Глава 1️⃣

465 31 6
                                    

Здравейте,казвам се Люк Хемингс на 18 години от Сидни.Нямам приятели и семейството ми ме мрази.Винаги съм бил пренебрегван и отхвърлян от всички.Това ме наранява наистина много,но на никой не му пука.Е нека започна с първия ден в училище след лятната ваканция.
.....
Беше 6:30 сутринта.Алармата ми се събуди затова станах и влязох набързо в банята след което излязох и се облякох набързо.Реших днес да съм със черни тесни дънки ,черна блуза и карирана черна риза и черните ми кецове,да знам прекалено много черно ,но така ми харесва.Слязох долу и си взех една ябълка и закусих.Вече беше 7:10 затова тръгнах към училище.Бях притеснен и то доста ...сетих се ,че отново всеки ден ще търпя подигравки и обиди и естествено ,най-известното момче и побойникът на училището ще ме тормози най-много..Казва се Майкъл Клифорд.Беше наистина перфектен .Почти винаги беше с различен цвят на косата и беше наистина страшно привлекател...имам чувства към него още от 10 клас ,но той никога не би ме харесал...
Влязох в училище и веднага се започнаха обидите и подигравките ...това болеше.
Отидох до шкафчето си и си сложих книгата в него ,но преди това някой я дръпна силно и се засмя ...Майкъл..

-М-може ли да ми я в-върнеш?-казах тихо и го погледнах.

Жалък си ,явно този парцал ти е единствения приятел нали?-Майкъл се засмя силно и скъса цялата ми книга.

Това заболя много...тази книга беше много специална за мен ,знам че ще прозвучи тъпо ,но е от баба.Преди да почине ми я даде,това беше любимата и книга и естествено спомен от нея,но вече го няма ..
Усетих как няколко сълзи се търкулнаха по бузите ми ,но бързо ги избързаха и се запътих към салона.Имах физическо.

Е това е първата глава на историята.Надявам се да ви хареса и всяка събота ще качвам по някоя нова глава.Ще се радвам ако изразявате мнението си в коментарите .❤️

He is mine (Muke)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora