Vi havde fået fat i Line som bare græd sine øjne ud. Jeg fik os ind på et hotel værelse så Line kune græde i fred. Uden pressen ville få fingrene i saftige sladre, det ville nemlige være skidt. Det bankede på døren som en gal, Maggie gik hen og åbnede døren. En Liam som var drive våd af regn og tårer? Woaw han ser forfærdelige ud! "Line" sagde han hæset, Line så på ham "hører jeg skulle ikke havde råbet af dig. Nogensinde! Jeg skulle havde troet på dig fra starten af, sandheden er nok jeg er bange. Jeg er nok bange for jeg bliver den værste far i verdens historien. Og bange for ikke at kunne elske mit eget barn, men Line. Åh kære smukke, søde, kloge Line, vi kan klarer det her hvis vi holder sammen! Og tænk at jeg først blev klar over det da Michael og Louis sagde noget klogt. Jeg mener det de sagde noget klogt det er ret så skræmmende! Men Line, jeg elsker dig jo! Så hvis du ville havde barnet er det fint med mig men jeg må spørger dig om en ting! Ville du gifte dig med mig?" Sagde Liam. Awww, han friede lige til hende. Vent har Michael sagt noget klogt? Er han faldet ned af en trappe eller hvad? "Awwww" sagde alle vi andre piger i kor, "ja jeg ville gerne gifte mig med dig og jeg tilgiver dig" sagde Line. Liam så lykkelig ud og de kyssede hinanden, "nurghhh jeg ville også havde en kæreste!" Sagde Lucy "me too" sagde Alice rørt. Jeg tror godt jeg kan undvære, ha ha. "Awww jeg savner min kæreste, min Harry" sagde Helene, "og jeg ville give alt for at få en burger lige nu" sagde Nina og tog sig til maven. What the hell? Det var sgu et stort emne skift! Vi så alle på hende og grinede, "Åhh me too" sagde Line, selvfølgelig hun er jo også gravid. Hvad ville Niall ikke sige til det der? "Ha ha hvad tror du Niall ville sige efter det der?" Sagde jeg, "arghhh han er også mad elsker" sagde hun og viftede med hånden. Aha det er da meget intrasant, ha ha. Not... "True" sagde Liam og nikkede, "ligesom Nina" grinede Sky og rodet hende i håret. Shit hendes hår bagefter det så forfærdeligt ud! Ha ha. "Lad os komme hen til de andre drenge før de skider grøne enhjørninger" sagde Rosa. ha ha, det ville ellers se sjovt ud! "Det ville ellers være så fuckningen awesome!" Sagde Maggie, vi grinede og gik tilbage til tour bussen. Maggie og Rosa minder meget om hinanden, men dem og deres mærkelige, skøre og sindesyge tanke gang.
"Har i skidt grønne enhjørninger?" Råbte Rosa og Maggie i kor og løb ind i 'stuen'. Jeg ville give alt for at se drengenes forvirrede ansigter lige der! "Har i købt mad?" Sagde Nina og Line i kor "jeps faktisk" råbte Luke. Og tog en masse pizza bakker fremm godt for jeg også vildt sulten! "Oh yes!" Sagde Line og kastede sig over en pizza bakke. Vi grinede og pjattede løs som nogen teenagere piger og drenge. Men det er vi så ikke, vel? Vi er da kommet over den fase, ikke? "Venner mig og Line er forlovet" sagde Liam "awwww" sagde alle drenene i kor, "tillykke" råbte vi alle så bagefter. "Tak" grinede Line og puttede sig ind til Liam, Helene kravlede hen til sin kæreste og puttede sig ind til ham. Og Nina blev trakket i og kom lige ind i Niall's favn. "Ville i blive og sove?" Spurgte Ashton "klart" Sky sat sig på skødet af Zayn. Man skulle tro de var hemmelige kærester. Det ville sgu være skide sjovt! Bare en tanke! "Jeg ville også havde en kæreste" sukkede jeg højlydt, vi grinede lidt allesammen. Det ville da være dejligt at havde en man er helt plask forelskede i. "Du kan altid putte dig ind til mig" grinede Calum, nej ellers tak Calum, det bliver lige over mit lig! "Ihhh nej tak" sagde jeg, vi valgte at se en film som jeg hader af hele mit hjerte! Den er så latterlige og dum og ingen gang en smule sjov! I hvert fald i følge mig, og det er min meningen der tæller! Ha ha, bare for sjov. Efter nogen film til gik vi alle i seng, Line og Liam fik en køje sammen, Harry og Helene fik en køje sammen og Nina og Niall fik en køje sammen. Alle kæresterne. Der er ti køjer i alt i denne bus og vi er 18 mennesker i alt. Der kan højst være to på en køje. Sky og Zayn delte en køje, Louis og Rosa delte en køje, det samme med Lucy og Maggie. Luke og Michael delte en køje, jeg og Alice fik en køje sammen. Og Calum og Ashton fik en hver. Heldige skidrikke, det er ikke fair at idioten skal havde en køje for sig selv og ikke mig! Hvorfor må Calum få en for sig selv! Men så igen ingen gider sgu ikke at dele køje med ham! "Godnat Alice" sagde jeg "godnat Caro og sov godt" sagde hun, "tak og i lige måde" grinede jeg. "Godnat allesammen" sagde Louis "godnat!" Sagde alle vi andre i kor. Jeg kunne ikke rigtige sove så da alle sov hoppede jeg lige så elegant ud af køjen. Og gik så ud til stuen og tændte for fjernsynet og skruede helt ned. Så de andre ikke vågnede, lidt respekt for sine med mennesker har man vel. Jeg synes det var umenneskeligt kedeligt det der var i flimmer kassen, som min far så flot kalder det. Vent min far! Jeg tog min telefon op og ringede til far, "hallo?" Sagde en hæs stemme, "hej far" sagde jeg glad. "Hejsa skattepige" sagde han og lød som om han var mere vågn. "Vækkede jeg dig?" Spurgte jeg nervøst "nej nej søde jeg har været vågn i et stykke tid nu" sagde han hurtigt. "Oh har du da ondt?" Sagde jeg og så ned på mine hænder, "nej da" hans stemme sagde noget andet. "Okay far, hvordan går det?" Sagde jeg "her er en smule stille uden dig, prinsesse men ellers går det fint. Hvad med dig søde? Har du det sjovt på touren?" Sagde han. "Jo det er meget sjovt jeg hygger mig og får en fantastisk oplevelse. Og en møder en masse sjove mennesker" sagde jeg. "Det lyder hyggeligt, skat" "mhh det er det også" sagde jeg og så op. "Jeg savner dig" sagde jeg en enkelt ensom tårer trillede ned langs min kind, jeg er så bekymret for ham! "Savner også dig snuske" sagde far, "nå jeg må gå ses" sagde jeg "ses søde" sagde far og jeg lagede på. "Hey" sagde en stemme jeg kiggede langsomt op og så Calum. Nu ville han sikkert drille mig. Arghhh hvor frustrerende! "Hvor meget hørte du?" Spurgte jeg "det hele" han sat sig ned ved siden af mig. "Bare sige det" sagde jeg irretedet "sige hvad?" Sagde Calum forvirret "at jeg er svag" mumlede jeg. Han tog tøvede sine arme om mig, "hey selv jeg får hjemve nogen gange" sagde han ind i mit øre. Jeg smilede "gør du?" Spurgte jeg "selvfølgelige, man tænker på hvordan det går der hjemme. Om de har det godt, er der sket noget, er der nogen der er døde uden nogen fortæller det til en. Fordi de ikke ville ødelægge det hele for en" sagde han. Jeg smilede og nikkede ganske stille, hvor efter jeg puttede mig lidt bedre ind til ham. Jeg hadet Calum ved første øjekast, jeg hader ham stadig men nogen gange så viser han sig som en god person. Selvfølglige når han ligger sin flabehed, egoisme og alt hans selvgladehed. Nogle gange ikke også? Så er han ikke sådan en kold idiot.
ESTÁS LEYENDO
4ever Summer
FanficCaroline har et band sammen med hendes tre bedste venner. De er ikke kendte eller jo på youtube. De kalder sig selv for 4ever summer. De får chancen for at blive opvarmnings band for 5sos. Mange siger de minder om hinanden, gør de nu også det? *jeg...