19.rész

1.2K 70 0
                                    

Sziasztok! Köszönöm az 1200 megtekintést és a 94 szavazatot! Mikor elkezdtem ezt a 2. évadot azt hittem, hogy senkit nem fog érdekelni! De ti bebizonyítottátok, hogy nem hiába kezdtem el :) Köszönöm nektek, hogy olvassátok! 

Sírva futottam ki a teremből egy orvost keresni. Nem sokára megtaláltam az orvost és beráncigáltam Luke szobájába. Az orvos megkezdte Luke újra élesztését. Nekem addig ki kellett mennem. A könnyeim patakokba hullottak. 1 óra múlva kijött az orvos.

-Sikerült újra élesztenünk Mr. Hemmings-et!-mosolyodott el.

A szívemről egy nagy kő esett le. Bementem a szobába és sajnos Luke szemei még mindig csukva voltak. De újra életbe volt. Egy apró mosoly rajzolódott az ajkaimra.

Leültem Luke mellé és össze kulcsoltam az ujjainkat. Egyszer csak azt vettem észre, hogy kinyitotta a szemeit. Életem legboldogabb perce volt. Persze még boldogabb leszek, ha megszületik a kisfiunk. Rá néztem és Ő is rám nézett. Végre újra láthattam a gyönyörű kék íriszeit.

-Édesem!-simítottam meg az arcát.

-Kicsim!-mondta kicsit rekedten.

A tekintetét a hasamra vezette. Elmosolyodott a kicsit már kerekedő hasamon.

~Tony szemszöge~

Ezt nem hiszem el. Ezeket nem lehet szét választani sehogy sem. Hogy szeretheti két ember ennyire egymást. Én legalább azt hittem, hogy Luke ott hagyja amikor teherbe esik, de bal szerencsémre nem. És még a videó sem jött be. Persze Luke sem halt meg. Ami igazán bosszant, hogy ennyire kitartanak egymás mellett.


Takarítónőből Mrs. Hemmings  2. évad (Befejezett)Where stories live. Discover now