Part 10

92 3 1
                                    

POV Niall:

'Thank you Las Vegas!' Roep ik nog terwijk ik vol adrenaline van het podium afren. Ik heb vannacht bijna geen oog dicht gedaan, ik mis Olivia zo... Ik zucht en sluit me weer op op mijn hotelkamer net zoals gisteren.

POV Louis:

'Wat is er toch met Niall?' vraag ik verbaasd aan de anderen.

'Ik heb geen idee.' Antwoord Harry  schouderophalend.

'Ik gok dat het Olivia is.' mompelt Liam.

Ik loop naar Niall' deur toe en klop op de deur.

'Binnen.' Mompelt Niall. Ik open de deur en loop naar binnen, ik ga naast Niall zitten die met zijn hoofd in z'n kussen ligt.

'Wat is er toch met je?' Vraag ik zachtjes.

'Ik Ik mis Olivia gewoon enorm.' Mompelt hij in zijn kussen. volgens mij huilt hij maar ik weet het niet zeker want ik kan z'n gezicht niet zien.

'Snap ik mate dat heb ik ook met Eleanor.' zucht ik (A/N ik weet dat Louis en Eleanor uitelkaar zijn maar ik vind hen een leuker stelletje dan Danielle en Louis.)

Niall kijkt op en in zijn ogen staan tranen. 'Probeer maar te slapen mate...' zucht ik en ik loop weg.

'En?' Vragen Liam en Harry.

'Hij mist Olivia echt enorm.' Zucht ik.

'Wat nou als we het manegement vragen of ze hier mag komen?' Vraagt Harry.

'Al gedaan maar het mag niet.' Mompel ik.

Dan springt Liam ineens op. 'Ik heb een idee! Als we nou eens...' 

-----------------------------------------------------------------------------

POV Olivia.

Ik word wakker en kijk op de wekker. 7 uur. Meen je dit? Ik kijk naast me maar bedenk me weer dat Niall op tour is.

Ik doe mijn dagelijkse routine en loop dan naar beneden als mijn telefoon afgaat. Liam, Louis en Harry hebben een whatsapp groep aangemaakt, maar vreemdgenoeg zit Niall er niet in.

Ik: Hi?

Li: Heyy girl.

Lou: HIIII!!!!!

H: Hello.

Ik: Where is this group for and why isn't Niall in it?

Lou: This is for a surprise for our Nialler.

Ik: Okay?

Li: We have tickets for you so you can come over. Niall is really sad and he don't eat.

Ik: OMG really???

H: Yes...

Ik: But ehhh isn't it midnight by you?

Li: Yes but we had an hour ago a show.

Ik: Oh okay.

Ik: When can I come over?

Lou: We have tickets for tomorrow.

Ik: Louis.......

Lou: Yeah?

Ik: We have different times *Facepalm*.

Lou: I know but by us tomorrow by you today, your flight is at 3 o'clock.

Adopted By...? ~Dutch, ft. One Direction~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu