Er du okay?

300 16 2
                                    

Jeg sad og gjorde mig klar til at tage hen til det sted mig og Sky skal mødes. Det bliver vildt hyggeligt! Jeg fandt min eneste halskæde jeg har, jeg har arvet den fra min mor...... Arghh triste tanker triste tanker! Væk med jer! Urghhh. "Så dit hår er færdigt" sagde Lucy glad og klappede i sine hænder. Vent hvad? Jeg så hun havde lavet en knold i mit hår, hvordan kunne jeg ikke opdage hun rodet i mit hår? "Åhh tak Lucy" sagde jeg og gik forbi hende. Jeg gik ind i Calum og var ved at vælte da han greb mig. "Du kan takke mig senere" sagde Calum og så på mig, "så siger vi det Hood og slip mig så!" Fnyste jeg. Han smilede lumsk, åh nej! "Okay" sagde han og slap mig så jeg ramte gulvet med et bump. "Du er færdig Calum så færdig!" Råbte jeg og tog fat i hans ene ben så han væltede. Og så begyndte vi en slags slåskamp ikke det store. Jeg gik imens Calum slås med sig selv, ha ha, idiot!

"Line har forresten født" sagde Sky og på mig, "seriøst?" Spurgte jeg, hun nikkede. "Det er ca. To måneder siden" sagde hun jeg nikkede og tog en tår af min kaffe latte. "Jeg er endelige også gravid" sagde Sky, jeg så pp på hende. "Jeg troede sgu det var en joke!" Grinede jeg hun rystede på hovedet med et smil. "Det er det ikke" sagde Sky "okayyyy. Og ved du hvad?" Spurgte jeg "nej hvad?" Sagde hun "jeg skal synge duet med Calum til MLM, arghh mit største maridt!" Sagde jeg. "Man få ondt af dig Caro" grinede Sky, hun er meget klog lige nu. "Jeg takker" sagde jeg og så så på hendes mave. "Så du er også gravid?" Spurgte jeg, jeg kan ikke rigtige fatte det. Det lyder så usandsynligt! "Jaaa" sagde hun og vi gik ind i Starbucks. "Hvordan går det med Line og hendes baby? Hvad hedder den?" Sagde jeg så. Er det mon en pige? Måske en dreng? "Hun hedder Ashley og det går fremad" sagde hun og tog en tår af sin kako Sky havde fået. "Og den skal hedde Matthew? Sødt! Tænk vi har fået sådan set den samme mulighed vi ikke så forskellige igen. Vi er på samme alder men i er jo sådan set et helt andet sted end vi" sukkede jeg. Sky havde flrtalt mig lidt om hendes baby, det er en dreng og skal hedde Matthew. "Og hvad skal det betyde?" Spurgte Sky forvirret om, duh det siger sig selv! "Jooooo ser du, i har kærester, skal giftes, skal havde børn, har børn. Sådan er det jo ikke med os" sagde jeg og trak stille på mine skulder. "True" sagde Sky eftertænksomt det havde hun vist ikke tænkt over....... "Hvorfor hader du endelig Calum så meget Caroline?" Sagde Sky, det var et spørgsmål jeg har lidt svært ved at svarr men jaaa jeg ved det nu! Jeg tøvede og trak så let på mine skuld  er, "aner det ikke, der er noget der hedder kærlighed ved første blik. Måske er vi bare du ved had ved første blik?" Sagde jeg. Had ved første blik, er det mig og Calum er ! Sky grinede af mig og rystede på hovedet "nogen gange er han sådan en egoistisk, selvfed, idiot, dumme, nar, irriterende og flabet nisse. Ja nisse! Men når han lægger det fra sig så hvis man graver lidt så finder man den stille og rolige sjove Calum. Som jeg har set kun nogen meget få gange. Jeg kan bare ikke lide ham men jeg ønsker ham hellere ikke det værste i livet. Nogen gange...." Sagde jeg. Hvorfor valgte jeg lige ordet nisse? Jeg tror jeg tænker for meget på julen! Men det er jo også 2. December..... "Hmmm" brummede Sky og sat sig tilbage i stolen, jeg så Sky så eftertænksomt på sin mave. "Av" sagde Sky og tog sig til maven, hvad sker der? "Er du okay?" Spurgte jeg begrymmet om. Sky skar ansigt og det så ud til noget gjorde ondt, "altså nu? Kan du ikke vente lidt? Nej okay av" sagde hun til sin mave. "Skal jeg ringe til nogen?" Spurgte jeg nervøst om "ambulance tak" sagde hun og tog fat i bord kanten. Kæft det her gør mig nervøs og bange! Jeg nikkede og fiskede min telefon op. Jeg kontakte hurtigt You make me again, One Dicection, 5 second of summer og 4ever summer.

Sky sad/lagede med sin søn, Matthew i sin favn. Han var så kær! Havde sort hår og brune øjne, jeg sad ved kanten af sengen jeg var ikke gået et øjeblik for hendes side. Jeg kunne ikke få mig selv til det! Hun havde virkelige brug for mig der! Zayn kom ind med de andre i hælene, Zayn så på Matthew "han er smuk ligesom hans mor" sagde han jeg kunne se at Sky rømmede en smule. "Må jeg holde ham?" Spurgte Zayn "selvfølglige det er også din søn" sagde Sky og rakte ham Matthew. Tsk Zayn det var et latterligt spørgsmål, ak ja ak ja. Matthew slog en latter op da han kom i sin fars favn. "Åh gud knægten har forstand på humor han så sin far og grinede" grinede Michael. Ha ha ha, det var sgu en god joke! Lad os se om Matthew griner hvis han kommer i Calum's favn! Så er han en god dreng må jeg sige! Nej vent dt ville jeg ikke udsætte knægten for, han ville blive tremmede for livet! Vi grinede allesammen, jeg så rundt og lænede mig lidt op af Maggie. Hun smilede stort til mig, jeg gengældt smilet. "Er det Ashley?" Spurgte jeg Line dom holdte en lille sød pige i sin favn. "Jeps" sagde hun og smilede, nurghhh hun er kær! Ligesom Matthew! Jeg så to komplet fremmede mennesker, en pige på ca. Tre år, hvor er hun nuttede! Og en pige stod ved siden af hende, jeg gætter på hendes mor...... Men hvem fanden er de?

4ever SummerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum