Гледна точка на Люк
-Добре Мел обясни ми с какво заслужих това?Знам,че не бях от най романтичните и мили хора,но какво ли не опитах заради него.Защо трябваше да постъпва така?-казах с ядосах тон и въздишах шумно а Мелани се облегна на дивана срещу мен като ме погледна.
-Чувала съм доста неща за теб и честно да кажа,никога не са били добри.Но от Тай и Джош разбрах за теб и Майкъл и честно казано не можех да повярвам на ушите си когато ми казаха колко си се променил и как ставаш съвсем друг човек около него.Но след днес видях ,че това наистина е вярно.Според мен той не постъпва правилно с теб,защото си направил много за него ,опитал си да се промениш за него а той така да постъпи след това,не мисля ,че е правилно спрямо теб.-каза тя като се намести на дивана.
-Кажи ми какво да правя с него?Толкова много съм му ядосан ,дори не искам да го гледам сега,даже въобще.И как можа да ме излъже затади Томас?Нима Томас му е по-важен ли?Нима Томас ще му даде повече отколкото аз мога ли?
-Люк познавам горе-долу Томас и той не е от най-добрите хора.Надявам се Майки наистина да не опитва да има нещо по-сериозно с него ,защото не си струва.Той постоянно разбива сърца и изоставя хора които всъщност го обичат,но на него така и не му пука и това много ме дразни в него.Преди ден бях с него и ми разказваше за едно момче и как имал някакви симпатии и чакал нещата малко да се позадълбочат ,за да направи първата стъпка.
-Първа стъпка ли?Ако Майкъл посмее дори да има нещо повече от приятелство с Томас наистина повече няма да ме види.-казах спокойно като се облегнах назад и затворих очи.
-Искаш ли наистина да чуеш моето мнение и какво трябва да правиш по въпроса?-попита ме тя.
-Да.
-Според мен просто не звъни,нито пиши,изчакай го да видим дали ще му залипсваш и ще започне сам да те търси.Надявам се още днес или поне утре да те потърси ,защото така ще разберем дали въобще му пука,а ако не звънне можеш просто да кажеш сбогом на този човек ,защото не те заслужава.
Кимнах в знак на съгласие.Мисля,че тя беше напълно права в тази ситуация.Ако не ме пътърси поне до седмица това значи ,че просто му е все едно за мен.
По-късно същия ден
-Хей Мел искаш ли да вземем Тай и Джош и да отидем до центъра за кафе или може би да хапнем някъде,защото умирам от глад.
-Да,защо не?-каза Мел като извади телефона си и отиде в другата стая да говори.
Цял ден с Мелани правим какво ли не ,но още не мога да махна Майкъл и ревността от главата си.Толкова много ревнувам от този Томас,но няма да го показвам.
-Хей Люк,Тай и Джош вече са в центъра до онзи италиански ресторант и казаха ,че нямат проблем да ни изчакат там,искаш ли да отидем?-попита тя обувайки се.
-Да,разбира се само да си взема якето и идвам.-казах като веднага се обух и облякох след което с Мел излязохме навън.
-Надявам се поне за вечерта малко да се разсееш и развеселиш ,заслужаваш го.
-Благодаря ти Мел и да,аз също се надавам.
По-късно в ресторанта
От толквоа много време насам не се бях смял така силно.Вече сигурно от час бяхме в ресторанта и правехме какви ли не глупсоти ,говорехме си,ядохме и просто и за миг не си бях помислил и за Майкъл,за което бях много щастлив.
-Знаете ли,мислех си защо не отидем четиримата някъде да пътешествие?Или на почивка може би?Така и така е ваканция и тук е студено ,защо приемерно не отидем на море някъде?-предложи Тай като ни поглегна.
-Честно казано ,аз съм за.Мисля ,че ще бъде много забанво и отпускащо-казах като погледнах към Мел и Джош,които веднага кимнаха в съгласие.
-А имате ли някаква идея къде искате да отидем?Защото преди всичко трябва да сме се уточнили и всичко да е наред.-каза Мел.
-Хайде днес вечерта всички ще се съберем у нас и ще обсъдим датата,мястото ,хотела,дните на престой и просто най-важните неща.-предложи Тай като ни погледна.
-Ами какво чакаме тогава?Да платим сметката и да тръгваме-казах като се усмихнах.
Е надявам се новата глава да ви хареса.НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ ДА ГЛАСУВАТЕ❤Благодаря ви!💕