Глава1️⃣9️⃣

37 5 0
                                    

Гледна точка на Люк

-Добре тогава нека примерно да е Гърция?Чувал съм,че е много хуабво там?-казах като погледнах другите за одобрение.

-Мм честно казано аз не съм много за там.Може би можем да направим така,защо не отидем първо в Ню Йорк и да кажем после в Лос Анджелис и най-накрая ако толкова много искаш да отидем в Гърция?Заради плажа,хем така абсолютно всички ще са доволни.-предложи Джош и всички кимнахме и се съгласихме.

-Добре сега,след като уточнихме първо къде ще сме най-важното сега остава да уточним и деня на заминаването-каза Тайлър и взе лаптопа си като седна на дивана до мен.(действието се развива през лятната ваканция)

-Какво ще кажете да е примерно след седмица ,да кажем другия вторник?казах след което Тай се зае да провери за самолетни билети.

-Ами така да е Люк,има билети за Ню Йорк за другия вторник от 5:30 сутринта,ако искаме да е за тогава ще се наложи доста да се организираме и като знам колко сме раннобудни всички искам поне по две аларми от всеки един,ясно?-каза Тай и ни погледна.

-Спокойно Тайлър не се напрягай,ще успеем-засмя се Мелани и стана от пода като отиде до кухнята и се върна с кутия пица и няклко газирани напитки.

-Не знам за вас,но аз съм повече от развълнуван.-казах като изядох поредното парче пица и си взех ново.

-Според мен това ще ти се отрази добре и ще те накара малко да позабравиш последните събития,а и кой знае,може би може да и да промени живота ти напълно,предтави си ако примерно в Ню Йорк или Лос Анджелис ти хареса и решиш да останеш там?Шанса е голям а и плюс това ,ще е ново начало за теб.-отпи от колата си Мел и ме погледна след казаното.

-Не е изключено Мел.Ако знаете само колко много се радвам ,че бяхте единствените от училище ,коите вместо да ми говорят зад гърба и да слушат слухове,решиха да ме опознаят.

-Ами слушахме какви ли не неща за теб и според мен не бяха правилни ,не беше хуабво така да те обсъждат без да знаят нищо за теб,затова решихме да те заговорим.-усмихна ми се Джош

-Винаги съм се възхищавал на това как винаги си толкова добър и позитивен Джош,постоянно ми оправяш настроенито.-усмихнах му се също като той се изчерви.

След час и половина

Вече всички бяха заспали освен мен,защото буквално след като се на ядохме решихме ,че тази нощ ще е караоке вечер и изпяхме всички възможни песни.Джош накрая остана без глас както и Тайлър ,но тъй като и двамата избраха най-абсурдните и смешни песни които не подхождат на гласовете им това предизвика Мелани да се смее неконтрилуемо около час нещо ,след което и тримата заспаха.Мелани беше на дивана ,Джош поради някаква причина беше на масата а Тайлър зад дивана.Гледката беше просто уникална,затова изкараха телефона си и ги снимах.
След като ги снимах легнах на дивана до Мелани и тъй като беше направила най-странната ,но и смешна физиономия докато спи реших да ни снимам и кача в инстаграм.След няма и няклко минути вече имах доста харесвания и забелязах ,че единя от тях е Майкъл.Превъртях очите си и тъкмо да изключа телефона си и той звънна,естествено беше Майкъл.

Телефонния разговор:

-Какво искаш Майкъл?

-Исках просто да ти се извиня за случилото се и да те попитам за какво пътуване става въпрос и имате ли нещо общо с Мелани?

Сериозно ли си позволяваше да е толкова нагъл?Вместо да поговорим за това как аз се чувствам след това което ми причини ,той веднага разпитва.

-Виж Майкъл можеш да спреш да ме следиш във всяка социална мрежа-
По-рано днес бях постнал видео в инстаграма си как Джош,Тай и Мел спорят за самолетните билети и се замеряха със всичко възможно и просто не се сдържах и ги записах на видео след което го качих и явно от там е разбрал.
-Мисля,че не е твоя работа къде ще заминавам с моите приятели и дали имам нещо с Мелани,но щом толкова искаш да разбереш е,че заминавам за няклко месеца с тях тримата заради глупсотите които правиш и заради това колко ме нараняваш и не ,между мен и Мел няма нищо,доволен?Сега ако обичаш не ме търси докато не се осъзнаеш какво правиш.-казах ядосно и точно преди да ми отговори му затворих телефона и след това веднага го изключих.

Нямах въобще никакво намерение да се разправям с него точно сега.


Е надявам се главата да ви хареса,защото доста я мислех.
НЕ ЗАБРАВЯЙТЕ ДА ГЛАСУВАТЕ!!!💕

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 27, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

He is mine (Muke)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora