In bilet scria:
Draga Andreea,
Imi pare rau ca am tipat la tine mai devreme.Esti o prietena foarte buna si nu vreu sa te pierd.Chiar insemni foarte mult pentru mine.Eu vreau doar sa te fac sa intelegi ca trebuie sa porti microfonul si camera.Te rog sa accepti bratara asta pe care ti-am gravat citatul tau preferat.
Cu multa dragoste,
al tau Eric
Cand am citit am inceput sa plang.De multa vreme nu mi-a mai spus nimeni ca insemn mult pentru el.Recunosc ca si eu am tipat dar nu-mi place sa mi se dea ordine.Dupa ce trece si plictisitoarea ora de matematica merg la cantina.Imi iau mancarea si ma duc la masa la care ma asezam de obicei.Acolo erau asezate Chealse si Ana.Cand sa ma asez ele s-au ridicat si au vrut sa plece.
-Ana,stai!spun eu.
-Nu vorbesc cu tine!Apropo inceteaza sa ma mai cauti.
-Chealse?Nici tu nu vorbesti cu mine.
-Ne-ai dezamagit.Dar cel mai rau ai dezamagit-o pe Ana.Avea incredere in tine, iar tu ai dat-o in bara.
-Stiu, dar nu am vrut sa-i spun lui Al.
-Eu zic sa gasesti o cale sa te impaci cu Ana.Pana la urma sunteti prietene de mici si ar fi pacat sa nu mai vorbiti.
-Multumesc pentru sfaturi.
-Mai vorbim!
-Bine!
Ma pun pe mancat gandindu-ma ce as putea sa fac ca Ana sa ma ierte.Gata stiu!Dar ca planul meu sa functioneze am nevioe de Chealse.Ma duc si o caut dar n-o gasesc asa ca ii trimit un mesaj.
-Chealse,scuze ca te deranjez dar am nevoie de ajutorul tau.
-Cu ce te pot ajuta?
-Vreau sa o duci la film pe Ana.
-Ce mai pregatesti si de data asta?
-Pe ecran in loc de film vor aparea poze si videoclipuri cu noi.zic mandra de planul meu.
-Bine, dar nu garantez ca o sa vrea sa vina la film.
-Spune-i ca mai are nevoie de o pauza.
-Cand vrei sa faci lucrul asta?
-Maine ca sa apuc sa aranjez pozele si videoclipurile.
-Atunci ne vedem maine la film.
-Pa!
Dupa ce inchide ma duc acasa si pregatesc hainele cu care o sa ma imbrac maine si aranjez videoclipurile si pozele.Nici nu-mi dau seama ca este 17:00.Imi iau repede o rochie rosie cu buline si tenesii mei albi si plec spre spital.Cand ajung parintii mei erau deja gata.Ii iau si plecam spre casa.
-Si cum va mai simtiti?intreb eu.
-Mai bine ca niciodata.raspund ei.
-Ma bucur ca sunteti bine.Imi spuneti si mie cum s-a intamplat accidentul?
-Inca nu-mi amintesc totul.Doar niste franturi.zice mama.
-Noi mergeam, iar in fata noastra a aparut o masina care a intrat in noi.explica tata.
-Ma bucur ca acum sunteti bine.Va iubesc!
-Si noi te iubim scumpo.zice mama.
Ajunsi acasa ne asezam pe canapea si toata seara ne-o petrecem uitandu-ne la filme.A doua zi o sun pe diriginta si ii spun ca nu ma simt bine si ca o sa lipsesc de la scoala.Imi iau blugii albi taiati in genunchi, un maieu roz si tenesii albi si plec spre cinema.
-Buna ziua!As dori si eu sa vorbesc cu patronul.
-Sigur, ma duc sa vad daca a venit.Imi raspunde o doamna mai in varsta.
Dupa cateva minute aceasta revine.
-Poti intra!
Merg pe un culoar pana ajung in fata unei usi din lemn masiv.Intru si vad un domn imbacat in costum negru.
-Buna ziua!spun eu.
-Buna ziua!Cu ce te pot ajuta?
-As dori si eu sa inchiriez o sala de film.
-O sala de film?
-Da, as vrea sa-i fac o surpriza prietenei mele si sa-i pun pe ecran filmulete si videoclipuri cu noi.zic eu.
-Ooo, ce frumos.Rar mai vezi asa prieteni.Pentru asta o sa-ti las sala pe gratis.
-Va multumesc! Eu o sa vin pe la 15:30.
-Poti sa vi cand doresti.Salile sunt incuiate, dar o sa-ti las cheia de la o sala la doamna Elena.
-Sa aveti o zi frumoasa in continuoare!
-La revedere!
Ajunsa acasa le povestesc si parintilor mei ca m-am certat cu Ana, dar nu le spun nimic despre depozit si despre camera, microfon.Acestia mi-au zis ca sunt o prietena buna si ca Ana ma va ierta cu siguranta.Dupa ii trimit mesaj lui Chealse sa vina cu Ana la 16:00 si sa o convinga sa poarte tricoul luat de mine(acela din imagine) apoi ma pun pe pregatit discursul.Cand ma uit la ceas se facuse 15:20.Imi iau repede tricoul ca al Anei(cele din imagine) si plec spre mall.Ajunsa iau cheia de la sala si pun CD-ul .Cand venea Ana nu mai ramanea decat sa dau play.Imi mai recit discursul o data si astept.Era ceasul 15:35 cand pe usa a intrat......................................................
....................................................................................................................................................................................
Gata si acest capitol! Nu am mai postat de mult timp. Cand nu ma gasiti pe Wattpad ma gasiti pe blog.Pe mine ma gasiti ca Andreea17, iar blogul meu se numeste Ganduri catre tine)
Va pup!
CITEȘTI
O lume doar a mea
FanfictionCe se intampla atunci cand nu sunt toti vrajitori?Oare il vor gasi pe el?Se vor lega multe prietenii? ANDREEA v-a accepta ca nu este un om obisnuit?Visele cui apartin de fapt?Aflati totul citind "O lume doar a mea".