Jeg sad her og tænkte lidt, Lucy og Luke er forresten blevet et par! Jaaaaaaa, nu er vi på den vogn....... Alice og Ashton har sådan et chrus på hinanden og er en slags hvad kalder man det? Nå det kan jeg ikke huske hvad man kalder det! (Seriøst det kan jeg faktsik ikke! Det forsvandt bare lige pludselig!) Michael er kærester med en pige der hedder Molly Sandford. Det ville også være mærkeligt hvis det var en dreng der hed Molly Sandford.... Nå men så har vi Maggie der er single ligesom mig og idioten Calum. Jeps han er stadig en idiot men min lille idiot. Nej jeg er ikke forelsket i ham! Arghhh grimme billeder! Få dem væk, få dem væk, få dem væk, få dem væk! Jeg rynkede på næsen da jeg så Luke og Lucy seriøst rå snave hinanden, føj! Ad, hvor ulækkert! De æder jo nærmest hinanden, ad! "Hva ville du også havde en at kysse så skal jeg nok stå til. Carl" sagde Calum "ellers tak Carmen, men jeg ville gerne blive ældre end 19 år. Og det bliver jeg ikel hvis jeg kysser dig" sagde jeg og klappede ham på kinden. "Hey!" Sagde han fornærmet, jeg grinede og gik hen mod Maggie. Som så noget så trist ud "noget galt min ven?" Spurgte jeg, hun rystede på hovedet. "Sikker?" Spurgte jeg og sat mig ved siden af hende "jeps" sagde hun. "Okay sige til hvis du får brug for mig" sagde jeg, "kan vi ikke se en film sammen!?" Spurgte hun hastigt om. "Jo da!" Sagde jeg og vi sat en film på som var totalt spændende og god! Calum kom og joined os, han havde ikke andet at lave. Det er fordi han intet liv har, ha ha ha! Den var god, high five til mig selv mand! Vup vup, tusind jokes point til mig....... Grade nu keder jeg mig, arghhhhh! Vi har set flere tusinde film de andre har travlt med at være i kæreste by, ad! "Hvad fanden er kæreste by?" Sagde Calum og så undrende på mig. "Sagde jeg det højt?" Spurgte jeg om "ja, ja du gjorde" grinede Maggie. Upsi..... Jeg smilede akavedet og rejste mig op, "venner!" Råbte Michael. Vi så alle på ham "hvad?" Sagde Luke og gav Lucy et hurtigt kys på kinden. "Vi er blevet inviteret til fest!" Sagde han "cool!" Sagde Calum og sprang op. "Hos hvem?" Spurgte Ashton nysgerrigt om, "en af mine gamle venner som bor i Australien. Vi skal jo til Australien i morgen!" Sagde Michael glad, "Michael?" Sagde Alice "jep?" Sagde han. "Vi er på vej til Australien lige nu" grinede Lucy, "oh" sagde han. Jeg flækkede afgrin, det der var så sjovt at tænke på! "Men hvad skal jeg skrive?" Spurgte Michael så hyper om, "sige vi kommer" sagde Maggie glad. Har jeg glemt at sige Molly bor i Scotland? Ja okay så Michael og hende kommer ikke til se hinanden i et stykke tid. "Okay" sagde han, har i lagt ærke til jeg ikke har sagt noget i hele samtalen? Shit, ring efter en læge ville Calum sikkert havde sagt. Jeg rullede mentalt med øjne da jeg tænkte på det. "Av min ryg" Klagede jeg og tog mig til selv ryggen "er man ved at være gammel" sagde Calum flabet "du er altså ældre end mig? Du har lige fornærmet dig selv" sagde jeg og grinede. Calum skulle lige få det ind i sin idiotiske hjerne, ha ha den var god!
Jeg keeeeeeeeeeeeder mig, vi er i Australien. Og Calum prikker hele tiden til mig, hvilket er skide irriterende. "Stop det!" Snerrede jeg "hvad?" Spurgte han uskyldigt om, arghhh spar mig Calum! Vi ved begge to du overhovedet ikke er uskyldig på nogen punkter! Hmmmm ide! "Nu har du mødt min far ikke også?" Sagde jeg "jo han var meget venlige, kan ikke se hvordan du skal være hans datter. Udover du ligner ham udseendet" sagde han. Idiot, "så er det kun fair jeg også møder dine forældre" sagde jeg bestemt. Han så overrasket på mig "men" sagde Calum "shhh det ikke til diskussion!" Sagde jeg og tog en finger op til hans mund. Den finger skal vaskes tusind af gange med sæbe nu! Vi kan jo ikke havde han smitter mig med sin idiotiskehed. "Fint og flytte så den finger" sukkede han jeg flyttede fingeren hurtigt som muligt. Arghh jeg skulle havde brugt foden i stedet til at få ham til at holde mund. Ha ha ha ha, det ville havde set så sjovt ud! Jeg var meget tilfreds, nu møder jeg hans familie, han har jo mødt min. Og set min mors gravsten..... Skrub af triste tanker! Nej nej nej, skrub af nu!
Flashback
Jeg gik ned i hug og læste på hendes gravsten. Her ligger Lily Black, vi ville aldrig glemme dig. Døde af bilen rullede rundt.
Jeg tørre hurtigt mine øjne og kyssede min hånd før jeg sat den på den kolde hjerte formet sten. Far gik ned i knæ og ordne hendes sted lidt, min kærer elsket mor. Jeg så op på Calum så meget trist ud, han smilede halvt til mig. Han lagede en hvid rose der, hvorfor må du ikke spørger mig om! Lidt respekt har han vel?Flashback slut
Arghhh triste tanker, lad mig nu være...... Jeg så ud af vinduet her i flyet, det var faktisk smukt........ Hvem skulel havde troet at der vil være noget så smukt hvor Calum var født? Den var meget ond den der! Caroline være lidt sød mod ham, han hjalp dig med at se din far. Jeg så hurtigt på ham, hvem skulle havde troet at han, Calum Hood havde sådan et stort hjerte af guld? I hvert fald ikke mig!
ESTÁS LEYENDO
4ever Summer
FanficCaroline har et band sammen med hendes tre bedste venner. De er ikke kendte eller jo på youtube. De kalder sig selv for 4ever summer. De får chancen for at blive opvarmnings band for 5sos. Mange siger de minder om hinanden, gør de nu også det? *jeg...