Чух отварянето на вратата и бързо избърсах сълзите си като погледнах натам.
-Виж исках да се извиня за думите на Калъм ,не биваше да стига толкова далеч -каза Майкъл и седна до мен на леглото.
-Няма н-нищо-казах тихо и погледнах надолу.
-Сега как си?
-Мисля ,че м-малко по-добре. -погледнах го в очите и леко се усмихнах .
-Е добре аз ще слизам долу -каза Майкъл като стана и точно когато беше на път да излезе аз го питах нещо което не трябваше .
-Защо ме мразиш?Какво съм ти сторил?-след като му зададох въпроса веднага покрих устните си с ръце
-Виж Люк аз не те мразя.
-Но тогава защо е този всичкия тормоз и това отношение и обиждане?Нима това те забавлява ли?Знаеш ли аз какво изпитвам при това твое отношение?!-вече се усещах ,че от спокойно говорене започнах да викам ,но не ми пукаше . -Знаеш ли какво ми причиняваш по този начин Майкъл!?
-извиках още по-силно и го погледнах в очите .
-Никога повече не смей да ми викаш-отговори той и ме погледна също.
-Иначе какво а?! Ще ме пребиеш ли? Ами давай хайде .-извиках още веднъж.
Но той просто излезе като силно блъсна вратата.Знаех ,че не трябва да му викам ,но просто да ми причинява всичко това и на всичкото отгоре да го прави само за забавление ..просто е ужасно..Гледна точка на Майкъл
След като излязох от стаята на Люк ,излязох и от къщата не можех да стоя там.Лок за кой се мисли,че въобще смее да ми вика?! Много добре знам ,че Люк е влюбен в мен още от 10 клас ,но просто няма начин ние да сме заедно ,никога няма да се влюбя в човек като него.Та аз дори не съм гей подяволите.Имам си сериозна приятелка от 7 месеца и няма всичко да се провали заради изрода с който живея.
Гледна точка на Люк
След като Майкъл се върне трябва да поговоря с него.Но просто толкова съжелявам ,че му се развиках...той е толкова прекрасен и просто.. да знам ,че нямам шанс с него все пак той си има приятелка и дори не е гей .Но исках да сме приятели поне,само това ,но явно и това е доста.
След като постоях още известно време ,което го прекарах в мислене на входната врата се звънна,реших ,че е Майкъл и просто си е забравил ключовете ,но на вратата стоеше човека ,който най-малко очаквах...но какво търсеше той тук след всичко което ми наговори?
-Калъм?Какво търсиш тук?Ако си дошъл за Майкъл,няма го ,излезе преди около половин час .-Не съм тук заради Майкъл а заради теб -добре тези негови думи наистина ме изумиха .
-Ъм добре.-Виж Лок исках да ти се извиня затова което наговорих по-рано,наистина стигнах твърде далеч и знам ,че едно извинявай не променя нищо ,но се надявам да ми простиш и да забравиш тези думи.
-А-аз не знам...
-Моля те Люк наистина много съжелявам
-Д-добре прощавам ти-казах тихо
-Е ти защо си сам?Майкъл няма да има нищо против ако поканиш някой от приятелите си.
-А-аз нямам приятели-сведох глава бързо .
-Оу...ами това значи ,че може аз съм ти приятел и да опитаме да се сближим?Виж Люк наистина те намирам за доста приятен и бих те искал като приятел,разбира се ако първо и ти искаш.
-А-аз ами добре,влез,вътре ще говорим-след което се отдръпнах ,за да може Кал да влезе .
След 1 час и половина
Мисля ,че минаха час и половина в които с Кал не спирахме да си говорим.Разказа ми всичко за себе си и наистина го харесах доста като приятел.Разбира се аз разказах малки неща за мен не всичко.Постепенно ще започна да му имам доверие.
Когато си говорехме за някакви забавни случки чух входната врата да се отваря и блъска силно и в следващия момент някой викаше .-Калъм какво по дяволите правиш при Люк?!
Съжелявам ,че не качвах толкова време.Главата е малко кратка ,но се надявам да ви хареса и да гласувате за нея.❤️