Усещах как устните на Майкъл бавно целуваха и засмукваха чувствителната част на врата ми.Това беше толкова хубаво ,но и толкова грешно.След като се осъзнах ,бързо се отдръпнах и побягнах към вкъщи.
След като отворих входната врата чух силен шум от счупена бутилка....баща ми отново се беше напил..това не беше добре...беше зле за мен..Бързо пратих Джей горе и аз също се опитах да се промъкна тихо ,но не успях.
-Къде си мислиш ,че отиваш шибаняко?
Просто в този момент не ми се живееше като знаех какво ми предстои.
След като отидох при баща ми той започна с обиди след това с ударите.Около половин час ми удряше юмруци ,риташе ме в стомаха или ме обиждаше.Лежах
безпомощно на пода докато той нанасяше поредни си удар върху тялото ми.Болката беше огромна,почти навсякъде около мен имаше кръв,не след дълго изгубих и съзнание.1 ден по-късно
Събудих се в стаята си ,огледах се наоколо и забелязах че бях само по анцунг.През корема ми имаше превръзка която явно прикриваше рана и лявата ми ръка беше също в бинт ,както и китката ми на дясната.
Слязох долу и видях ,че няма никой.Това беше странно,дори Дежй не беше тук.Качих се пак горе и отидох в стаята на нашите и се огледах.Но тук е почти празно,дори и дрехите им ги няма....те..те не са го направили...
Паника обзе тялото ми тяло и веднага слязох във всекидневната ,за да видя поне някакво писмо нещо има ли ,но няма.
Те просто са ме изоставили...това не беше нормално.Не след дълго чух отварянето на входната врата и през нея влезе брат ми Джак.Той беше единствения от семейството на когото му пукаше за мен.
-Джак къде са мама и татко?-попитах притеснено.
Спокойно Люк,заминаха извън града за няколко дни и трябва да намерим къде да спим защото наще продават тази къща.Казаха ни да вземем само дрехи и най-нужните неща а другите работи ще се опаковат и пренесат в новата къща.Аз ще остана при Аштън а ти при най-добрия приятел на Аш,Майкъл.
След като чух това име...значи хич не беше на добре...
Не исках там...не исках при него...