Epiloog

58 1 0
                                    

POV Olivia:

We zijn nu 10 jaar later. Niall en zijn inmiddels getrouwd en hebben 2 kinderen: Rosalinde van 5 en Tobias van 2. Het zijn echt schatjes!

'Mammie, gaan we naar school?' Vraagt Rosalinde ongeduldig.  'Ja lieverd, kom geef papa nog maar een kusje en dan gaan we.' Zeg ik. Rosalinde loopt naar Niall en geeft hem een dikke knuffel en een kusje. Daarna loop ik naar Niall en geef hem een kus op z'n lippen en een knuffel. 'Bye babe, drive safely.' Zegt Niall. 'Tot zo schat, ik ben er zo weer!' Roep ik en ik loop met Rosalinde naar de auto. Ik zet haar in haar kinderstoeltje en ik stap achter het stuur.

Ik denk aan Niall en hoor opeens Rosalinde roepen: 'MAMA KIJK UIT EE-' en bam. We rijden vol tegen een auto aan de glassplinters vliegen door de lucht en ik voel het zwart worden voor mijn ogen en weg ben ik.

POV Niall:

Het is nu een week geleden sinds Olivia en Rosalinde zijn verongelukt. Rosalinde ligt in een coma in het ziekenhuis en Olivia is ter plekke overleden.

Ik slik mijn tranen weg en kijk naar het bleke, dode gezicht van Olivia. Vandaag is de crematie. Waarom zij.. Ik plaats nog een laatste kus op haar lippen. I know het klinkt raar maar ze betekend zo veel voor me en hierna zal ik haar nooit meer zien. We plaatsen de deksel op haar kist en schroeven hem dicht. Samen met de boys draag ik haar kist naar de plek waar de plechtigheid zal plaatsvinden.

Na de plechtigheid zingen de jongens en ik samen you and I en dan is het voorbij. Ik leg mijn hand op de kist en fluister: 'Goodbye my love, you will always be in my heart and we will meet again later. I love you.'

----------

Dit was het dan!!! Het einde van adopted by. Ik hoop dat jullie het een leuk boek vonden! Sorry voor het abrupte einde maar ik had al zo lang geen inspiratie meer en er moest gewoon een einde komen aan het boek. Thanks for reading xxxx.

Adopted By...? ~Dutch, ft. One Direction~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu