51-KISA HİKAYE 30

65 3 0
                                    

KISA HİKAYE 30

Öyle çok eksildim, eksildikçe sustum sustukça yazdım ki yorgunum işte her şeye bu yüzden ve de bu denli.

Neden yolun da gitmiyor ki kimi zaman hayat. Kaybedince anladığımız değerler o lanet olası değersiz insanlar yüzünden kaybedildiğinde pes edesim geliyor yaşadığıma.

Evet herkesin kendine ait bir hayatının olduğu gerçeğini kabul etmek gerek belki de. Ama iki kişinin bir olma savaşın da tek kişi yaşamak yürüdüğümüz yolda geri kalmakla eşdeğerdir. Farkına varmazsın ama kendini o balkon da geceyi izlerken bulursun ve akrebin yelkovan ile yarışını seyre dalarsın. Her şey gözünün önünden geçer, tutsan tutamaz, koşsan yetişemezsin bir daha.

Neden farkına varmaz ki insan işte tam da bu noktada en'lerinin zarar gördüğünün.

51

Bir geceye daha dostluk edersin de etmesine, gece siyah unutursun. Yapma eksiltme kendini benden, saniyesine sensiz düşlediğim bir zaman dilimini yaşatma. Eksilen bırak zaman olsun bir olalım biz seninle.

Herbir şey için geç olmadan gel.

Beslediğimiz, büyüttüğümüz o hayal de bekliyorum seni.

------------------------------------------------------------------------------------------

Keşkelerimiz olmasın seninle

Gülüşün de yaşlanmak dua'mdır bundan böyle...

52

YAŞADIĞIMIZ HİS-ÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin