14-KISA HİKAYE 4

73 2 0
                                    

KISA HİKAYE 3

Bazen için neden yanar biliyor musun?

Yıllardır tanıdığın, her ne kadar da farklı yönlere dönüp gitseniz de bir geçmişi paylaştığınız ve güzel bir gülüşünün aklınız da kaldığına inandığınız insanın da gece yarısına karışan ihanetleri olduğunu duymak. Kirlendiğini, hem de herkesten daha da siyaha bulandığını duymak canını yakar. Şimdi kimisi geçmişin hiç bir önemi olmadığını düşünürken, ben onca ay, onca gece, onca düşünceyi kimin için heba ettiğimi ve güvenmenin zirvesin de bıraktığın kişiliklerin, her geceyi onun bunun gülüşünde bıraktığını duymanın sızısını yaşıyorum. İnsanlar değişebilirler biliyorum, yaşadım yaşamasına da nasıl olurda her gece başını başka başka kişilerle yastığa koyarsın. Bunun adı ne açıklayamadığım hayatlar da boğuluyorum ne zamandır. Bu değil ki acı, inan, geçmişimde seni anlattığım insanlara boynumu büktürdüğün için, boğazıma düğümlettiğin güzel sözlerin yerini kirli bir düşünceye bıraktığın için önce senden, sonra da kendimden utandığımdan.

Sen kendini mutluluktan uçuyormuş gibi görsen ne fark eder ki, kanatların kirli senin.

Şimdi sanma ki sıçramaz o gece yarılarına sığdırdığın günahların sokak aralarına. Bir sevgiden daha değerli kılınan zevkler seni sadece utanç verici biri yapar. Herkesleşmek kötü bir terim evet ama herkes sen gibi olacağına herkesleşmek daha dürüstçe bir yaşam tarzıdır bence.

14

YAŞADIĞIMIZ HİS-ÇHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin