POV Olivia:
'NIALL NEEEE MIJN MA-' Ik kan mijn zin niet afmaken want Niall gooit me al in he water van het zwembad. Ik kijk hem verontwaardigd aan. 'Jou krijg ik nog wel Horan.' mompel ik nep boos. Hij lacht alleen maar.
'Je face.' Lacht hij. Ik klim uit het zwembad en ren naar de dichtstbijzijnde spiegel die ik tegenkom.
'NIALL JAMES HORAN!' Roep ik als ik m'n gezicht zie. Mijn make-up is helemaal uitgelopen en ik zie eruit als een mislukte panda.
Niall komt eraan gejogd en gaat achter me staan. Ik wijs naar mijn gezicht. 'Bedankt he.' Zeg ik sarcastisch.
'No problem babe.' Grijnst hij.
'Ik krijg jou nog wel.' grinnik ik en knijp mijn natte haar uit boven Niall's hoofd. Ik ren naar onze hotelkamer en verstop me in de badkamer waar ik me tegelijkertijd ook omkleed. Ik hoor Niall's voetstappen en hou me zo stil mogelijk.
'BAAABEEE KOM IK DOE JE NIKS.' roept Niall.
'Yeah sure.' grinnik ik.
'Toe nouuuuuuu.' zeurt hij. Ik zucht en open de deur.
'Niall ik wil douchen wil je even weggaan.' Lach ik.
'Kunnen we samendouchen?' Vraagt Niall en hij zet puppyogen op hij weet dat ik daar niet tegenkan.
'Alleen met zwemkleding aan.' Zeg ik en ren naar de slaapkamer om mijn bikini te pakken. Niall komt me achterna en pakt zijn zwembroek. 'Omdraaien.' Beveel ik hem. Hij draait zich om en ik doe hetzelfde.
'Klaar?' Vraagt Niall ongeduldig.
'Ja.' Geef ik als antwoord. We draaien ons om en lopen naar de badkamer. Niall draait de douche aan en als het water warm genoeg is gaan we eronder staan.
Niall wast mijn haar en ik dat van hem. Hij zeept mij in en ik zeep hem in.
Hij draait me om en trekt me tegen zich aan.
'Your so hot when you're wet.' mompelt hij zwoel voordat hij zijn lippen op de mijne drukt. Ik ga mee in de kus die al snel omloopt in een zoen. Ik trek terug als ik geen adem meer heb.
'I love you.' mompel ik.
'I love you to.'
*
We lopen naar de lobby van het hotel en zien daar alle jongens zitten.
'Wat hebben jullie gedaan?' grijnst Louis als hij zijn wenkbrauwen optrekt.
'Niks Tomlinson.' Bromt Niall.
'Jaja.' Grijnst Louis.
*
Kort hoofdstuk maar wilde een update doen :)
Vote? Comment?
JE LEEST
Adopted By...? ~Dutch, ft. One Direction~
FanfictionOlivia is een meisje van 20 Haar ouders zijn omgekomen bij een ongeluk 10 jaar geleden. Daarom zit ze nu in een weeshuis. Olivia is een super grote directioner maar van het weeshuis mag ze niet naar een concert. Een verhaal met een weesmeisje die ge...