Sziasztok! Csak azt akarom mondani, hogy jövő héten sehol sem lesz rész! Mivel nekem is kell egy kis pihenés :) Remélem meg értitek :) Jó olvasást! Ui: fent a képen David látható :)
Ahogy haza értünk az orvostól leültünk a kanapéra és elgondolkoztunk mindenen ami körülöttünk zajlik. Például ezen a David gyereken.
-Kicsim! Mi lenne, ha ezt a srácot valahogy kinyírnád mint Tony-t?
-Hmm... Jó ötlet! De egy bibi van, hogy akkor mindenki aki ismerte őket gyanakodni fognak.-vázoltam fel a dolgot.
-Bassza meg! Ez igaz!-állt fel Luke.
Ahogy ezt ki mondta csengettek. Oda ment és kinyitotta az ajtót. Megint az a David gyerek volt itt. Rám mosolygott megint és be jött.
-Mi újság cica?-ült le mellém.
-Semmi! És nem vagyok a cicád!-vágtam le neki egy pofont.
Ő csak tovább mosolygott. Annyira irritált, hogy legszívesebben már most megöltem volna. Csak sajnos nem tehettem. Fel álltam és oda mentem Luke-hoz.
-Pedig jó lenne, ha engem választanál ez helyett!-nézett lenézően végig Luke-n.
-Vagy most el takarodsz innen vagy én baszlak ki, de annyit mondok, hogy akkor nem éred meg a holnapot!-vettem el egy kést a tartóból és a hátam mögé dugtam.
-Oké, oké! De cica annyit jegyezz meg, hogy az enyém leszel!-lépett ki az ajtón.
Eldobtam a kést és szenvedélyesen megcsókoltam Luke-t.
YOU ARE READING
Takarítónőből Mrs. Hemmings 2. évad (Befejezett)
FanficMost már minden rendben lesz?