Reggel arra ébredtem, hogy Luke édes csókokkal hintette be a nyakam. De amikor megfordultam sajnos csalódnom kellett mert Tony volt ott. Undorodva néztem rá.
-Jó reggelt szépség!-mondta mosolyogva.
-Jobb is lehetne szörnyeteg!-mondtam neki flegmán.
Több mint valószínű, hogy kár volt mert Luke lépett be az ajtón mögötte pedig jött egy férfi aki egy kést tartott Luke nyakához.
-Kislány két választásod van: vagy megcsókolsz, vagy a pasidnak annyi!-mondta tök komolyan.
Rá néztem Luke-ra aki csak szomorúan nézett rám.
-Csókold meg édes és akkor én is életbe maradok.-jelent meg egy apró mosoly az arcán.
Behunytam a szemem és közelebb hajoltam hozzá és megcsókoltam. Be vallom nagyon szar érzés volt. Mikor ajkaink elváltak hirtelen nagyon hány ingerem lett. Gyorsan ki mentem a mosdóba és kijött belőlem minden. Amikor végeztem vissza mentem. Tony és a másik férfi már nem voltak ott. Oda mentem Luke-hoz és megöleltem.
-Remélem élvezted a csókját!-lökött el magától.
-Lett volna más választásom?-kérdeztem ingerülten.
-Igen lehetett volna, hogy tökön rúgod és elküldöd melegebb éghajlatra!-emelte fel a hangját ő is.
-De te is azt mondtad, hogy csókoljam meg!-ordítottam rá.
Ő csak megvonta a vállát és felöltözött. Aztán kilépett a házból.
YOU ARE READING
Takarítónőből Mrs. Hemmings 2. évad (Befejezett)
FanfictionMost már minden rendben lesz?