12

68 3 3
                                    

Sorry dat ik zo lang niet meer geupdate heb! Ik hoop dat jullie me vergeven❤

----------

POV Olivia:

'Nee! Niall blijf hier!' Roep ik huilend als Niall wegloopt met een enorme grijs op zijn gezicht.

'Waarom zou ik? Voor zo'n lelijke slet als jij zou ik echt niet blijven hoor.' Grijnst hij gemeen en ik huil nog harder als dat al kon.
'Ik nam alleen met je omdat je zo zielig bent.' Vervolgt hij met nog steeds dezelfde grijns op zijn gezicht. Hij draait om en loopt weg.

Ik probeer hem achterna te rennen maar ik zit vast en kan me niet bewegen. 'HELP!' roep ik hulpeloos maar er komt geen geluid uit mijn keel. Mijn lippen vormen de woorden maar ik kan ze niet uitspreken.

Ik huil harder en harder en dan word de kamer kleiner. De muren komen op mij af en ik krijg geen lucht meer.
Er verschijnen zwarte vlekken voor mijn ogen en ik val naar beneden dan word alles zwart en voel ik niks meer.
Zou dit de dood zijn?

'Olivia!' Klinkt een wanhopige stem door mijn kamer en ik voel dat iemand mijn hand vasthoud.
Mijn ogen schieten open en ik merk dat ik lig te zweten en te huilen.
Niall kijkt lijkt me bezorgd en vol medelijden aan.

'Babe je bent wakker.. eindelijk' zucht hij en hij trekt me in een stevige knuffel.

'Ik had een nachtmerrie.' Mompel ik huilend en met mijn neus in zijn T-shirt.

'Wil je erover vertellen?' Vraagt hij lief.

Ik knik en vertel hem alles.
Over hoe hij me achterliet en me uitschold. Over hoe er geen geluid meer uit mijn keel kwam en hoe de grond onder me wegzakte en ik weer wakker werd.

'Baby toch..' mompelt Niall terwijl hij over mijn rug wrijft en ik weer langzaam rustig word.
Hij pakt een glaasje water en geeft hem aan mij, waarna ik het water opdrink en het glas op het nachtkastje zet.

Niall slaat zijn armen om me heen en geeft een kus op mijn voorhoofd.
'Probeer maar wat te slapen.'

'Ik durf niet.' Zeg ik angstig als ik hem aankijk.

'Ik ben bij je.' Mompelt hij rustgevend en ik knik.

Mijn oogleden worden zwaar en ik val in een rustige slaap zonder nachtmerries in Niall's armen.

Adopted By...? ~Dutch, ft. One Direction~Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu