Part 5

131 6 2
                                    

POV Olivia

Ik kijk op naar Niall en hij glimlacht naar me.
Gosh hij is knap.

"De film is afgelopen." Zucht Niall als hij zich uitrekt.

"Ik ben moe." Mompel ik en mijn ogen vallen al half dicht.

"Kom ik breng je naar bed." Niall tilt me op in bruidsstijl en brengt me naar mijn kamer.

Niall loopt even weg en ik kleed me gauw om in mijn pyjama.
Ik poets mijn tanden haal de make up van mijn gezicht af en ga in bed liggen.

Niall komt weer aangelopen en hij drukt een kusje tegen mijn wang. "Slaap lekker." Hij zwaait nog en sluit dan de deur achter zich.

Ik voel mijn oogleden zwaarder worden en binnen een paar seconden val ik in slaap.

----------

'PIEP PIEP PIEP'

Ik gooi geïrriteerd mijn kussen tegen de wekker aan en hij stopt met piepen.

Ik stap uit bed en trek een trui aan met een hond erop en een skinnyjeans.

Wacht.... waarom moest ik er ook alweer zo vroeg uit?

Oh ja! Ik moest met de jongens naar een intervieuw.

Ik vlecht mijn haar in een simpele zijwaartse vlecht.

Ik maak smokey eyes en maak het af met een dun lijntje eyeliner en mascara.
Ik knik goedkeurend in de spiegel en loop dan naar beneden waar de jongens al aan de ontbijttafel zitten.

"Goeiemorgen!" Zeggen Liam, Louis, Niall en Harry en ik geef ze een knuffel.

Ik pak een croissantje en eet die op.

Dit word nog een lange dag....

--------

SUPER SORRY dat ik zolang niet geüpdate heb ik probeer sneller vanaf nu echt super sorry...

Xx

Adopted By...? ~Dutch, ft. One Direction~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu