POV Olivia
Het is nu 2 dagen later en vandaag gaan de jongens naar een interview waar ze bekendmaken wie ze geadopteerd hebben.
Mij dus.'Olivia kom je we moeten gaan!' Roept Liam naar boven.
'Ja ik kom eraan!' Roep ik terug.
Ik heb een leuk shirtje aan met halflange mouwen en een skinny jeans met zwarte hakken eronder. (Zie foto)
Ik pak mijn tasje nog en stop er mijn portemonnee en telefoon in en loop dan maar beneden.'Eindelijk! Dat duurde echt super lang.' Zucht Louis.
'Vrouwen....' mompelt Harry.
'Wat is er met vrouwen Harry?' Grinnik ik.
'Niks....' Zegt Harry.
Ik haal mijn schouders op enpak mijn jas van de kapstok en trek hem aan.
'Hé jongens komen jullie nog?' Roep ik plagend.
'Niet zo brutaal madame!' Lacht Niall.
Hij komt achter me staan en begint me te kietelen.
'Niaaaall stooohooop dat kieeeeteld' Lach ik.
'Zeg genade.' Lacht Niall.
'Nee!'
Niall begint me nog harder te kietelen.
'O-oké ge-genaaaadeeeeede.' Roep ik lachend. En Niall stopt met kietelen.
'Kleuters.' Mompelt Liam.
'Jongens en Olivia kom!' Roept Paul.
We lopen naar buiten en stappen in het busje met geblindeerde ramen.
Na ongeveer een uurtje in de auto gezeten te hebben stoppen we voor een gebouw die op een soort studio lijkt.
'O my god.' Mompel ik wanneer ik de rijen fans zie.
'Wat jij was zelf ook zo een paar dagen geleden.' Lachen de jongens.
We stappen de auto uit en per persoon loopt er een bewaker mee. Ook met mij.
De jongens zetten wat handtekeningen en maken wat foto's en komen dan naar mij toe gelopen.
'Jeez wat een drukte!' Roep ik uit.
'Zo is het altijd.' Zegt Harry.
Er komt een vrouw op ons afgelopen.
'One direction?' De jongens knikken.
'Loop maar mee, ik breng jullie naar jullie kleedkamer.' Zegt de vrouw.
We lopen de vrouw achter na en stoppen voor een deur waar
One Direction op staat.'Hier is het over 1 uur worden jullie opgehaald.' Zegt de vrouw en ze loopt weer weg.
'LOU!' roepen de jongens blij wanneer ze de deur openen en een aardig uitziende vrouw zien staan.
'Heyyyy jongens!' Roept de vrouw terug. Ze omhelst de jongens en loopt dan naar mij.
'En jij bent vast Olivia?' Ik knik
'Ik ben Lou de styliste van de jongens.' Zegt ze vriendelijk en ze heeft me een knuffel.
'Niall zit.' Comandeert Lou Niall terwijl ze naar een stoel voor zich wijst.
'Ik ben geen hond.' Bromt Niall en hij gaat in de stoel zitten.
'Olivia welke achternaam wil je eigenlijk aannemen?' Vraagt Harry aan mij.
'Ik zat te denken aan Tomlinson dat vind ik wel mooi klinken.' Zeg ik.
'Yeahhhhh! Nog een Tomlinson!' Roept Louis blij en geeft me een knuffel.
'Harry kom je?' Roept/vraagt Lou aan Harry.
'Ja ik kom!' Roept hij en hij loopt naar Lou en gaat in de stoel zitten waar Niall met zat.
'Waar is Niall eigenlijk?' Vraag ik.
'Vast bij de tafel met eten.' Zucht Liam.
Ik lach en loop naar de tafel met eten en ja hoor daar zit memeer een pizza te eten.
'Niall serieus pizza?' Lach ik.
'Ja wil je ook?' Vraagt hij.
'jaa lekker!' Roep ik en ik pak het stuk pizza dat Niall me voorhoud.
'OMG NIALL DEELT PIZZA!' Roept Louis en Harry en Liam komen eraan rennen.
'Wat?! Hij deelt nooit pizza!' Roept Harry verbaast.
'Mogen wij ook??' Vraagt Liam.
En Niall schudt overdreven met zijn hoofd.'En zij wel?' Vraagt Louis wijzend naar mij. En Niall knikt.
'Niet eerlijk.' Mokt Harry.
Na een uur worden de jongens geroepen en begint het interview.
-------
Part 3! Wat vinden jullie ervan? Je kan nog steeds meedoen voor een rol in dit verhaal.
Xxxx
JE LEEST
Adopted By...? ~Dutch, ft. One Direction~
FanfictionOlivia is een meisje van 20 Haar ouders zijn omgekomen bij een ongeluk 10 jaar geleden. Daarom zit ze nu in een weeshuis. Olivia is een super grote directioner maar van het weeshuis mag ze niet naar een concert. Een verhaal met een weesmeisje die ge...