Salutare lume!
Stiu ca va intrebati daca am murit, dar nu, am revenit si eu in sfarsit. Am lipsit cam mult timp, dar de acum voi fi mai activa.
Va iubesc!
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Baaaaaaaaaaaaaaaazzzzzzzz
Un bazait ma trezeste. Langa mine ingerul meu dormea ca un bebelus. Ma uit la telefonul lui Eric si observ ca a primit un mesaj. Doarme foarte frumos asa ca prefer sa nu-l scol. Ii deblochez telefonul si vad ca a primit un mesaj de la nimeni alta decat Chealse. In el scria: "Buna dimineata, iubitule! Cat mai trebuie sa mai stai cu idioata asta? Stii ca mi-e dor de tine."
Lacrimile mi-au aparut instant. Ma uit in celelalte conversatii pe care le-a avut cu ea si vad ca ei au o relatie de mult. Chealse l-a mai intrebat cat trebuie sa se mai tina de plan ca ea nu mai suporta. Nu imi vine sa cred. In toata povestea asta eu am fost idioata. Iau o bucata de hartie pe care o gasesc si un pix si incep sa scriu.
Draga iubitule,
Eu nu ti-am fost de ajuns? M-ai iubit vreodata sau am fost dar o parte dintr-un plan? Tu ai pus-o pe Chealse sa imi fie prietena? Nu imi vine sa cred. Nu pot sa-ti descriu ce simt acum, dar si daca as putea nu cred ca te-ar interesa. Ai putut sa te uiti in ochii mei si sa ma minti fara sa ai vreo remuscare? Erai totul pentru mine. Chiar atat de proasta sunt incat sa-ti bati joc de mine? M-ai distrus!
O singura rugaminte am. Nu ma mai cauta. De dragul amintirilor frumoase pe care le avem o sa incerc sa uit ca am fost impreuna. Vreau sa te tin minte ca un coleg ca oricare altul nu ca un badaran care si-a batut joc de mine, care mi-a calcat inima in picioare.
Adio, ingerul meu!
Cu mult drag ,
fata care te-a iubit
Ma uit pentru ultima data spre pat unde dormea Eric. Imi iau lucrurile si cobor. La masa statea tatul lui Eric.
-Buna dimineata, Andreea!
-Buna dimineata!
-Pleci asa de devreme?
-Vreau sa vorbesc cu dumneavoastra.
-Spune.
Ma uit cu lacrimi in ochi spre el si ii spun:
-Imi pare rau ca ati suferit dupa matusa mea.
-Lasa, a trecut. Oricum nu aveai ce sa faci.
-Sunteti un om care a suferit foarte mult. Acum imi dau seama de ce erati asa de rau la inceput. Trebuie sa aveti parte numai de bine.
-De ce imi spui toate aste? ma intreaba el ridicandu-se de pe scaun.
-Imi pare bine ca v-am cunoscut.
CITEȘTI
O lume doar a mea
FanfictionCe se intampla atunci cand nu sunt toti vrajitori?Oare il vor gasi pe el?Se vor lega multe prietenii? ANDREEA v-a accepta ca nu este un om obisnuit?Visele cui apartin de fapt?Aflati totul citind "O lume doar a mea".