"Tiden den går, tiden den går. Og jeg tror jeg aldrig ville forstå (jeg aldrig ville forstå). Men jeg ved bare at tiden den går, og jeg ville elske dig om tusinde år (tusinde år). Og hvorfor jeg nu synger denne sang (denne sang) er mig en kæmpe gåde. Fordi det lige før jeg ikke kan fordrage denne sang" sang jeg. Luke's telefon ringede "hallo?" Sagde han, "hej Liam!" Hvorfor kan jeg ikke lad hver med at lytte? "Det er da forfærdeligt!" Råbte Luke, jeg sprang op af forskrækkelse op i Calum's favn. Arghhhhh. "Aha intrasant, jeg ved det godt du elsker mig" sagde Calum og vippede lidt med øjenbrynene. Jeg skubbede ham på brystkassen "drøm videre mand" sagde jeg og gik fra hans favn. Jeg så at Alice havde taget sig til hjertet af forskrækkelse, mig og Alice får nogen gange nemt et chok. "Ja hilse, det skal jeg nok du" sagde Luke og lagede på. "Jeg håber du har en god forklaring til at jeg skulle blive så bange at jeg sprang i Calums favn" brummede jeg. "Zayn er røget på hospitalet" sagde Luke, Zayn? Hvem fanden er Zayn..... Vent Zayn? Som Zayn Malik fra 1D? "Hvem er Zayn?" Sagde Lucy forvirret "det er forfærdeligt!" Råbte alle de andre drenge i kor. Jeg sprang op og var nær faldt lige ned på gulvet. Men idioten Calum eller lige der var han ikke en idiot bare en tåbe. Greb mig "du kan takke mig senere" sagde Calum, jeg fnyste, aldrig i livet! "Zayn er en fra one dicection" sagde jeg som om det var det mest indlysende i verden. De så alle på mig med et forvirret blik undtagen Calum. "Hvilken retning?" Sagde Maggie meget forvirret, jeg grinede "du skal ikke tage det så bogstaveligt det er et band" grinede Ashton. "Det der spurgte jeg også om dengang jeg hørte det" sagde Michael. Selvfølglige hvem eller kunne tænke sådan? End Maggie og Michael? Ha ha god joke eller ikke, arghhh bare glem det! "Hvad er der sket?" Sagde Calum "jo der er sådan to mennesker der gør livet surt for dem. Det er anden gang en kommer til skade" sagde Luke. "Hvem kom først?" Spurgte jeg "en der hed Line fra deres opvarmningens band" sagde Luke. Jeg nikkede og så ned på mine negle, som er ret så lange, men det er flot! "Nå vi skal til studiet nu" sagde Alice vi nikkede og begyndte at gå.
Vores agant Jordan var her og William 5sos' agant var her i studiet. "Hvad laver i her?" Sagde Michael forvirret amen den stakkels deng folk forvirrede ham så meget den den dag! "Vi har fået et tilbud til at komme med MLM" sagde Willam (music life music) *tror jeg selv har fundet på det er sgu ikke sikker!* "Cool" hvinede Lucy, "men øhmm det er en duet" sagde Jordan. Vi stoppede alle op, "mellem en fra 4ever summer og 5sos" sagde Willam. "Det er sejt!" Sagde jeg, "yaeh dig og Calum skal synge duet" sagde Jordan og krummede sig sammen som et lille bange menneske. Jeg slog dem ihjel! "NEJ!" udbrød mig og Calum "vi har allerede sagt ja" sagde Willam, idioter! "Held og lykke med at finde på en sang" sagde Jordan og løb med Willam. Kujoner!" I må nok hellere gå igang" sagde Ashton som så ud til at morer sig. Arghh dræb mig! Så sad jeg her alene med Calum igen. Igen og igen og! God sang....... "Lad os først finde ud af hvad den skal handle om" sagde Calum, "at du er en idiot?" Sagde jeg Calum gav mig et dræber blik. "Hvad med venskab?" Sagde Calum "nej" "kærlighed vent nej". "Hade venner!" Sagde jeg og sprang op af stolen. "What?" Sagde Calum, "hade venner, to mennesker der ikke kan fordrage hinanden" sagde jeg. "Nårhh som os" sagde han "jeps du har fattede pointen!" Sagde jeg. Calum så ud til at tænke over det men nikkede så, "fedt skal vi spille bas eller noget?" Sagde Calum. "Det var en god ide af en idiot" sagde jeg "seriøst? Kunne du virkelig ikke holde det inde?" Snerrede Calum. "Sorry det røg lige igennem mig" sagde jeg og vi sat os ned på gulvet. "Okay skal vi finde melodien eller teksten først?" Spurgte jeg "jeg synes melodien" sagde han, jeg nikkede. Calum tog en bas frem. "Kom nærmere jeg bider ikke" grinede han "nej men tænk hvis du smitter med din idiotiskehed!" Sagde jeg. Calum sendte mig et dræberblik "undskyld jeg kunne ikke lad hver" grinede jeg og rykkede mig tættere på og fandt en note blok og en blyant. "Hvad med sådan her?" Sagde Calum og spillede nogen akadoer, "godt men prøv at flytte dine fingre lidt mere til venstre" sagde jeg. Han så på mig med undrende i blikket, arghh han fatter ikke en brik! Jeg rykkede mig tættere på så jeg nærmest sad på hans skød, "sådan her" sagde jeg og flyttede nogen af hans fingre. Calum spillede det "det lyder godt!" Sagde Calum "jeg er jo prof" Calum rullede med øjne af mig. Og skubbede blidt til mig "lidt selvglad, huh? Det er altså min ting!" Kommer det fra ham. Jeg grinede af ham og vi gik videre. Men ikke uden et lille skænderi eller små fornærmlse en gang imellem. Sådan er vi jo!
Jeg var totalt smadret efter en hele dag med Calum Idiot Hood. Ej det ikke hans mellemnavn, jeg frastøder ham bare. Jeg orker ikke at være sammen med Hood de næste dage men det skal jeg! Hvor er livet bare unfair! "Hvor langt er i nået i duetten?" Sagde Alice "vi er færdig med melodien og har fundet på en titel. Så vi mangler teksten" sagde jeg. "Bare sov du må være smadret" sagde Lucy, jeg mumlede at det var jeg også. Jeg tog en tilfældig køje og lagede mig der ind, så træt. Jeg havde fået melodien på hjernen! Arghhhh smut lige ud af mit hoved jeg prøver at sove! Ingen ting...... Tsk hvor latterligt. Jeg kunne hører en dyb vejrtrækning, hvem er her ellers? Jeg åbnede øjne og blev forskrækket da jeg så Calum lå ved siden af mig. Jeg havde lagt mig ind til naren! Nu står verden hellere ikke længere! Jeg rykkede mig bagud da hans ene arm tog mig om hofterne. Slip slip slip slip! Han træk mig helt ind til sin favn, oh my god, will you kill me now? Jeg prøvede at komme fri uden held, jeg kunne ikke vække knægten, han ville tro jeg er forelsket i ham. Hvilket jeg ikke er! Jeg prøvede at komme væk fra hans greb, men gud hader mig åbnebart som pesten! Jeg blev mere og mere træt og lukkede mine øjne et øjeblik og blev så suget ind i drømmeland.
//Lille forfatter bedsked, jeg ville bare sige jeg opdaterer denne bog hver fredag nu i stedet. Det er nemmere for mig, havde en god dag//
ESTÁS LEYENDO
4ever Summer
FanficCaroline har et band sammen med hendes tre bedste venner. De er ikke kendte eller jo på youtube. De kalder sig selv for 4ever summer. De får chancen for at blive opvarmnings band for 5sos. Mange siger de minder om hinanden, gør de nu også det? *jeg...