Vraagje

78 2 4
                                    

De vraag is wie wilt er in een roleplay? Als je in de roleplay wilt zet dan je insta en twitternaam hieronder, met wie je in de roleplay een relatie wilt en wie je naast jezelf wilt spelen de bands die in de roleplay komen zijn:

One direction

HomeTown

5 seconds of summer

Bandleden: (volgorde van de bands)

Niall - beschikbaar

Louis - beschikbaar

Liam- beschikbaar

Harry- beschikbaar

Cian - Amber

Dayl- beschikbaar

Dean- beschikbaar

Brendan- Ashley

Josh- Nynke

Ryan- beschikbaar

Michael- beschikbaar

Calum- beschikbaar

Ashton- beschikbaar

Luke- beschikbaar

Korte uitleg van wat het eigenlijk is (voor meer info stuur me even een priveberichtje)

Roleplay is dat je een soort toneelspel speelt maar dan op instagram twitter of weet ik veel wat. Als je iets zegt (typt) zet je er een x achter met 1,2 of 3 letters van degene die je speelt bijvoorbeeld: heyy x A (de A staat voor Amber) als je iets doet zet je het tussen * Bijvoorbeeld: *loopt naar de keuken en pakt wat te drinken* We beginnen dat we een vriendinnengroep die VIP tickets hebben gekocht voor die drie bands (One Direction, HomeTown en 5SOS). Er is een klik tussen de groep en ons en de jongens organiseren een enorme sleepover we gaan truth or dare doen enzovoort.. Op een gegeven moment krijgen we allemaal een relatie met de persoon die je hebt uitgekozen zoals ik Cian heb uitgekozen. Je mag ook zelf een leeftijd bedenken hoe oud je wilt zijn als het maar niet jonger als 16 is. Je mag zover gaan als je wilt in de relatie je mag trouwen, kinderen krijgen enzovoort. Ook mag er natuurlijk drama in en smut (hehehe) Als je iets gewoon wilt zeggen dus niet in de roleplay doe je dat tussen ( ).

Ik zou het heel leuk vinden als jullie in de roleplay willen :)))))

Stuur prive berichtje voor meer informatie als je dat wilt en in de comments als je er in wilt.

13 plekken over.

Lots of Love Amber

ROLEPLAY IS AL GESTART MAAR JE KAN ER NOG STEEDS IN

Adopted By...? ~Dutch, ft. One Direction~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu