5.rész

1.7K 86 3
                                    

Reggel hangos kopogásra ébredtünk. Kimásztunk a kanapéból. (hát ez nagyon értelmes XD) Felvettünk valamit és Luke kinyitotta az ajtót. Én is oda mentem, de bárcsak ne tettem volna. Ugyan az a férfi volt megint arrébb lökte Luke-t és engem kézen fogott és maga után húzott. Be lökött egy kocsiba amibe hulla szag volt. Ekkor kezdtem félni. Több kérdés is felmerült bennem, de nem volt időm ezeken gondolkodni. Inkább a szabadulási módon kellett gondolkoznom. Mindent megpróbáltam, de rá kellett jönnöm, hogy innen szabadulás nincs. De volt egy gitár felvettem az ölembe és játszani kezdtem rajta.

Oh! Baby I Wish I Could Tell You

How I Fell but I Can't

Cause I'm Scared To

Oh! Boy I Wish I Could Say That....

-Neked tökéletes a hangod is!-nevetett fel.

Akkor abban a pillanatban nagyon hányingerem lett, de nem a férfitől az biztos.

-Merre van a mosdó?-kérdeztem a hasamat fogva.

-Nem fogom meg mondani! Mert úgy is csak megszöknél.-nézett rám komolyan.

-Vagy le rókázom magát vagy megmondja, hogy hol van az a kibaszott kurva vécé!-mondtam ingerülten.

-Nem mondom meg!-nevetett fel gúnyosan.

Abban a pillanatban ki jött belőlem minden és a férfi arcáról köszönt vissza a tegnapi étel amit ettem.

-Te büdös ribanc!-üvöltött rám.

-Mit mondtál a feleségemre?-kérdezte idegesen Luke.

-Azt, hogy egy büdös kurva!

Ekkor Luke bevert neki egy nagyot utána még megrugdosta párszor. Kézen fogott és ki mentünk abból az undorító autóból.

-Jobban vagy?-kérdezte aggódva.

-Kicsit még émelygek, de minden jó!-mosolyodtam el.

-El kéne mennünk nőgyógyászhoz!-nézett rám komolyan.

Én csak biccentettem egyet, hogy igaza van.


Takarítónőből Mrs. Hemmings  2. évad (Befejezett)Where stories live. Discover now