde de i kor og så hoppede vi ud af bilen. Sagde vi ses senere og gik til hver vores hus, efter vi havde sagt farvel til Jordan. Jeg lukkede døren op og gik mod stuen Vega, farfar og far sad i stuen. Vega med en varm kako, farfar med noget te og far noget kaffe. "Hey" sagde jeg, de vendte deres hoveder mod mig "velkommen hjem skat" sagde far. "Har det været sjovt?" Spurgte farfar "jeg har hygget mig" sagde jeg og smilede. "Kako?" Spurgte Vega "meget gerne" sagde jeg og derefter krammede jeg dem allesammen. Og jeg fortalte lystigt om det meste af det. Selvfølglige ikke der hvor mig og Calum havde kysset, men ellers. Lige fra den dag jeg gik ind i idioternes gud Calum Thomas Hood.
Maggies synesvinkel
"Jeg er hjemme!" Råbte jeg og min storebror kom løbende med min lillesøster i hælene. "Maggie" sagde Ani, jeg tog hende op "hey basse" sagde jeg. "Velkommen hjem lillesøs" sagde min bror. "Tak James" sagde jeg, mor og far kom ud til os og krammede mig. Dejligt at være hjemme igen.....
Lucys synesvinkel
"Her er jeg!" Råbte jeg, mor kom ud og smilede stort til mig. "Hej søde" sagde hun "LUCY!" Råbte min lillebrors stemme og han sprang op mod mig. "Savnet mig?" Grinede jeg "meget" sagde han. Hvor har jeg dog bare savnet min bror og mor.....
Alices synesvinkel
Jeg nødt knap nok ind af døren før min tre små søskende overfaldt mig. Tim, Tommy og Tanja, mine trillinger af nogle små søskende. De tre små trillinger! "Mor! Far! Alice er her!" Råbte Tanja, mor og far kom løbende og jeg blev krammet nærmest til døden. Min dejlige skønne skøre familie......
//Slut men i skal læse det næste kapitel det er vigtig info!\\
YOU ARE READING
4ever Summer
FanfictionCaroline har et band sammen med hendes tre bedste venner. De er ikke kendte eller jo på youtube. De kalder sig selv for 4ever summer. De får chancen for at blive opvarmnings band for 5sos. Mange siger de minder om hinanden, gør de nu også det? *jeg...