18.A treia putere

18 2 0
                                    

După 3 zile

- Toti pasagerii care merg spre Romania cu zborul 15 sunt rugați să se duca la avion. Va multumim! se aude o voce.

In cele trei zile ne-am relaxat uitandu-ne la filme, batandu-ne cu macare, iesind sa ne batem cu zăpadă si acum uite-ne aici. După ce ne-am urcat in avion mi-am pus castile ascultând muzica. Ceilalti dormeau deja asa ca nu aveam cu cine să vorbesc.
După un zbor de 3 ore in sfarsit am ajuns acasă. Cand am ajuns mi-am luat la revedere de la îngerul meu promitandu-i ca o sa ne vedem mâine la scoala.

-Bună mama! tip in asa fel incat sa ma audă.

-Scumpo, bine ai venit! ma întâmpină mama si tata.

In bratele mamei este  bunul meu prieten. După ce am urcat in camera mea, luandu-l bineînțeles si pe Bobi am inceput sa il zmotocesc.

-Andre, vino la masă. strigă mama.

- Stai.

Jos masa era deja pregatita.

-Dar mama, nu mi-e foame. ma plâng eu.

-Uite cat ai slăbit astea câteva zile. imi atrage ea atentia.

-Nu îmi e foame! ripostez eu.

-Trebuie sa manânci.

-Of, bine! zic oprind discutia aici deja simțind cum incepe sa ma ia durerea de cap.

Cand am terminat de  mâncat am urcat in camera mea si mi-am facut temele pentru liceu.
Era ora 17:20 cand mi-am terminat toate temele. Mi-am descărcat un film nou si dupa ce l-am văzut m-am îmbrăcat cu o pijama albastră si m-am pus în pat încercând să adorm.

"-Bună dimineața clasa! ne zice profesorul de romana. Astăzi nu va voi preda.

-In sfarsit a dat Domnu'! s-a auzit o voce din spatele clasei.

-Scoateti o foaie de hartie si scrieti: test la limba romana. continua profesorul.

-Oh, nu! Asta ne mai lipsea! Mai bine ne predați. spune Ana.

-Ai dreptate. adaugă si ceilalti colegi.

-Liniste!

După ce am terminat de dat testul profu a inceput sa le corecteze.

-Ana White 8, Andreea Ross 4, Eric Black 9, Chealsea Roth 10, Alex Smith 9, Mia Tores 10.

Super, am luat 4! Genial! Ti-am spus trebuia fi invatat. intervine si constiinta mea. Nu te mai baga. ii raspund eu."

Este ceasul 3. M-am ridicat din pat ducandu-ma la birou. Acum serios vorbind nu-i nimic ciudat. Adică mai sunt oamenii care invata la 3 dimineata la romana, nu? Sigur ca nu. intervine iar constiinta mea. M-am săturat de tine. Poti să nu te mai bagi? îmi intreb eu minunata constiinta.
După ce am terminat de invatat am adormit imediat.

Țâââââââr

Opresc ceasul, ma duc la baie si dupa ce imi termin de făcut rutina, ma îmbrac cu blugi negri, un tricou alb, o bluza groasă alba, bocanci, imi prind parul intr-un coc lejer, ma dau cu rimel si sunt gata.
Imi iau un mar de pe masa si plec spre scoala. Părinții mei erau plecati la servici asa ca nu avea cine să ma bata la cap sa manânc. Adica îi inteleg ca vor sa imi fie bine si ca isi fac griji, dar exagereaza cand vine vorba de mancare. Ajunsă la scoală îmi las carti le in dulap, pastrandu-le decât pe cele de romana, deoarece prima ora am romana. Intru in clasa asezandu-ma langa înger. Îl sarut scurt urandu-i buna dimineata. Cand sa il intreb ce face pe usa intra profu.
Nu stiu cum s-a intamplat, dar tot ce am visat aseara s-a intamplat, mai putin partea cum că am luat 4. De fapt am luat 9, iar restul au luat exact asa cum am visat. Ma indrept spre sala de mese unde îmi vad prietenii stând la aceeasi masa ca intotdeauna.

-Buna tuturor! ii salut zambindu-le.

-Hei. ma saluta restul gaştii.

-Mia, vreau sa te intreb ceva.

-Spune.

-Aseara am visat ca astăzi o sa ne dea test la romana si ca eu nu învățasem si luasesem 4, iar voi luaseti aceleasi note.

-Ce tare. zice Chealse si Al la unison.

-Inseamna ca ti-ai descoperit cea de-a treia putere. Cea de a visa ce o sa se întâmple.

-Am o iubita care are 3 puteri si mai este si cea mai puternica vrăjitoare. Ce tare! zice Eric sarutandu-ma.

-Amorezatilor! Suntem la liceu nu pe strada. Incetati sa va mai pupati până nu va vede cineva. ne atrage atenția Chealsea.

După ce am terminat toate orele m-am dus acasa si dupa ce m-am certat din nou cu mama pe tema mancarii, mi-am facut lecțiile, m-am îmbrăcat în pijama adormind imediat.

........................................................................

Buna, dragilor! Imi cer scuze ca nu am mai postat de o săptămână. Sper acest capitol sa nu vi se para prea plictisitor, deoarece am decis sa mai reduc putin actiunea.
Va promit urmatorul capitol va fi mai lung.
Va iubesc!😚

O lume doar a meaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum