22.rész

1.5K 64 0
                                    

Már jó ideje a plázában amikor egy számomra ismeretlen csaj jött oda és smárolta le Luke-t. Luke nem hogy ellenkezett volna inkább vissza csókolt a csajnak. Kézen fogtam Rékát és kiráncigáltam a plázából. Haza mentünk én felmentem a szobánkba és vettem elő egy 100 darabos zsebkendőt. Leültem és zokogni kezdtem. Gondolhattam volna, hogy ez lesz ennek a vége, de a szerelem elvakított. Ekkor hallottam, hogy csapódik a bejárati ajtó. Kicsit összerezzentem, de nem nagyon foglalkoztam vele. Lépteket hallottam az ajtó felől és Luke nyitott be. Leült mellém és átkarolt.

-Miért?-álltam fel mellőle.

-Hidd el véletlen volt!-mentegetőzött.

-Jó inkább hagyjuk!-(úgy állt be ahogy a képen van).

Kimentem a szobából le a nappaliba.

~Luke szemszöge~

Az a csaj aki megcsókolt az Elizabeth legjobb barátnője volt. Mindig is tetszettem neki. De nem tudom, hogy miért pont most. Vagyis meg van az a rohadék Tony megint.

-Hogy az a kurva Tony!-vertem bele egyet a falba.

Lementem és oda ültem Hope mellé.

-Édesem!-húztam magamhoz közel és nem engedtem el.

-Luke kérlek!-próbált kibújni a kezeim közül.

-Hope nekem te és a kicsi vagytok a legfontosabbak!-egy apró csókot hagytam a nyakán.

Ő csak hozzám bújt és így maradtunk a nap hátra lévő részében és közben tévéztünk.


Takarítónőből Mrs. Hemmings  2. évad (Befejezett)Where stories live. Discover now