Dupa ore plec cu Ana spre casa mea.Ajunse caut pentru buna mea prietena o rochie rosie culoarea ei preferata iar pentru mine una albastra.Parul il lasam desfacut ,ne punem mastile,pantofii si suntem gata.Chem un taxi si in 10 minute suntem in fata casei lui Chealse.Inauntru muzica rasuna si lumea se simtea bine.
-Ce frumoasa este petrecerea!zice Ana surprinsa.
-Buna fetelor!Va distrati?intreaba Chealse.
-Acum am ajuns dar da este super.
Langa Chealse a ajuns un baiat.Parul lui este de un blond nisipiu.Ochii sunt maronii.Este imbracat la costum si arata foare,foarte bine.
-El este Alex.Noi ne cunoastem din copilarie.De maine el va studia la liceul nostru.
-Buna!spune si zambeste pe fata aparandu-i o gropita super draguta.Eu sunt Alex dar prefer sa imi spuneti Al.
-Hei.Eu sunt Ana iar ea este prietena mea Andreea.
-Sunteti foarte frumoase!spune Al
-Multumim.zice Ana inrosinduse.
Deodată a inceput o melodie lentă.
-Ana,îmi acorzi acest dans?a intrebat Al sarutandu-i mana.
-Da.spune ea.
Intr-un final petrecerea s-a terminat iar lumea a plecat acasa.Impreuna cu Ana am hotarat sa o ajutam pe prietena noastra sa faca curat,ceea ce este ciudat deoarece Ana a fost de acord.
-Fetelor,este traziu!Dormiti la mine in seara asta da?
Ma uit la buna mea prietena din copilărie și începem sa strigam:
-Petrecere in pijamaleee!
-Mai usor ca zice Al ca sunteti scapate de la zoo!spune Chealse si incepem sa radem.
Dupa ce ne-am imbracat in pijamalele date de prietena noastra am inceput sa depanam amintiri povestind din cand in cand vise.Al este un baiat prietenos și cu simtul umorului. Cand a venit vremea sa ne culcam Chealse ne-a arătat camera ei.Aceasta este toata roz.Patul,lampa,biroul,jaluzelele toate sunt roz.Nu pot sa neg ca nu sunt așezate frumos.Biroul este pus langa fereastra.Patul este asezat pe peretele opus.In jurul patului sunt saltelele pe care urmează sa dormim.Ne-am intins pe saltele si am adormit.
"-Ai rezolvat ghicitoarea?intreaba acelasi baiat caruia nu ii stiu numele
-Nu.spun eu
-Iti dau un indiciu.Prietenii tai fac parte din tribul Timpuriu.
-Prietenii mei ? Si ei au visele astea cu ghicitori?intreb eu
-Da dar lor le apare altcineva in vis.
-Cine?
-Fiecare dintre voi trebuie sa gasiti persoana din vis.Doar ca tu esti foarte puternica si de aceea tu conduci tribul.Asta nu inseamna ca esti singura sefa.Mai sunt si alte persone.
-Eu trebuie sa te gasesc pe tine?intreb nesigura.
-Da.Eu trebuie sa plec.
-Dar...................................................................
.........................................................................................................................................................................................................................................Nu am putut sa postez sambata capitolul asa ca l-am postat azi.Sper sa va placa. :*
CITEȘTI
O lume doar a mea
FanfictionCe se intampla atunci cand nu sunt toti vrajitori?Oare il vor gasi pe el?Se vor lega multe prietenii? ANDREEA v-a accepta ca nu este un om obisnuit?Visele cui apartin de fapt?Aflati totul citind "O lume doar a mea".