Глава 9️⃣

207 24 6
                                    

Гледна точка на Майкъл

Събудих се някъде към обяд.Цяла нощ почти не спах заради държанието на Люк ,защото това ме изнерви наистина много,но реших просто да не мисля затова и се облякох набързо като слязох в кухнята за обяд тъй като за закуска си беше вече твърде късно. Първото нещо което видях след като слязох долу бяха Люк и Калъм които гледаха нещо на телевизора и бяха гушнати един в друг.

-Вие двамата сега да не сте заедно?Много бързо го вкара в леглото Калъм мислех ,че е по-труден-засмях се леко и започнах да си правя сандвич.

-Нямаш никакво право да ме наричаш курва Майкъл нито да те вълнува аз с кого съм!-извика Люк и ме погледна злобно.

-Слушай Барби , не е нуждно да се правиш на смел нито да се дразниш от истината ,ясно?

-Майкъл спри до тук!-извика Калъм-Какво по дяволите ти е сторил Люк ,че да имаш такова отношение към него и най-вече защо и към мен?!

-Моля те Кал само не прикривай истинското ти "аз".Всички знаят ,че първо защитаваш дадения човек,прекарваш време с него само и само,за да го вкараш в леглото и после го захвърляш все едно е нищо-казах силно и се подмисхмах като го гледах в очите.

Защо говориш така на Кал!Ти си този който е спал с половината ни училище а говориш какъв е Кал и какъв съм аз ,с какво право си го позволяваш.-извика отново Люк и взимаше да ме ядосва.

Слушай Барби намали малко тона и второ не вярвай на това което се разнася из училище.Спал съм само с едно момиче мисля ,че се казваше Керълайн.Това че съм ходил с половината и те не са успяли да ме вкарат в леглото и после като скъсаме разнасят слухове не означава ,че е истина.-казах спокойно и продължих да си правя сандвича.-И това за Калъм е вярно ако не искаш да завършиш сам и наранен се махни докато е време.казах силно и взех сандвича си като се качих горе.

Гледна точна на Люк

Нямаше как да не се замисля над думите на Майкъл,дали пък не е прав?

-Хей Кал,това което Майкъл туко що каза ...не е вярно нали?-попитах плахо и сведох глава.

-Разбира се че не Люк.Ти си прекрасен защо да го правя?-каза тихо като се приближи повече към мен и усещах топлия му дъх по устните ми и го погледнах бавно в очите.

-А-аз..но преди да успея да довършва мисълта си ,устните на Кал бавно се сляха с моите и той започна бавно да ги движи срещу моите.Първите няколко секунди бях шокиран и не знаех какво да мисля нито какво да направя, но момент по-късно започнах бавно да движа устните си заедно с неговите в една бавна и нежна целувка.Ще излъжа ако кажа ,че не ми хареса.Минута по-късно се отделихме един от друг само ,за да се погледнем в очите ,но само след секунди отново сляхме устни и вече се бях преместил в скута му като бях обвил ръце около врата му а той своите около кръста ми.Продължихме още малко така докато накрая не ни достигаше въздух и се отделихме един от друг.

-Т-това беше хубаво-казах като сведох глава и се изчервих доста.

-Така е,радвам се ,че ти харесва защото на мен ми и то много.И Люк не искам да вярваш на това което Майкъл ти каза.Много добре знаеш какъв е.Наистина ми харесваш и то доста.

-А-аз не знам какво да кажа-изчервих се леко-никога преди съм нямал приятел нито някога са ме харесвали или пък целували и съм леко изненадам Кал,но съм приятно изненадан.

-Защо да не излезем на среща утре вечер и да раздвижим нещата ако искаш?Можем поне да опитаме.

-Разбира се Кал много ще се радвам да отида на среща с теб.Това ще е удоволствие за мен.-при тези мои думи той се усмихна широко и отново ме целуна леко като след това си пуснахме филм и седяхме гушнати на дивана докато гледахме.

Гледна точка на Майкъл

Някакво странно чувство се заформяше в мен само при мисълта за Люк и Калъм заедно.Защо толкова ми пукаше и защо толкова много мразех присъствието на Калъм около Люк?Нито харесвах Люк нито нищо,не мога да си обясня това чувство.Мразех също това че Калъм отново ще приеме Люк като следващата си жертва и накрая ще го остави сам и наранен както правеше с бившите си.Винаги първо беше приятелство после изведнъж ги кани на среща или ги целува от нищото и след това след седмица след като напълно му се потдадът ги вкарва в леглото и след това се прави ,че този човек повече не съществува за него.Мразя факта ,че Люк вече е наполовина в капана му и знам ,че той няма да понесе това всичко което ще му се случи ако остане с Калъм за още по-дълго.Имах някакво странно чувство ,че искам да предпазя Люк от това ,но знам дали ще мога .Чувството беше силно,но не знам дали да се занимавам с това защото се вижда ,че Люк е твърдоглав и е на страната на Калъм,което го прави още по-трудно...

Е,надявам се поне да си заслужава..бих опитал..

Извинявам се ако главата се е забавила доста и се извинявам ако я качвам късно.Надявам се да ви хареса и да гласувате❤️

He is mine (Muke)Where stories live. Discover now