İşden Dönerken yaşadığım garip olay Bolum 1

3 0 0
                                    

Merhaba adim kerem. 22 yasindayim. Annemle Koy'de yasiyorum. Bizim koy'de pek fazla kisi yoktur, 4 5 tane aile yasar onlarda çok urkutucu tiplerdir. Neyse konuya geçelim. Benim her zaman işimden donerken kullandigim bi yol vardir. Ama  kaza falan olmus diye yol kapanmisdi. Bizim evimize giden baska bi yol vardir ama orasi çok urkutucu ve korkunç bi yerdir. Aslinda ben boyle seylerden korkmamda o yol hakkinda çok hikayeler vardir duydugum bi hikayeyi size anlatiyim. Soylelenlere gore bi genç gece bu yolu kullanmis ve kaybolmus ama 2 3 gunden sonra kafasi kesik halde kapilarinin onunde bulunmus. Onun için de biraz tirsmadim diyil. Neyse bi sigara yakip bu urkutucu yola girdim. Her sey bundan sonra basladi. Yolun iki tarafida agaçlarla kapliydi. Yolu aydinlatan direk yanip-sonuyodu buda beni biraz korkutmusdu. Dedigim gibi yolun sol ve sag tarafi tamamen agaçla kapliydi. Agaçlarin arasina baktigimda sanki hizlica siyah golgeler geciyordu. Onun için adimlarimi biraz hizlandirdim. Arkamda biri varmis hissine kapildim, ama korkdugum için arkami donemiyordum. Artik kosmaya basladim ben kosarken sanki arkamda biride benimle kosuyordu. Artik bunu durdurmak için arkami dondum ama kimse yoktu. Fakat ayak seslerini duyduguma yemin ede bilirim. Neyse yoluma devam ettim her sey normal di ama agaçlardan sesler geliyordu sanki biri beni izliyordu ve o golgeleri yeniden gormeye basladim ama bu kez sanki sayilari artmisdi, artik korkudan bayilacaktim. Ve yine ayak seslerini duymaya basladim ama bu sefer konusuyordu ama anlasilmayacak kadar hizli konusuyordu artik buna bir son koymak için cesaretimi toplayip arkami dondum ve Allah'im ne goreyim .



  NOT: BU ILK HIKAYEM OLDUGU IÇIN KOTU OLABILIR ) GUZEL BEGENI VE YORUMLAR GELIRSE BOLUM 2'De Yazarim .
       iYi Gunler herkese 😀👋

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 16, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bolum 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin