Ma bag in pat simtindu-mi pleoapele din ce in ce mai grele si adorm."Sunt intr-o padure intunecata.O creanga s-a auzit rupandu-se in spatele meu.Speriata o iau la fuga.Alerg,alerg pana cad,genunchiul meu avand de suferit.Aceasi ochi sclipitori albastrii ca marea se apropie de mine.Parul lui maroniu cazandu-i pe frunte.
-Trebuie sa te pregatesti!imi spune avand acea raguseala in glas specifica lui.-Ce trebuie sa fac?intreb obrajii arzandu-mi.
-Gaseste-i pe ceilalti vrajitori si creaza tribul "TIMPURIU".
-Cum sa ii gasesc?
-Vino cu mine si am sa-ti arat.
Il urmez pana ajungem la o casa inconjurata de flori de diferite culori.Unele erau deschise la culoare care te imbatau cu mireasma lor iar altele inchise.Langa era o cutie ascunsa intr-un tufis.
-Deschide cutia si citeste biletul.imi zice el rugator.
-Acum.
Deschid cutia si vad in bilet impachetat frumos.Il deschid si citesc:"De indata tu vei intra, daca vei ghici ceva.Doua-n sus si una-n jos ,toate asezate frumos.Fiecare-un nume are, de vei fi ascultatoare nu vei primi o floare otravitoare.Repede de te-ai gandit, rezolva si-ai nimerit."
-Si asta ce mai vrea sa insemne?nedumerirea citindu-se pe chipul meu.
-Tu singura stii raspunsul.Eu doar pana aici te-am putut ajuta.Sper sa ii gasesti pe toti.Succes!
-Stai!Dar cum te cheama?tip dupa el.
-Vei afla .Toate la momentul potrivit."
Deschid ochii enervata de zgomotul facut de ceas.Il opresc si ma duc spre baie pentru a-mi face rutina de dimineata.Ma imbrac intr-o pereche de colanti negri si un tricou albastru pe care scria DREAM. Dream este cuvantul meu preferat deoarece inseamna vis iar eu de felul meu sunt mai visatoare.In picioare imi iau tenesii mei obisnuiti albi.Imi aranjez parul si sunt gata.Ma uit in oglinda pentru ultima data si cobor scarile spre bucatarie.De acolo se auzeau zgomote.Deschid usa si ii vad pe parintii mei impreuna cu ANA.In bratele Anei era Bobi.Cand o vad ma duc si o iau in brate pe blondina mea cu ochii verzi.
-N-o sa ne mai certam.ii zic eu
-Never.imi silabiseste ea.
Imi iau un mar de pe masa si ies din casa dar nu inainte de a-mi lua rămas bun de la părinti și de la prietenul meu, luand-o la pas spre statie împreună cu prietena mea.Ajunse la scoala o vad pe CHELSEA.
-Buna!Ce mai faceti?
-Bine tu ?zise ANA fortandu-se sa zambeasca.
Ana nu o suporta pe Chealse. Din cauza lui Chealse m-am certat cu Ana acum o zi.Chealse este o fata inalta,slaba,cu parul castaniu și ochii de smarald.
-Bine.Chiar vroiam sa va sun. Sper ca veniti in seara asta nu?-Unde sa venim?intreb eu.
-La un bal mascat.Este la mine acasa,la 20:30.Apropo ma bucur ca v-ati împăcat.
-O sa venim și multumim pentru invitatie.spun eu
-Va astept,pa!
........................................................................................................................................................................................................................................
Am postat in seara asta si capitolul 2. Astept pareri . :*
CITEȘTI
O lume doar a mea
FanfictionCe se intampla atunci cand nu sunt toti vrajitori?Oare il vor gasi pe el?Se vor lega multe prietenii? ANDREEA v-a accepta ca nu este un om obisnuit?Visele cui apartin de fapt?Aflati totul citind "O lume doar a mea".