Family Hood

284 14 2
                                    

Mig og Calum sidder i hans bil vi har diskuteret lidt i dag men ikke vildt. Jeg glæder mig faktisk til at se hans familie! Til at se hvordan han med hjælp af sin familie er blevet til den han er. En idiot, egoistisk, tåbe, selvglad, flabet men når man graver lidt som jeg har sagt mange gange nu. Så finder man den omsorgsfulde, glad, drillende, sjov Calum Hood. Hvorfor tænker jeg nu på Robin Hood? Fordi de måske begge hedder Hood? Ja det kan det kun være! Ha ha, Calum er helt klart i familie ned Robin Hood! "Så er vi her" sagde Calum og gik ud af bilen, jeg så nøje på huset. Det var flot og hyggeligt..... Jeg gik ud af bilen og vi gik mod døren, hvordan mon hans mor ser ud? Hvem ligner Calum mest af sine forældre?! Har han en bror eller søster? Calum bankede på, døren åbnede og en mand med briller, en blanding af lyst og grå hår. Trådte frem, "hej far" sagde Calum "min søn!" Sagde han glad og krammede Calum. "Calum?" Sagde en stemme og en pige med sort hår og brune øjne kom ud. "Søster!" Sagde Calum og krammede hende, kært....... "Hvorfor er i allesammen her ude? CALUM!" Sagde en kvinde stemme. Hun havde sort hår og brune øjne, så meget venlige ud. Okay set familie nu kan jeg godt gå inden de opdager mig...... "Hov hvor skal du hen?" Sagde Calum og tog fat i mig, pis! "Du ville møde min familie nu skal du møde dem" hviskede han i mit øre. "Hvem er hun?" Sagde moren og så nøje på mig "hvor er du bare smuk!" Sagde hun så og tog fat i mig. Oaky Calum hjælpe! Seriøst hvis jeg kalder på Calum efter hjælp så gælder det virkelige! "Mor det her er Caroline, Caroline det her er min mor Joy" sagde Calum. "Hej" sagde jeg akavedet, jeg tror Calum nyder at se mig så forvirret! Arghhh fuck ham! "Mit navn er David, jeg er Calums far" sagde manden og gav mig hånd. "Og jeg er Mali storesøsteren!" Sagde pigen glad, ha! Der er en der er ældre end Calum! Hun gav mig hånden, hvad er der med den familie og at rører mig!? Calum han prikker mig tit, hvilket jeg finder ret så irriterende.....

"Ha ha, hvor var du sød!" Grinede jeg imens jeg så på billederne af Calum som barn. "Mor få dem væk!" Sagde Calum og så pinligt berørt ud. Ha ha ha! David har fortalt en del pinlige historier om Calum. He he, god info jeg har fået om Calum Hood. "Caroline jeg kan lide dig" grinede Mali, "jeg kan også lide dig Mali" grinede jeg. Vi spiste videre på vores pizza, og vi så film David og Joy havde en sofa for sig selv. Og så delte mig, Calum og Mali sofa, Calum sad i midten med sin ene arm om hans søster der ligger halvt op på ham. Og jeg sidder med armene beskyttet om mine ben. Jeg så på dem hvor er det bare en flink og rar famile han har......... Da mig og Calum tog hjem, grinede vi faktisk ret så meget, og jeg drillende ham lidt. Fordi ja sådan er vi jo bare, "din familie er venlige" sagde jeg og så på ham. "Tak de betyder også alt for mig" sagde han, jeg nikkede det kunne jeg godt forstille mig. "Er det ikke imorgen vi skal til fest?" Spurgte jeg om da jeg havde glemt det. "Nix imorgen skal Luke vise hans familie til Lucy. Ashton skal hjem og Alice, Maggie og Michael skal se Australien. Eller Michael er deres slags vej visere, ha ha det kommer til at gå galt. Jeg skal ikke noget og jeg tror hellere ikke du skal noget. Det er først om to dage vi skal til fest" sagde Calum. Kæft en lang tale! "Okay" sagde jeg og så ned på min telefon et billede jeg tog i dag poppede op. Det var et billede af Calum, Mali, David og Joy. "Hvor er du bare fin" grinede jeg "jeg ved godt jeg er lækker" sagde Calum stolt. Jeg rullede med øjne "alle hver sin smag" sagde jeg "men Black jeg er alles smag" sagde han. "Det kan diskuteres Hood"

4ever SummerDove le storie prendono vita. Scoprilo ora