POV Olivia
OMG nog maar 1 uur voordat one direction hier komt ik ben zo zenuwachtig hoe ze er in het echt uitzien.
55 minuten later
'OLIVIA, SOPHIE!!' roept Naomi
'JA WAT IS ER??' Roep ik terug.
'KOM EENS HIERHEEN IK ZIE EEN ZWARTE AUTO!!' roept Naomi vanaf beneden.
'OMG!!' roept Sophie en ze stormt voor me uit naar beneden.
Ik ren haar achterna.En ja Naomi had gelijk want 5 minuten later gaat de bel dat er weer iemand is om te adopteren.
'OMG zou Louis in het echt ook zo knap zijn?' Zwijmelt Naomi
'Nee Harry dan!' Zwijmelt Sophie
'Niall is de knapste.' Zwijmel ik.
Even later zie ik Saskia binnenlopen met 4 hele bekende gezichten en 4 beveiligers.
'Zoals jullie vast wel weten is dit One Direction.' Begint Saskia.
De jongens zwaaien en ik kijk dromerig naar Niall.
Hij keert zich om en ik kijk recht in zijn prachtige blauwe ogen.
Ik kijk snel weg en voel dat ik rood word.Ik zie hetzelfde bij Sophie en Naomi alleen dan met Harry en Louis.
De jongens kijken wat rond en beginnen wat te overleggen,
Er word wat gewijst en gekeken en tot mijn verbazing blijven ze wat langer naar mij kijken.'We zijn eruit.' Zegt Liam uiteindelijk.
'We willen graag dat meisje adopteren.' Zegt Niall dan en mijn hart blijft stilstaan en even later rollen de tranen over mijn wangen.
Niet van verdriet, nee van geluk.
Het is niet te geloven maar ik word geadopteerd door
One Direction!'Iedereen mag weg behalve Olivia.' Zegt Saskia.
Iedereen loopt weg en ik sta trillend en nog steeds met tranen in mijn ogen te kijken naar de jongens.
Nou ja nu zijn het mijn adoptieouders....'Hey wat is er?' Vraagt Harry aan me.
'Wil je niet door ons geadopteerd worden door ons ofzo?' Grapt Louis.
'N-nee dat is het niet, ik kan het gewoon niet geloven, ik zit nu al 10 jaar in dit weeshuis en dan word ik na tien jaar geadopteerd door mijn idolen.' Stotter ik.
'Ahw ben je fan?' Vraagt Liam.
Ik knik 'Ja al vanaf de X-Factor maar ik mocht nooit naar de concerten van het weeshuis.' Zeg ik.
'Ow.' Zeggen de jongens.
'GROUPHUG!' roept Niall ineens.
En voor ik het weet staan er 4 jongens mij te knuffelen.'Jongens lucht.' Piep ik.
'Ow ja sorry.' Zegt Niall.
'Ga je spullen maar pakken dan vullen wij de papieren enzo in en dan kunnen we gaan.'
'Oké tot zo.'
'Tot zo.'
Ik loop naar boven en sta als verdoofd in mijn kamer.
'OMG OLIVIA JE WORD GEWOON GEADOPTEERD DOOR ONE DIRECTION!' roepen Naomi en Sophie.
'Ja ik weet het ik kan het nog steeds niet geloven.....' Zeg ik.
'We houden nog wel contact toch?' Vraagt Naomi.
'Ja tuurlijk! Ik kan echt niet zonder jullie hoor.' Zeg ik en ik geef de meiden een knuffel.
JE LEEST
Adopted By...? ~Dutch, ft. One Direction~
FanfictionOlivia is een meisje van 20 Haar ouders zijn omgekomen bij een ongeluk 10 jaar geleden. Daarom zit ze nu in een weeshuis. Olivia is een super grote directioner maar van het weeshuis mag ze niet naar een concert. Een verhaal met een weesmeisje die ge...