Part 8

131 6 1
                                    

OMG OMG OMG so sorry voor het niet updaten :( .....


------------------------------------------------

POV Niall:

'Is that a yes?' grinnik ik als ik mijn lippen van die van haar afhaal. Ze knikt en drukt haar lippen dan weer op die van mij.

'I love you Niall.' mompelt ze tegen mijn lippen aan en ik glimlach.

'I love you to babe.' zeg ik en ik trek haar in een knuffel. Ik pak haar hand en we lopen naar beneden.

'En?' vraagt Louis als we beneden komen kijkend naar onze handen.

'Wat denk je zelf dumbass.' Zegt Olivia en ze geeft hem een tik op zijn achterhoofd.

'Wtffffff Olivia.' zegt Louis verontwaardigd. 'Waar was dat goed voor?'

'Jij stelt domme vragen.' zegt ze en ze rolt haar ogen. Ik grinnik kijkend naar het tafereel wat er voor me gebeurd.

'Leeeyuuuuuum spoooooooooooon!' Hoor ik Harry roepen en we kijken allemaal naar Liam die wegrent omdat Harry achter hem aanzit met een lepel. Ik proest het uit en rol over de grond van het lachen, hetzelfde als Olivia en Louis.

'Harry facking Styles go away with that spoon!' roept Liam bang en ik kjk lachend naar de twee die achter elkaar aanrennen.

'Noooooo this is to funny.' roept Harry weer en hij blijft maar achter Liam aanrennen. Ik schud lachend mn hoofd arme Liam....


'HARREEEEEEEHHHHH!!!!!!!!!.' Hoor ik Louis roepen en ik loop naar de keuken waar het geluid weg kwam. Wanneer ik de keuken binnenloop zie ik Louis onder de vla boos naar Harry kijken en ik moet mezelf inhouden om niet keihard te gaan lachen. 'Wil je ook Horan?' roept Louis als hij me ziet kijken en ik schud snel mijn hoofd en ren weg.

'Wat was dat nou weer dan?' lacht Olivia ik loop naar haar toe en ga naast haar zitten op de bank.

Ik haal mn schouders op. 'Harry had Louis onder de vla gegooid.'

'OMG echt? Dat moet ik zien!' roept ze en ze rent weg.

'Dat zou ik niet doen als ik jou was!' roep ik nog maar het is al te laat. Ik hoor een gil en even later komt Olivia de kamer weer ingelopen, helemaal onder de vla en ze grijnst naar me. 'Oh nee je gaat niet doen wat ik denk dat je gaat doen!' roep ik en ik probeer weg te rennen maar het is al te laat ze knuffelt me en ik zucht.

'Zo nu zit jij ook onder de vla.' zegt ze trots en ze loopt naar boven en even later hoor ik de douche.

10 minuten later stopt de kraan en nog weer 10 minuten later komt ze naar beneden gelopen.

'You look beautiful babe.' zeg ik en ik geef een kus op haar hoofd, ik had mezelf al omgekleed.

'Thanks.' zegt ze en ze bloost. Ik glimlach en trek haar bij me op schoot.

'Wat wil je doen?' vraag ik als ik een plukje van haar haar om mijn vingers draai.

'I dunno.' zegt ze schouderophalend.

'Wait I know it!' zeg ik trots als ik haar aankijk. 'Wil mijn lieve princess met mij op date?' vraag ik haar, ze bloost en knikt daarna.

'Wat gaan we doen?'

'Ja sweetie dat is een verassing.' knipoog ik.

'Toe nou Niallieeeee.' zeurt ze.

'Hoe noemde je me?'

'Niallie.' Ik grinnik.

'Silly girl.' lach ik.

'Wat moet ik aan?' roept ze dramatisch.

'Doe maar een jurkje.'

'Okay hoelaat moet ik klaar zijn?'

'6 uur klaarstaan okay?'

'Okay.' Ik glimlach en geef haar nog een kus en dan loop ik naar beneden. Ik kijk op mijn horloge, nog twee uur dat lukt makkelijk. Ik bel het restaurant en reserveer voor 2 personen.

** 2 uur later **

'Babeeee kom je?' roep ik nu al voor de tiende keer ofzo.

'Jaaaaahhhh bijna klaar nog even mn tasje pakken!' roept ze terug. Even later komt ze naar beneden gelopen en ik bekijk haar van top tot teen.

'Wauw babe you look beautiful.' mompel ik en ze bloost.

'Thanks you to.'

'NIALL, OLIVIA JULLIE GAAN NIET WEG ZONDER MIJ EEN KNUFFEL TE GEVEN!' roept Louis en ik zucht.

Louis komt binnengelopen en geeft ons een knuffel.

'Byeeeee Louis.' roepen we en we lopen lachend naar de auto.

'Stap in madame.' zeg ik en ik hou de deur van de auto open voor Olivia.

'Dank u wel meneer.' lacht ze en ze gaat zitten. Ik loop naar mijn kant van de auto en ga zitten.

Ik start de auto en rijd weg. Na ongeveer een halfuur parkeer ik de auto en loop ik weer naar Olivia haar kant om de deur te openen. Ze stapt uit en ik haak haar arm in die van mij.

'OMG Niall  dit ziet er echt super duur uit.' mompelt Olivia als ze met haar hoofd schud.

'Maak jij je daar maar niet druk om princess ik betaal.' Zeg ik enig geef haar een korte kus op haar lippen. 'Ah gatver lipgloss.' mompel ik met een vies gezicht en Olivia lacht. We lopen naar binnen en een ober wijst ons de weg.

'Zo en wat willen jullie te drinken?' vraagt de ober en hij kijkt verlekkerd naar Olivia. Ik pak haar hand vast en wrijf er met mijn duim overheen als teken dat het goed is.'

'Doe mij maar een cola.' zegt ze dan.

'Mij ook.' de ober knikt en loopt dan weg.

'OMG wat een enge dude.' zegt Olivia en ze rilt.

'Yeah but I Always will protect you.' zeg ik en ik sla een arm om haar schouders.

De ober komt er weer aangekomen met ons drinken en vraagt wat we willen eten. We bestellen en de ober loopt weer weg.

Een halfuur later komt eindelijk ons eten.

We beginnen te eten en Olivia ziet dat ik naar haar kijk waardoor ze begint te blozen.

'Thank you Niall.' zegt ze als we alles ophebben en weer naar de auto lopen.

'No problem babe.'

Als we thuis aankomen is het al behoorlijk laat. Iedereen ligt al op bed.

We kleden ons om en poetsen onze tanden en Olivia haalt die make-up shit er vanaf en dan gaan we in bed liggen.

'Goodnight Niallie.'

'Sweet dreams princess.'


----------------------------------------

Wat vinden jullie van dit hoofdstuk ik vind hem wel goed gelukt maar oke het is belangrijker wat jullie ervan vinden. :)

vote + comment?

Love youuu xx

Adopted By...? ~Dutch, ft. One Direction~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu